News
ReV

Pronar 82 TSA problem z elektryką

Polecane posty

ReV    0

Witam, 

Ciągnik stał 3 miesiące i podczas próby uruchomienia słychać tylko uderzenia w elektrowłącznik.

Co zrobiłem dalej: kupiłem nowy rozrusznik z elektrowłącznikiem (nowy) i dalej nie zapala.

Słyszałem że może być to wina przetwornika z 24V na 12V. Kupiłem nowy i dalej nie zapala. 

Słyszałem tez że może być to wina jednego akumulatora, kupiłem 2 nowe i dalej jest problem.

Przekaźniki też są 2 nowe.

Słyszałem że coś może być nie tak z masą, jednak nie mam siły walczyć.

 

Czy ktoś ma jakieś wskazówki/pomysły? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

redbull    15

miałem podobny problem winny był czujnik położenia dźwigni zmiany biegów,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    3097

zobacz hebel, a stycznik od biegów jak by nie działał to przy odpaleniu nawet by nic nie pykalo, ale możesz zobaczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chaner123    8

masa albo w wyłączniku ( ten hebel) albo połaczenie masy (plecionka miedziana) kabiny z silnikiem szkoda że tyle kasy poszło niepotrzebnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alio    76

Ja męczę się z 82 tsa od 18 lat. Strzelanie rozrusznika bez kręcenia miało zwykle 2 przyczyny albo za niskie napięcie akumulatorów co już wyeliminowałeś albo brak masy czyli połączenia minusa z kabiną i silnikiem. 

Awaria rozrusznika to było albo jedno kliknięcie albo zupełna cisza. Przełącznik 12/14 jak nawalał to albo nie było ładowania na jeden z aku albo byłaby cisza ze strony rozrusznika. Awaria wyłącznika przy skrzyni sprawdzającego położenie dźwigni to też zupełna cisza.

U ciebie pozostaje wyłącznik masy (wypalony - ja już wymieniłem ze dwa) albo brak połączenia między kabiną a silnikiem. Zwykle fabrycznie minus akumulatora jest podpięty do wyłącznika, ten do kabiny a dopiero kabina z silnikiem. Odkręć na wyączniku oba przewody, zewrzyj ze sobą i sprawdź czy zapali. Ewentualnie sprawdź plecionkę kabina-silnik. Jak masz jakikolwiek miernik zmierz napięcie aku. Powinno być przynajmniej 12v


Wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania.

Pomogłem choć trochę? Wciśnij zieloną strzałkę. To nic nie kosztuje....
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
redbull    15

Alio napisał:

Awaria wyłącznika przy skrzyni sprawdzającego położenie dźwigni to też zupełna cisza.

u mnie przy tej awarii nie reagował jeden przekaźnik tylko było słychać takie strzelanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReV    0

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Przyczyną była... stacyjka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez MacRolMF
      Witam, tata dołożył do ciągnika (kubota l5450) 3 dodatkowe sekcje hydrauliczne, po podłączeniu wszystkiego i wlaniu oleju nic nie działa, podnośnik który wcześniej działał dobrze, podnosi tylko wtedy gdy kręci się kierownicą.
      Proszę o pomoc, będę bardzo wdzięczny!
       
    • Przez patrykb2736
      Mam taki problem że zablokowalo mi joistick nie mogłem ruszyć jednej sekcji nie zauwazylem I zagotowalo mi olej bo cały, a wcześniej linką olej mi się dostał do joisticka.Co może być przyczyną? Rozdzielacz wysiadl?
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
       
    • Przez Rafał11
      W moim Same nie da się wrzucić rewersu do przodu do tyłu wchodzi lekko a to przodu się nie da dokładnie jest tak tak samo z wajchą co się zmienia zakres biegów. Czym to może być spowodowane??
    • Przez Heeniek
      Witam. 
      Mam problem z ładowarką Kramer allrad 312 z jedną osią skrętną.
      Problem polega na tym że po włączeniu biegu wstecznego jest wszystko dobrze, na luzie także jedzie do tylu a do przodu nie jedzie w ogóle. 
      Na biegu do przodu nie ma w ogóle reakcji. Reduktor (rozdzielacz) jazdy jest sprawny. Stan oleju w moście prawidłowy. 
      Może mi ktoś pomóc lub podpowiedzieć co mogło się zepsuć? Dodam że ładowarka jeździła bez problemu do momentu zgaszenia, po ponownym odpaleniu jazda do przodu już nie była możliwa.
      Bardzo proszę o pomoc.
      Pozdrawiam Heniek.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.