fantomasso

Praca silnika w MTZ 52

Polecane posty

seweryn20    821

Bardzo twardo jak by był za wczesny kąt wtrysku paliwa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fantomasso    0

Troche cieknie spod dwóch wtryskiwaczy musze je dokręcić. Niby z ciągnikiem było robione przed kupnem może ktoś źle wyregulował zapłon.

Edytowano przez fantomasso

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Macin2    0

Witam chciałem zapytać czy to normalna praca silnika MTZ 52, chodzi mi o ten klekot i stuki (silnik D62) zamieszczam li9nk do nagrania http://w979.wrzuta.p...O/plik_audio_03

 

 

Kolego mój d60 też tak metalicznie chodzi,osoby postronne odnoszą wrazenie że to korbowód stuka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309
mój tak chodził. Pompa do regeneracji i ciagnik chodzi jak lalunia

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PABLO555    23

Witam mój mtz chodził podobnie, pomogła prawidłowa regulacja zapłonu,odziwo zapłon był opóźniony o kilka stopni.

Regulacja:

1.odkręcic rurkę wtryskową pierwszego cylindra,założyć na rurkę przeżroczysty wężyk.

2.odkręcic śrubę z prawej strony silnika(taką z wystającym prętem) i obrócić ją celując w stronę koła zamachowego,

3.obracac wałem korbowym zgodnie z pracą silnika. do momentu az ww pręt wskoczy w otwór w kole zamachowym, jednocześnie (potrzebna będzie tu druga osoba) obserwować ruch paliwa w wężyku założonym na rurkę( w momencie wskakiwania pręta w kolo zamachowe) powinien wzrosnąć poziom paliwa w wężyku.

Jesli jest inaczej należy wyregulować zapłon a mianowicie odkręcić dekielek pod sprężarką i dokonać regulacji zapłonu wykręcając dwie śruby( przestawiając je w odpowiednie otwory dokonać regulacji zapłonu.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fantomasso    0

Dziękuje za odpowiedzi, mam jeszcze pytanie co zrobić jak mam wycieki spod wtrysków dokręcanie już nic nie daje?

Edytowano przez fantomasso

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

Nic mu nie rób to jest silnik na pośrednim wtrysku i ma tak chodzić , mój też tak pracuje i jeżdżę nim już 5 lat chociaż ma symbol D50 plus tego motora jak się rozgrzeje to jest cichszy niż te na bezpośrednim wtrysku .

Z tymi tulejkami też walczę to są takie mosiężne wstawki nie wiem czy tam jest jakiś oring ? Powiem szczerze że nie wyciągałem tych tulejek bo się boję spieprzyć ,wtryski już były wyciągane końcówki wymieniane u pana w Agrofilu na oryginalne i nie polecam katorga raz były w reklamacji a później i tak jeden się zaciął mało mi rurka nie pękła wkurzyłem się i założyłem od ciapka notabene pan z Agrofilu mówił że nie bo dziurę wypali w tłoku sranie w banie chodzi juz tak 2-gi rok zero problemów .

U mnie widzę że najbardziej rosi z tych tulejek po robocie jak na drugi dzień rano robię obsługę to tam jest trochę mokro ale potem w czasie pracy spokój .

Może doraźnie wsyp ten proszek do uszczelniania chłodnic ludzie do osobówek sypią wiec tu w tak wielkim klamocie nic się nie stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fantomasso    0

Musze to rozkręcic i zobaczyć jak te wtryski wyglają. A gdzie można dostać albo sciągnąc instrukcje obsługi PL i katalog ? mam silnik D-60. Na razie korzystam z MTZ 82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrccc2    3

witam mam problem jak kupiłem mtz 80 to silnik był po remoncie ale mi się nie podoba jego głos stuki ma i tak wymieniłem 4 nowe zestawy naprawcze nowe panewki i co do dalej działa tak samo tak jak ma fantomasso


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@fantomasso ja mam od stycznia 552 i chodzi praktycznie tak samo jak twój. A jak już założyłem nowy tłumik to wali tak jakby ktoś od środka walił młotkiem w wydech silnika. U mnie trochę pomogła regulacja zaworów bo miałem rozjechane totalnie. Wyciągałem i regulowałem wszystkie wtryski na 120 teraz ani dyma nie puszcza nawet pod dużym obciążeniem z agregatem nic ani chmury.

 

@Ursus Czesio to 82 czy 552?


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas616    9

Musze to rozkręcic i zobaczyć jak te wtryski wyglają. A gdzie można dostać albo sciągnąc instrukcje obsługi PL i katalog ? mam silnik D-60. Na razie korzystam z MTZ 82

mogę tylko poratować instrukcja od jumz 6m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrccc2    3

czy kąt wtrysku paliwa ma też wpływ na prace silnika bo umie ma wszystkie 4 cyl nowe i dalej tak działa ma stuki i jak go kupiłem używanego a czy zapłon ma też wpływ ?


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrccc2    3

witam zrobiłem silnik w mtz przyczyna była głowica ktoś wcześniej jak miałem ciągnik splantował za mocno głowice a wszystko ma robione i dalej stukał w końcu do szłem bo już nie miałem co wymieniać przy nim to zabrałem się za głowcę i jak by ręką odjął chodzi jak lalunia


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez alkobusb6
      Witam mam pytanie czy można rozjechać MTZa 1025.3 od tylnego mostu aby wymienić uszczelkę między skrzynia a tylnim mostem , czy jednak trzeba rozjechać go najpierw od sprzęgła 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez sosik88
      Witam,
      Mam nadzieję, że piszę w dobrym miejscu bo żaden ze mnie forumowicz i założyłem konto specjalnie żeby przedstawić mój problem :). Posiadam nowy ciągnik MTZ 1025 i jest on mega zmulony w porównaniu do moich 3 innych mtz 82 i 2x820. Serwis gwarancyjny twierdzi że jestem przyzwyczajony do ciągników bez doładowania gdzie moment obrotowy jest od samego "spodu" lepszy niż w tych doładowanych i tego doładowanego turbina wręcz na niskich obrotach hamuje. Mechanikiem nie jestem ale coś mi się to nie widzi. Wydaje się że to niemożliwe bo gdy czasem widzę jak te modele sobie radzą gdzieś na filmikach to mam wrażenie że to idzie jak dzik w kukurydze. Mój egzemplarz dostaje "życia" ale to gdzieś od 1400-1500 obrotów a to dla mnie trochę  lipa bo ja zajmuję się zrywką drewna przyczepą gdzie nie ma potrzeby tak "cisnąć" jedynie gdzieś przy wyjazdach przy dużym ładunku. Trochę się boję że jak go wezmę do pracy to przy obrotach WOM ustawionych na 1000 jak włączę pompę przyczepy na obrotach niskich(prawie bez gazu) to mi zgaśnie maszyna. Pompa wtryskowa nie jest jak w moich zwykłych ruskach tylko MOTORPAL czeski. W ogóle reakcja na gaz jest jakaś opóźniona, po wciśnieciu pedału wydaje mi się że pierwszą sekundę ciągnik się "zastanawia" czy będzie się rozkręcał czy nie i dopiero zaczyna się coś dziać. Może użytkownicy podobnych modeli mogliby coś doradzić lub utwierdzić mnie że faktycznie muszę się przyzwyczaić do innego stylu jazdy.
    • Przez GenTur
      Witam wszystkich grupowiczów.  WOM w moim MTZ Belarus 1025 przestał kręcić. Podciągnął majster jakieś tarczki, ale nie przyniosło to rezultatu i pod prasą belującą po prostu stanął..😔. Kręci bez podłączonego Wałka. Do wymiany jest jakiś koszyczek, który można zamówić, tylko ktoś sie orientuję, jakie mogą być koszta wymiany tego mechanizmu? Jestem nowym użytkownikiem tego ciągnika. Z góry dziękuje za wszelkie info. Jeśli ktoś ma sprawdzony mechanizm i chciałby go odsprzedać, jestem zainteresowany. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
    • Przez GenTur
      Witam klubowiczów. Potrzebny taki rozrusznik z 10 zębami od MTZ 1025 2010r. Czy ktoś mi podpowiedzieć, jaką markę rozrusznika wybrać?  Czy ta jest odpowiednia? Pozdrawiam

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj