Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

Mam maly problem z WOMem a mianowicie jak wcine wlacznik to nie rozpedza sie powoli tylko nagle daje tak duze obciazenie ze ukrecaja mi sie przekazniki (bezpieczniki na przekaznikacg) :/ co moze byc powodem ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kod błędu:

31

 

Opis błędu:

Sygnał nie OK.

- Pęknięcia przewodu

- Czujnik nie podłączony

- Zwarcie lub zwarcie do masy

- Czujnik został przeciążony

Opublikowano

czyli zacznę od tych sworzni na których są przymocowane ramiona bo to chyba jest ten czujnik wysokości i kable które od nich odchodzą a dalej to nie jestem pewien.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

jeszcze przy prawym ramieniu u góry jest jeszcze jeden.

Opublikowano

wykręciłem ten czujnik u góry przy prawym ramieniu ale nic więcej połączenie z kablem wyglądało dobrze więc nawet nie odczepiałem czujnika od kabla. A sworzni na dole nie wiedziałem jak wyjąć. Jednak zaglądając do skrzynki z bezpiecznikami zajrzałem trochę głębiej i zauważyłem kość. Wyjąłem ją wygląda identycznie jak te włożone w miejsca RL1 i 2 w RL3 nie ma nic takiego. Napis na kości sugeruje powiązanie z EHR'em

12V

0 332 019 103

BOSCH

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

RL1, 2 i 3 to są przekaźniki. Ten napis co podałeś jest właśnie na tych przekaźnikach. Odłączyłeś ten czujnik i sprawdziłeś czy błąd nie wyskoczył (zrób to na włączonym zapłonie).

Edytowane przez Profil usunięty
Opublikowano

nie ten czujnik przy cięgle u góry wykręciłem i wkręciłem nie rozłączałem go. Podniosłem i opuściłem tuz kilka razy przyciskami na błotnikach co prawda błąd się pokazuje ale można opuszczać i podnosić podnośnik z kabiny. Można jakoś sprawdzić czy ten przekaźnik który znalazłem jest dobry bo jak go wkładałem tam gdzie powinien być to nic się nie działo

Gość Profil usunięty
Opublikowano

RL1 jest od stacyjki a RL2 i 3 od świateł roboczych. Odłącz ten czujnik i obserwuj co się dzieje, jeszcze wykręć ten czujnik, podłącz go i pokręć nim, i sprawdź czy coś wyskoczy. A ten błąd wyskakuje od razu po odpaleniu ciągnika?

Opublikowano

wystarczy że zapłon jest włączony. czujnik wykręcę jak znowu ciągnikiem się wyjedzie Choć z 2 strony jeśli podnosi to wolałbym nic nie zaczepiać. Jak działają te czujniki położenia na dole bo te sworznie są dobrze nasmarowane i może temu się jakieś zwarcie robi.

Opublikowano

Na dole to nie czujniki położenia tylko naprężenia, służą do regulacji siłowej. Żeby je wyjąć trzeba odkręcić półksiężyc przykręcany 2 czy 3 śrubami M10. Ale raczej nic tam nie dojrzysz.

Opublikowano (edytowane)

nio tez go podejrzewalem..tzn widzialem na schemacie że coś takiego jest i myślałem że może sie w nim zacinać tłoczek albo pękła sprzężyna ale nie wiem gdzie to dokładnie jest ..

 

wom1.jpg

 

powyżej i poniżej fota z agrotrona 90-100-...

 

wom2.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

a tu poniżej dokładniejsza fota z agrofarma 85-100 - ale nie wiem czy to jest tak samo w agrotronie 106:/

 

 

agrofarmwom.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

byłbym wdzięczny za bliższe informacje lub zaznaczenie jak sie za to zabrać..

 

pozdrawiam

Edytowane przez agrotron106
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Skoro startuje od razu pełną mocą to wydaje mi się, że winne może być sprzęgło WOM, ale mogę się mylić. Jak jesteś odważny to możesz to rozebrać i popatrzeć, pokombinować z tym.

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze raz mam pytanie odnośnie tego włącznika od dmuchawy. Pisaliście aby zdjąć pokrętła i pod spodem będą wkręty. Wkręty są ale pod tą oprawką (to na czym są znaczki od biegów dmuchawy itp) a ona jest od spodu przykręcona i jak się jej nie zdejmie to się nie wyjmie włączników.

 

 

 

EDIT: Dziś udało mi się usunąć jedną z usterek w ciągniku. W grammerze pneumatycznym był przerwany jeden wężyk plastikowy przez co uciekało powietrze z poduszki. Wężyki złączyłem częścią która jest na tym http://imageshack.us/photo/my-images/801/20120710175437.jpg/ zdjęciu. Kupiłem ją w sklepie z częściami do samochodów ciężarowych. Piszę to bo może ktoś ma ten sam problem.

 

Co do wyjęcia dmuchawy. NIe wiem kto to napisał(w tym temacie), od kogo usłyszał czy sam je wyjmował poprzez rozbieranie kabiny czy jej podnoszenie. Wystarczy wyjąć fotel zdjąć tą gumę co leży na podłodze. Pod nią jest klapa którą trzeba odkręcić i dostaniemy się do dmuchawy, i 2 chłodnic.

Edytowane przez Slawuss
Opublikowano

Odświeżam.

 

Mam znowu kilka pytań ale teraz chodzi o silnik

1. którędy wlewa się olej do silnika (tym korkiem u góry? i spuszcza się go

2. gdzie znajduje się filtr paliwa po prawej stronie są 2 "mały" i "duży" na większym jest napisane motor coś tam więc podejrzewam, że to f. oleju

3. gdzie jest pompa wtryskowa???

4. jaki płyn wlewać do chłodnicy

 

Napisałem post pod postem bo przy edycji nie odświeża czasu na stronie głównej.

Opublikowano

Co do wyjęcia dmuchawy. NIe wiem kto to napisał(w tym temacie), od kogo usłyszał czy sam je wyjmował poprzez rozbieranie kabiny czy jej podnoszenie. Wystarczy wyjąć fotel zdjąć tą gumę co leży na podłodze. Pod nią jest klapa którą trzeba odkręcić i dostaniemy się do dmuchawy, i 2 chłodnic.

 

Pod tą pokrywą można tylko zajrzeć do nagrzewnicy i parownika, Wentylatory niestety tak łatwo nie wyjdą. Jak się przyjrzysz to zobaczysz jak są mocowane.

 

Co do kolejnych pytań

1. Można tym korkiem z miarką oleju.

2. Duży to filtr oleju silnikowego, mały filtr paliwa.

3. Nie ma standardowej pompy paliwa. Jest 6 oddzielnych jednosekcyjnych pomp w bloku tam gdzie wchodzą przewody od wtryskiwaczy.

4. Spuść stary a nowy wlej wedle uznania...

Opublikowano

Jeszcze zapomniałem spytać czy jest jakiś kranik do spuszczania płynu. A co do samego płynu myślałem że nie można lać byle czego. tak jak z olejami :D

Opublikowano

Odświeżam. Mam kolejną awarię. Przerdzewiała rurka od amortyzacji przedniej osi (ta która idzie do siłownika z prawej strony pod wałem kardanowym) wykręciliśmy je z ojcem i oddamy do spawania tylko nie wiem czy się coś nie zapowietrzy bo zeszło sporo oleju.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Skoro jest na olej to się samo odpowietrzy, możesz trochę go dolać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v