robert1901

Agrotron 106-Wyskakujący błąd podczas zmiany biegu i kierunku .

Polecane posty

robert1901    0

Witam zakuiłem wlasnie deutza agrotrona 106 z 99r z 4 połbiegami , jednam przy zmianie pol biegów wyskakuje na ekranie bocznym kluczyk i literki ' eb ' robi sie tak samo przy zmianie kierunku jazdy ale nie za kazdym razem . Po wylaczeniu zaplonu i ponownym stracie ejst juz ok , czym moze byc to spowodowane ? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Sprawdź cewki w skrzynce gdzie jest powershift.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robert1901    0

Dzieki kolego za serwisówke być może bedzie przydatna , a co do usterki to doszłem co jest , wina jest sprzegła przy szybkim energicznym wciskaniu i wyciskaniu wlasnie tak sie dzieje , przy umiejetnym uzywaniu da sie robic bez zarzutów , powinno tak byc w agrotronie czy martwic sie o tą ' usterke ' ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czyli to samo co u mnie było. Masz do wymiany czujnik pozycji położenia pedału sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1901    0

Czyli to samo co u mnie było. Masz do wymiany czujnik pozycji położenia pedału sprzęgła.

 

O widzisz kolego , przerabiałeś widze temat , wiesz gdzie on sie znajduje czy może serwis Ci to robił ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sam to robiłem :D

Na początku musisz rozebrać kokpit, górę i dół. Z lewej strony zauważysz ten czujnik (według serwisówki powinien być przy pompce sprzęgła zaraz przy pedale). Będzie on połączony z pedałem sprzęgła przez jakiś cienki pręcik. Taki sam czujnik jest z prawej strony przy podnośniku. Jak go znajdziesz to żeby sprawdzić czy to jest na pewno to, to zamień je. Tu masz schemacik sprzęgła http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ea6aa0075fdbe02.html Jakby co to pytaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrad12    0

Czy w agrotronie 106 z 99r rewers jest używany bez sprzęgla czy zmiana kierunku jazdy odbywa sie przy użyciu sprzęgła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Trzeba wcisnąć sprzęgło i wtedy można zmienić kierunek jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrad12    0

Bo w niektórych jest rewers który ma dwa położenia (przód, tył), a w niektórych ma trzy (przód, neutralne, tył) jest jakas róznica oprocz tego neutralnego położenia?

W agrotronie jest tak jak np. w john deere że po zmianie biegu półbiegi ustawiają się automatycznie na najniższym zakresie?

I jak to jest z jego mocą bo w niektórych ofertach pisze że ma on 110 km, moze tyle mieć czy raczej ma 106km?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Te co mają dwa przełożenia to trzeba w nich sprzęgło wcisnąć a te co mają trzy to nie trzeba, ale pewien nie jestem niech mnie ktoś poprawi.

Co do drugiego pytania to pewien nie jestem, ale półbiegi nie zmieniają się same przy zmianie biegu. Jeszcze to sprawdzę.

 

Edit:

Agrotron 106 ma 105km przy 2100 obr./min. według konedaty.

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrad12    0

A jak sie sprawuje w tych ciagnikach skrzynia, zmiana połbiegów powinna byc płynna czy jednak bedzie czuc szarpnięcia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie skrzynia nie sprawia problemów, zależy od egzemplarza. Półbiegi płynnie wchodzą, choć w moim jest cos nie tak, bo przy zmianie z "m" na "h" mocno szarpnie i jest strzał. Jak ktoś miał z tym doczynienia to niech powie co to może być i jak to naprawić :)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1901    0

U mnie skrzynia nie sprawia problemów, zależy od egzemplarza. Półbiegi płynnie wchodzą, choć w moim jest cos nie tak, bo przy zmianie z "m" na "h" mocno szarpnie i jest strzał. Jak ktoś miał z tym doczynienia to niech powie co to może być i jak to naprawić :)

 

Pozdrawiam.

U mnie ten sam problem sie pojawia wiec jak coś to dołaczam sie do pytania .. A może pochwalisz sie ile pali Ci on w pracy ? Bo wydaje się że u mnie ejst coś nie tak bo przy agregacie 3.2 aktywnym łyka okolo 12 litrów i dymi czarno przy wchodzeniu na obroty a jednak mocy mu nie brakuje czym moze byc to spowodowane ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie w pracy z zestawem siewnym 3m lub z pługiem pali średnio 15l na godzinę pracy :blink:

 

Edit:

@robert1901

Jak tam sprawa z błędem EB?

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1901    0

Kurde to mi tyle Zetor 12145 palił myslałem ze deutz bedzie oszczedniejszy .. A co do błedu EB to nauczylem sie obslugi ciagnika troche spokojniej nie tak raptownie i nie blokuje sie no chyba że strzeli mu sie ze sprzegla wtedy wyskakuje EB lecz staram sie tego nie robic i jest git ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ten czujnik można oszukać wkręcając dłuższą śrubę pod pedał sprzęgła, ale z umiarem, wtedy może być trudniej bieg wbić.

Co do spalania. Ojciec mówi, że nie jest źle. W porównaniu z MTZ82, co wcześniej był głównym koniem pociągowym, to przy tym co deutz zrobi to jest niewiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    204

U mnie skrzynia nie sprawia problemów, zależy od egzemplarza. Półbiegi płynnie wchodzą, choć w moim jest cos nie tak, bo przy zmianie z "m" na "h" mocno szarpnie i jest strzał. Jak ktoś miał z tym doczynienia to niech powie co to może być i jak to naprawić :)

 

Pozdrawiam.

 

 

Jaki masz przebieg?

To szarpanie to raczej wina wyeksploatowania. U mnie jest podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Deutz ma nabite 5752 mtg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Celuję w 4x38 lub 4x40. A jakie gleby (klasa, trudność w uprawie), i obracany czy zagonowy?

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To szukaj jakiegoś kvernelanda, overuma lub vogel noota. Patrz w jakim stanie są elementy robocze, czy wieża nie ma luzów, jeżeli na hydrauliku to sprawdź czy nie ma żadnych wycieków na siłownikach lub na wężach. Również patrz czy rama nie była spawana i popękana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Matix_96
      Mam problem z same laser 130 na niskich obrotach jest bardzo  słaby i mułowaty. Dopiero jak ma z 1600obr/min to czuć ze ma moc.
      Traktor prędzej zgaśnie niż przykopci pod dużym obciążeniem.
      Myślę ze to wina zbyt niskiej dawki paliwa tylko nie wiem jak sie ja reguluje.
       
    • Przez agroplus
      Witam, posiadam ciągnik Deutz Fahr Agroplus 87 z 2007 roku. Na tablicy ciągle wyświetla się błąd M5. Dodatkowo, czasami WOM (załączany elektrohydraulicznie) działa normalnie, ale często po ponownym uruchomieniu ciągnika lampka na przycisku jedynie mrugnie, a potem już nie reaguje na ponowne naciśnięcia. Nie wyświetla się również kontrolka załączenia wałka ani licznik obrotów WOM (nawet w sytuacji, gdy wałek się uruchomi). Z góry dziękuję za pomoc :) 
    • Przez mateusz7745
      Witam tak jak w temacie mam problem z ehr w moim deutzu a mianowicie jak się uruchomi ciągnik i przełączę przyciskiem na pozycję opuszczenie lub podnoszenie to podnośnik nie reaguje aż po jakichś 5 min wszystko zaczyna działać tak samo jest jeśli użyje przycisków na błotniku, opuszczają odrazu przyciski na  błotniku ale potem przycisk  w kabinie nie reaguje można się bawić do woli i nic ;/ po  jakimś czasie działa bez opóźnień co może być przyczyną
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez inspire1
      Witam,
      W przyczepach jest obecnie pneumatyka, w ciągniku nic, z tego co wyszukałem to w tym modelu nie było nigdy fabrycznie pneumatyki (za to była klima :D), więc żeby coś dopasować zapewne będzie spora rzeźba i koszt, znajomy wspomniał mi coś że można rozwiązać to hydraulicznie i że koszty są nie duże. Probowałem szukać ale znalazłem gotowe zestawy do przerobienia przyczep, pytanie brzmi co muszę kupić/przerobić w ciągniku żeby to zadziałało? 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj