Skocz do zawartości

Polecane posty


winkelried    1

Witam!

Ostatnio stalem sie posiadaczem case'a 685xl. Rocznik '87 4wd, wersja z mniejsza kabina.

Jak to bywa z nowym traktorem nie rozgryzlem jeszcze wszystkiego dlatego prosilbym o pomoc (nie dysponuje instrukcja obslugi).

Moje pytania to :

1. Jak powinno sie go odpalac tzn, jak dziala swieca zarowa, czy powinno sie go odpalac przy wyciagnietym urzedzeniu do gaszenia (ten z napisem stop, pytam bo facet od ktorego kupilem tak mi powiedzial ale gdy ja sprobowalem go tak odpalic to nie wyszlo to najlepiej)

2.prosze o objasnienie wszystkich wajch z prawej strony siedzenia.

3.co sprawdza sie miarka znajdujaca sie z lewej strony na przeciwko sprzegla(w kabinie)?

4. prosze o przydatne rady, spostrzezenia, opinie o tym ciagniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnego Case i powinno się go odpalać na ciśniętej tej gałce gdzie pisze "stop" , a gdy jest zimny to mój lepiej odpala na pół wciśniętej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


lotnik    0

witam jakby mogl to chetnie tez sie czegos dowiem nauki nigdy za duzo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

casexl    0

Witam !! Jetem użytkownikiem takiego ciągnika już prawie od 5 lat i postaram ci cos podpowiedzieć .

1 Ciagnik jak jest zimny to powninno się palić na pół wyciągniętym tzw ssaniu a jak jest naprawde zimno to trzeba pomóc świecą żarową, przekręcasz kluczkiem tak żeby kontrolki przygasły a nie zaczał krecić rozrusznikiem i trzymasz tak 20-30 sekund i odpalasz ale podstawą jest dobry akumulator.

2. Z prawej strony (nie wiem jaką masz kabine ) jest wajcha od WOM ,regulacja podnośnika pozycyjna i siłowa i wajcha od sterowania hydrauliką .

3, To jest bagnet od sprawdzania poziomu oleju w skrzyni i hydraulice

 

Ogólnie ciągnik jest krótki, zwinny dosyć ekonomiczny w spalaniu nie dorównuje mu c 360.

 

A i zapytam też innych użytkowników 685 jak wam te ciągniki paliły tej zimy bo ja coś chyba mam z paliwem gdzieś pewnie przytkany czymś .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lotnik    0

Witam niestety nie mam jnstrukcji cos tam po holendersku i bylo toche usterek taki kupilem ale nie wiem jak byc powinno wiec moge zadac nawet glupie pytania...mialem uszkodzona instalacje popalone bezpieczniki wymienilem cala kostke lecz jeszcze nie dochodzi prad do swiec migaja tylne lampy ale mysle ze do tego dojde,za lewym kolem to jest filtr hydrauliki? bo mi cieknie lekko,wystarczy wymienic uszczelniacz? olej musze spuscic?obok bezpiecznikow jest zbiorniczek od czego i co tam sie wlewa...ciekawe pytanie bo mam sprzeczne informacje,bagnet do pozomu oleju mam z tylu,rowniez co pytam sprzeczne informacje tyle modeli?-olej ze skrzyni i hydrauliki polaczony? jeden? moj rocznik 92 kabina xl ,zapowietrzajace hamulce to juz standard...na razie wystarczy mieszkam stosunkowo niedaleko rejon pomiedzy polańcem a pacanowem Twoj duzo obrabia, jak daje sobie rade w orce i innych maszynach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

winkelried    1

Dzięki za info, zresztą bardzo przydatne.

A czy do tej świecy żarowwej jest jakaś kontrolka? Bo mam w renault master świece żarowe i tam dzialaja na tej zasadzie ze kiedy sa juz rozgrzane to zapala sie kontrolka.

No i kieruje pytanie do casexl, jak Ci pali bo mi nawet przy uzyciu swiecy nie pali na dotyk???????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

casexl    0

Ostatnio sam mam ze swoim problemy za żadne skarby nie chce odpalić z rożrusznika a na zaciąg jak kawałek pociągne to zapali. W poprzednich latach to mi w zimie na akumulatorze 100 aH palił, ten silnik naprawde w zimie dobrze odpala pod warunkiem, że jest wszystko sprawne a ja pewnie pompe bede musiał zregenerować .

Ciągam nim 3 skibowy pług obrotowy Landsberg szerokości roboczej nie pamiętam radzi z nim sobie dosyć dobrze a u mnie tereny dosyć górzyste, spalnanie to zależy od nogi ale w normie nawet dokładnie nie mierzyłem, a i ja mam w swoim TUR-a .

Edytowano przez casexl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bobytempelton    158

@casexl a wyciągasz do odpalania zimnego silnika gaszak do pierwszego lekkiego oporu? tzn 1/3 długości gaszaka? wtedy jest dawka rozruchowa, jeżeli na zciąg lekko pali, i ma moc nie jest to wina pompy, a pewnie rozrusznika, zbyt wolno kręci bo ma np. zjedzone szczotki lub komutator, lub poprostu akumulator już niedomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


casexl    0

Tak jak w tym drugim temacie pisałem ciągnik zapale na zaciąg ale nie zbiera się tak na obroty jak powinien. akumulator mam 185 Ah wiec ma czym kręcić i rozrusznik kręci dobrze, ale jak kręce rozrusznikiem to praktycznie wcale nie podaje paliwa na wtryski, jak wyciągne pompe to się dopiero wszystko okaże .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lotnik    0

witam a moze paliwo wraca probowales pompka ? kumpel rozebrał pompe 745 to dwa dni ustawiali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

misiek685xl    0

witam

jestem tu nowy posiadam case 685xl i mam problem ciągle zapowietrzają mi sie hamulce wystarczy aby ciągnik postał kilka minut zgaszony i już zapowietrzony, już nie mam do niego nerwów gdzie szukać przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ziel    26

Pompki hamulcowe przepuszczają powietrze lub gdzieś jest nieszczelny wężyk podokręcaj wszystkie objemk, polączenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukaspom    0

Witam Panowie mam problem z przednim napedem w case 685 xl 91r. wogóle niechce sie załączycz a działał gdy się zkopałem ruszyłem do przodu do tyłu i sie sam rozłączył bez żadnych zgżytów gdzie szukac awari proszę o podpowiedz pozdrawiam i z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tu nowy , z nowo nabytym traktorkiem 685xl jak to bywa jest co w nim zrobić , Buty są już nowe maska i drzwi kabiny juz prawie pomalowane , olej +filtr  , filtry paliwa wymienione , jeszcze do ogarnięcia przednie drążki skrętne i tu myśle że coś mi doradzicie od czego bedą pasować, uszczelniacz przedniego siłownika skrętu do wymiany jakies wymiary nr???, i chamulce :0 prawy brzytwa lewy nic. a jak oba to uciekają i też ledwo co hamuje o co biega??? i jak wymienic olej w skrzyni ile i jaki gdzie wlew i stan sie sprawdza  i jeszcze jedno czy jest mozliwośc gdzieś dostac zegar ,wyswietlacz , ten duzy co jest poziom paliwa , cis, oleju i inne pierdoły, parę ptań jest ale wiem że grono ekspertów mi pomoże pozdrawiam :)

Edytowano przez KarolFilipek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaco512    39

https://ngpc.cnh.com/Lp/es/cbs?brand=CSAG&region=EUR&sma=&locale=pl

link do katalogu, końcówka drążka nr 1502269C1, wpisz numer w google, coś znajdzie lub szukaj części do mostu ZF. Wlew oleju jest z tyłu za szybkozłączami hydr blisko kabiny, korek spustowy jest z lewej strony mostu między filtrem oleju a zwolnicą, miarka jest opisana wyżej na początku tematu.Oleju wchodzi 36l.

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki wielkie wymienie olej i spróbuje odpowietrzyc hamulce zasada odpowietrzania taka jak w samoch, osobowych? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pawzaz    0

 Witam

 Ja rowniez posiadam Case 685 wersja z bakiem pomiedzy blotnikami. Mam obecnie opony 16.9 R 30 ktore bede zmienial czy moge zalozyc wezsze opony 14.9 R 30 czy wszystko bedzie ok i jak marke opon mozecie mi polecic. Drugie pytanie czy most przedni ZF posiada ograniczniki skretu u mnie nie ma  ijest bardzo duzy skret az lekko obcieraja krzyzaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

slecha685    1

Siemka wszystkim też jestem posiadaczem case 685 tylko wersji angielskiej i mam pytanie do wszystkich czy u was też wyje tak skrzynia czy to cos innego z góry dzieki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pawzaz    0

Slecha 685 prosze o kontak priv tel lub fb pogadamy tez posiadam case international 685

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

greg73    11

jaki masz olej w skrzyni?,może to słychać pompe olejową, te skrzynie troche słychać, ja mam 585 i skrzynie troche słychać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukaspom    0

Witam Panów, poszukuje schematu instalacji elektrycznej do case 685xl bo katalog części posiadam ale o elektryce nic nie ma. a góry dziękuje i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pawzaz    0

Witam co moze byc przyczyna stukow w skrzyni jak wlaczony wom szczególnie na zakrętach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacząłbym od sprawdzenia łożyska na końcówce wałka WOM. Łatwy dostęp, wystarczy odkręcić pokrywę tylnego mostu i wałki są ma wierzchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez Arturo1610
      Witam. Mam case mx 100c i nie mam z przodu obciążników mam tylko uchwyt taki jak na zdjęciach ale oryginalne obciążniki od case czy mccormicka nie pasuja pomoże ktoś i powie jakie powinny być obciążniki w tym ciągniku i ile powinno ich być ? albo może ma ktos takie i chce sie ich pozbyc ? Proszę o pomoc bo bez obciążników to jak zapnę jakąś maszyne to przód ledwo co ziemi dotyka  


    • Przez misterio26
      Witam.
      Szukam jakiegoś kontaktu do mechanika znającego się na marce case czy ktoś może mi kogoś polecić woj. wielkopolskie i łódzkie.
      Pozdrawiam 
×