Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki mały problem ehr coś mi niechce działac jak chodzi silnik do po prawej stronie mam to mam guziki od podnośnika to jak nimi naciskam to te diody się świecą a jak mam na tym panelu ten przycisk to podnośnik ani drgnie co mam zrobić?.A i jeszcze mam coś takiego ze halogeny od pracy roboczej mi się na polu wyłączyły przycisk działa a nie świeci się światło nie wiem co jest czy można o jakąś pomoc ?Proszę o szybką pomoc

Opublikowano

u mnie jak wlacze duzo swiatel i jest duzy pobor pradu to mi warjuje ehr czyli podnosi troche pusci i znowu podnosi a czasami migaja te kontrolki od podnoszenie i opuszczania na przemian tak szybko co to moze byc?

Opublikowano

ehr nie działa mi z panelu tylko guziki mi te w kabinie działają co są od podnośnika i to tyle a ehr powinien działać czyba też na pusto czy musi być podczepiony pod plugi czy agregat ? bo to będzie 1 oranie w tym roku bo w zimę zakupiłem ciągnik

Opublikowano (edytowane)

jakie guziki w kabinie?? w kabinie nie ma żadnych guzików przy pomocy których można sterować podnośnikiem. Na panelu są jedynie "pokrętła" potencjometrów i jeden "przełącznik" góra/dół. guziki, które są związane z EHR są na błotnikach obok tylnych lamp.

 

Także jeszcze raz. Panel EHR w kabinie nie działa. Czy tak?? Czy zapalają się kontrolki gór/dół?? Może widać chociaż ich mrugniecie przy gaszeniu lub uruchamianiu silnika?? To jest dość istotne także sprawdź dobrze. No i jeszcze napisz o jakie guziki Ci chodzi....

 

Tak właściwie to już jest sporo podobnych tematów i cały czas jest wałkowane to samo. Mogłeś się trochę wysilić i poszukać.

Jeżeli jesteś zbyt leniwy tu masz dwa przykładowe tematy gdzie mogłeś zapytać:

 

http://www.agrofoto....opic/47906-ehr/

 

http://www.agrofoto....uz-sam-niewiem/

Edytowane przez rafik256
Opublikowano

mrugaja te kontorli przelacznikiem jak daje góra/dół to nic sie nie dzieje nawet podniśnik nie drgnie a chodzi mi o dwa zielone guziki co są kolo tylniej szyby masz tam takie 2 zielone guziki i jak je naciskam to wtedy podnośnik działa a z panelu nie

Opublikowano

Z tymi swiatlami to zobacz, bezpieczniki , masa czy nie zgubila sie, albo moze Ci sie jakis kabel wypial lub przepalil, to juz musisz powoli sobie po kolei po sprawdzac:) a z tym ehr to CIe rozumiem, wiec tez zobacz bezpieczniki i czy te kable na akumulatorach sa wporzodku, i rowniez zobacz ladowanie bo mi jak alternator sie zuzyl to nie dawal takiego pradu jak powinien i tez Mi panel EHR nie chodzil

Opublikowano (edytowane)

jeżeli alternator działa Ci poprawnie, masz stałe zasilanie EHR i przy uruchamianiu oraz gaszeniu silnika mrugają Ci kontrolki góra/dół to przyczyną problemów jest przekaźnik włączający zasilanie całego panelu. A dokładniej jego wytarte/przypalone styki.

Edytowane przez rafik256
Opublikowano

W kabinie sa dodatkowe przelaczniki góra dół pod warunkiem ze ciągnik ma zaczep Hitch dolny, wtedy właśnie z tyłu przy szybie są dodatkowe przełaczniki, do obsługi zaczepu, ale oczywiście nie wszystkie to mają

Opublikowano

W kabinie sa dodatkowe przelaczniki góra dół pod warunkiem ze ciągnik ma zaczep Hitch dolny, wtedy właśnie z tyłu przy szybie są dodatkowe przełaczniki, do obsługi zaczepu, ale oczywiście nie wszystkie to mają

 

Jak je wciskam to diody się świecą

Opublikowano
http://gustlik.2ap.pl/infusions/pro_download_panel/download.php?catid=3 Na tej stronie znajdziesz dział Electronic linkage control a tam wszystko o EHR W części B Voltage checks jest tabelka na których pinach i kiedy ma być zasilanie. W częsci G znajdź rysunek fig.10 a na nin złącze N to jest złącze zasilania modułu . Stronę niżej masz tabelkę z opisem pinów a jeszcze stronę niżej rysunek z opisem kolorów przewodów.
Opublikowano

Nie działa patrzyłem bezpieczniki i jest dobrze a guziki na błotniku działają przy panelu mam 3 takie jeszcze guziki zielony żółty i czarny i tylko 2 mogę wcisnąć zielony i żółty jak wcisnę zielony guzik to się świeci i brak reakcji jest

Opublikowano

Kolego bez urazy,ale ty kupiłeś ten ciągnik nie mając pojęcia o obsłudze,czy sprzedający nic ci nie wytłumaczył...Te trzy guziki obok panelu ehr nie maja nic z nim wspólnego,jadąc od góry;półbieg,blokada,przedni napęd.

Opublikowano

kupiłem go od handlarza który nic mi nie wytłumaczył o tak ci powiem i dlatego się pytam ma ktoś może jakąś instrukcję po polsku do mf 3050 ?

Opublikowano

Witaj. Nie żebym jakąś reklamę robił ale wejdź na stronę korbanków tam chyba jest od serii 36xx i pasuje do seri 30/31xx nie licząc tabel :) Sam tam ściągnąłem. A Co do tego mygania to nie jest to amortyzacja ? U mnie tak się działo to pokręciłem pokrętłem od czułości ( taka fala przy nim jest ) i jak zmniejszyłem czułość to i to myganie się zmniejszało :) Może to o to chodzi ? Dodam że też przy pługu to było. A może wystarczy ustawić pokrętło funkcji ( to z numerkami od 1 do 5 ) na pozycji od 3 do 5 jeśli się nie mylę tak pisze w instrukcji :)

Opublikowano

Proszę o pomoc bezpieczniki posprawdzałem wszystko jest dobrze tylko przełącznik góra duł nie działa :( podnośnik ani drgnie a normalnie na błotniku jak są to wciskam i chodzi co może być już wszystko robiłem i nie wiem można jakiś mały schemacik co i jak ?

Opublikowano

Mialem podobny problem w moim mf 3060 sprawdz czy masz ladowanie czy chodzi ci obrotomierz silnika i psrtyknij przyciskiem ehr metalowym gora dol zeby odblokowac i powinno chodzic.

Opublikowano

jestem nowym użytkownikiem mf 3050 i mam pare pytań (problemów)np;

-przedni napęd nie wyłącza się (kontrolka nie świeci)

-koła (opony) z przodu mam 14,9 r24 tył 15,5 r38 czy to jest ok?

-z przodu na jednym z kół wyrzuciło mi olej i piasta była gorąca

proszę o odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

jak napęd ci się nie wyłącza to powinna ci się lampka cały czas świecić jak coś to możesz sprawdzić czy podaje prąd na elektrozawór i czy elektrozawór działa być może staną i wtedy ci nie wyłączy, a napęd po odpaleniu jest zawsze włączony automatycznie

koła to chyba takie mają być

a z piastą to jak wyrzuciło olej to się musiało zagrzać wiem że tam jest od tego uszczelniacz jeżeli puścił to będzie się grzało od braku oleju

Edytowane przez erni16pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v