Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marian2011    111

Panowie kolega zatrzymał ciagnik paliwa poniżej rezerwy i już po pokręceniu nie odpalił znaczy zapowietrzył się nalali paliwa dolali paliwa do filtrów pompowanie popuszczenie wtrysków i nic (kiedyś już tak mu odpowietrzałem i odpalił )dzisiaj znowu i klapa pompujesz pompką ubędzie paliwa z pierwszego filtra a nie zassa ze zbiornika i tak kilkakrotnie i zawsze robi się pusty,do zbiornika przewód jak dmuchasz ładnie leci znaczy nie zatkany ,na tych filtrach przekroczył normę o 200 mtg diagnoza może zamulony i nie przepuszcza filtr jutro mu dowiozą nowe czy to wina zamulenie filtra czy co innego może ktoś doradzi MF 5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    131

No właśnie kolego musisz w pompce zasilającej sitko wyczyścić też tak miałem tylko w moim przypadku w orce pod dużym obciążeniem nie miała wydajności przez brud i się zapowietrzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeron59    0

didam jeszcze ze elektrozawór dziła poniewaz recznie idzie podnisc i opuscic, w kabnlach które ida do niego nie ma prądu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

pewnie ehr padl ;/ musisz go wyjac :P ale najpierw przeczysc wszystkie styki i sprawdz bespieczniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Dokładnie Kravter:) najpierw zrobic to i jak to nie pomoze to szukac przyczyny dalej:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfmf    1

u mnie gdy zawisil sie podnosnik, okazalo sie sie, ze winny jest sworzen z czujnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

a sprawdzales bezpieczniki pod maska co kolo filtra powietrza sa??? i kable przy akumulatorach czy nie ugnily?? bo mi raz siadl bezpiecznik i kabel ugnil, wtedy tez mialem brak podnosnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeron59    0

koło filtra powietrza mam 3 bezpieczniki i są one całe,bezpieczniki w kabinie tez oraz pod panelem ehr sa 2 bezpieczniki i one tez są całe.Tylko w jedym mierzac miernikiem nie stwierdziłem pradu niewiem czy to moze byc tego przyczyna.Niewiem który kabel jest od zasilana tego ehr,dodam jeszcze ze recznie na elektrozaworze moge opuscic i podniesc,w kablach które ida do elektrozaworu jest prad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

tez to mialem w 3630 jakis opornik czy cos w ehr sie spalil

 

nie wiem jaki jest zasilajacy ale bym obstawial czerwony :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Czerwony albo zolty ktorys z nich na pewno oby dwa do plusa na akumatorze sie podlacza. Po to jest to abys w razie awarii EHR wymusil i dojechal do domu. Skoro bezpieczniki masz w porzadku to teraz zobacz gdzie ten kabel idzie na ktorym nie masz pradu, moze gdzies sie przerwal albo przetarl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

pewnie sie przetarl u mnie od czujnika sie przetarl i mi swiecil ;D

a moze masy nie masz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19

a sprawdzasz wszyskie przewody przy uruchomionym silniku?? masz ładowanie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    1

ładowanie jest na poziomie 0.4

 

 

czyli ładowania nie ma :) chyba powinno być w okolicach 14V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dralo5    3

Mam taki problem. Mianowicie ze sterowania wewnętrznego podnosi mi niżej niż ze sterowania z błotnika. Czasami pojawia się diagnoza 2-4. Co to może być? I gdzie szukać ewentualnie problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×