Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taki problem otuż filtr hydrauliczny ten na imbus jest to wymienny filtr czy dokupuje się do niego jakieś wkłady wymienne?

 

Ursus c-385.

Opublikowano

Tak chodzi mi o filtr szkrzyni biegów.

Mówisz że go myjesz i planujesz kupić nowy tylko że tam są daw i jednego się tylko myje a tego drugiego niewiem, ale byłem dzisiaj w GRENE i gościu mi powiedział że to wymienny filtr i że to jest taki sam jak od silnika w c-330/60 wziołem go jutro będe go prubował założyć.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

No nie koniecznie, są dwa rodzaje przystawek, jedna na PP, a druga ma wkład wymienny - mówię o filtrze dokładnego oczyszczania.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Tak chodzi mi o filtr szkrzyni biegów.

Mówisz że go myjesz i planujesz kupić nowy tylko że tam są daw i jednego się tylko myje a tego drugiego niewiem, ale byłem dzisiaj w GRENE i gościu mi powiedział że to wymienny filtr i że to jest taki sam jak od silnika w c-330/60 wziołem go jutro będe go prubował założyć.

Tylko że mi nie pasuje od c-360, więc kupię od 10145 ale z całym tym łbem co się wkręca w niego filtr (widziałem taki u sąsiada). Bo u mnie tylko jakąś opaską jest przymocowany (ale nie jestem do końca pewien) jutro zobaczę co da się zrobić. :)

Opublikowano

Wczoraj wmontowywałem ten filtr, wykręciłem stary wykręcił mi się z taką redukcją to tą redukcję przekręciłem w ten nowy i wkręciłem go w skrzynię bez większego problemu i chodzi i jest super.

Opublikowano

Ja w ursusie 914 jak wymieniałem filtry to był tam PP 8.4 puszkowy i wkład WH 20-45 wielokrotnego użytku (wystarczy go przemyć). Filtr PP 882 jest to filtr oleju silnikowego, jak ktoś zastąpił bąka tą przystawką na wymienne filtry puszkowe to ma takie w ciągniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Zeby chodziło leciutko wystarczy załozyc przedłouzke do tego co wychodzi od silnika
      i załozyc łancuch jutro przesle zdjecia
    • Przez silver90
      Witam mam pytanie czy ktoś z was wlewał do ursusa c360 do skrzyni olej Jasol utto 10w30. Chciałbym go tym zalać żebym mógł wywracać  przyczepy nim i moim drugim ciągnikiem który chodzi na tym właśnie oleju. Co wy o tym sądzicie? Proszę o odpowiedzi. 
    • Przez Davidastra
      Witam panów mam następujący problem w moim 3p podczes pracy z womem np . prasą czy rotacyjna powyżej 1000 - 1200 obrotów silnika słychać dziwny odgłos przypomina odgłos pracujących bębnów kosiarki rotacyjnej no może jest troche tępszym odgłosem .Tylko podczas cięższej pracy WOM - em Kolega stwierdził że tak ma ten typ Ale mi się to niepodoba Dodam że wszystko sprawnie działa i lekko wskakuje WOM .
    • Przez Facundoo
      Witam. Panowie potrzebuje porady. Zrobiłem remont kapitalny skrzyni biegów w swoim 3P. Remont robiłem sam, wymienione zostały wszystkie koła zębate,wałek głowny i pośredni oraz oba wałki sprzęgłowe i wszystkie łożyska. Części pochodziły z czasów PRL. Po złożeniu wszystkiego pojawił się problem stuków na biegu jałowym. Obstawiałem,ze problem był w kole podwójnym od wstecznego biegu, rozjechałem ciągnik,wymieniłem to koło ale problem pozostał. Pytanie do was, miał ktoś może podobny problem i jak go rozwiązał? Tylko nie piszczcie, że łożyska sie rozleciały,albo igiełki na wałku sprzegłowym itd bo nie w tym jest rzecz. NA biegu jałowym oprócz wałka sprzęgłowego 1 stopnia pracują jeszcze koło stałego zazębienia, oraz dolna 2 z kołem podwójnym od wstecznego biegu. Koło podwójne wykluczam bo wymieniłem i nic to nie dało. Zostaja 2 koła i wałek. Ktoś miał podobnie ?
    • Przez kacperdw
      Witajcie,
      Mam problem ze skrzynią biegów w ciągniku ursus c360. 
      Początkowo myślałem że to wina łożysk ale gdy wymieniłem wszystkie łożyska w skrzyni to pojawiło się głośnie grzechotanie. Wszystkie łożyska wydawały się być w niezłym stanie, z wyjątkiem łożysk na trybach biegu wstecznego. Myśle że grzechotanie pojawiło się w momencie wyeliminowania luzów między trybami (po wymianie łożysk). 
      Następnie, aby nie rozbierać skrzyni w nieskończości, postanowiłem wymienić wszystkie wałki i tryby w skrzyni. Zgrzytanie zostało. Pojawia się ono na biegu jałowym a ustaje w momencie wciśnięcia sprzęgła. Po uruchomieniu skrzyni da się wyczuć (przykładając rękę do obudowy), że drgania pojawiają sie w okolicach trybów biegu wstecznego.
      Wszystkie części są nowe i oryginalne firmy ursus.
      Proszę o nakierowanie na ewentualną przyczynę hałasu, szczególnie tych którzy uporali się z podanym problemem.  
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v