Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

U nas kiedyś na trakach do kamienia używali stal masy. To były drobne kulki stalowe o średnicy do 4 mm. Było to cholernie ciężkie. Jakby takie coś dodać do betonu to masy była by ładna.

A zamiast piachu dać szlam z kamieniarstwa i cement lub jakiś klej do płytek.

Można też z granitu wyciąć, ale tu trochę jest zabawy. 1 metr sześcienny czarnego waży ok 3 tony. Biały ok 2 ton.

Opublikowano

a jakie kształty ( objętość) musiałby mieć obciążnik zrobiony z betony zeby ważył ok 300 kg ???

 

będzie miał taką objętość jak 10 bloczków betonowych, 1 bloczek waży 30kg

Opublikowano

panowie che kupic do zetora foltery 115 obciążniki oko 300kg bo tyle mi jeszcze wejdzie i moze bedzie stabilniejszy jak ktos by mial na zyciu prosze o jakis kątakt

Opublikowano

Witam chciałbym odświeżyć temat mam opony zalane płynem jednak podnosi mi lekko przód i czy mogę do tego dołożyć jeszcze nie duzy obciążnik czy lepiej zrezygnować całkiem z plynu i tylko większy obciążnik, ciągnij ma 140 km i opony radialne z przodu. Co o tym sadzicie

Opublikowano

Kto stosuje płyn w kołach ,to było dobre ale 50 lat temu,zainwestuj w przedni tuz i do orki załóż stosowny odważnik a, do prac polowych (uprawowych)  załóż wał lub przedni agregat  ,to lepsze od wody w kołach. 

Wracając do pytania spokojnie dołóż ciężaru na przód nic się nie stanie.

Opublikowano

Ja mam płyn w  ciągniku 150 km około 600 kg ogółem  i rewelacja. Obciążenie jest tam gdzie powinno.

Bardzo dużo ciągników  przywożone  z zachodu mają  koła zalane płynem.

Opublikowano

W instrukcju Belarusa jest podana mozliwość dociążenia w ten sposób ,Sam jestem ciekaw jak to sie zachowuje w kołach jeśli zawartość jest procentowa ?np. podczas hamowania w transporcie ciężkiej maszyny na pole ,ten który jeżdżdzi z beczką asenizacyjną  wie o czym piszę ,jak jest pełna to ok lecz jeśli zalana do połowy to buja ,ciekaw jestem czy w kole o dużej średnicy nie jest podobnie,

kolejny temat to awaria ,przebicie koła to juz na pewno problem nie maly powietrze ucieknie a płyn ?

Opublikowano

Od kilku lat napełniam koła wodą w C-360. Daje to jakieś 300kg dodatkowej masy. Napełniam ile się da, bez pompowania powietrza.

Potwierdzam to co pisze kolega powyżej. Jedyna wada to, to że trzeba wodę spuszczać na zimę

Opublikowano
zależy jaka gęstość betonu, ogólnie m3 betonu waży ok 2400kg więc objętość obciążnika trochu mniejsza niż pół kubika. stal ma większą gęstość, więc można zrobić mniejszy i do środka złomu napchać i dolać betonem. Ale to już gorzej liczyć i trzeba by przeważać go.
Opublikowano

Witam, mam pytanie jak dobrać wagę balastu na przedni tuz ? są jakieś nie wiem normy przeliczniki?. Kupiliśmy NH TS135 A z tuzem, będzie chodził z pługiem 4 skibowym obrotowym, i agregatem uprawowo siewnym, nabudowana skrzynia amazone 3 m ( pusty koło 1700 kilo ). Mamy ziemię  na górkach dosyć sporych, czy np 700 kg by było dobrze?. Nie chciałbym przeciążyć jakoś ciągnika czy tuzu zbyt dużym balastem nie mam pojęcia ile tego się daje.

Opublikowano (edytowane)

Jaki max obciążnik na przedni tuz valtra n113, pusta waży 5850-5900, najcięższe maszyny to pług czteroskibowy obrotowy z zabezpieczeniem hydraulicznym, i agregat siewny 3 metrowy ,(siewnik agromasz talerzowy )

Edytowane przez kewin123

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?
    • Przez przemyslaw111187
      Witam
      Mam dwie duże przyczepy Pronar 14 ton ciągnik 150km mam problem z wyjechaniem z kukurydzy po kiprowaniu na bok . Jazda prawie na wprost nie ma możliwości wykręcenia na bok lub zajechania drugi raz.Do tej pory miałem mniejsze przyczepy i nie było problemu
      Może ktoś doradzi jaka kolejność i jaka technika wyjeżdżania?
    • Przez waybillshaheed010
      Tractors are essential vehicles designed for high traction and low-speed pulling power, commonly used in agriculture, construction, and other industries. They are built with powerful engines and robust transmissions to handle heavy loads and challenging terrains
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v