Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tyłu jest wyjście do podczepiania hamulca do przyczep u nas jest włożona taka część od rozrzutnika i powietrze uchodzi kiedyś był kamień i też zchodziło. To może być przyczyna która przychodzi mi do głowy z własnego doświadczenia.

Opublikowano

Z tyłu jest wyjście do podczepiania hamulca do przyczep u nas jest włożona taka część od rozrzutnika i powietrze uchodzi kiedyś był kamień i też zchodziło. To może być przyczyna która przychodzi mi do głowy z własnego doświadczenia.

 

Tak ja wiem że z tyłu się podpina tylko dlaczego nie puszcza zawór jak nabije odpowiednią ilość powietrza tylko się slizga pasek od sprężarki

Opublikowano

Zawór do przeczyszczenia zwłaszcza ten od ciśnienia pod kabina pod pedałem hamulca ale przy okazji możesz oczyścić dalej zawór upustowy spadku ciśnienia samego układu hamulcowego

lub/i

A jakie ciśnienie ci nabija bo może być inna sprawa?

Opublikowano

 

Zawór do przeczyszczenia zwłaszcza ten od ciśnienia pod kabina pod pedałem hamulca ale przy okazji możesz oczyścić dalej zawór upustowy spadku ciśnienia samego układu hamulcowego

lub/i

A jakie ciśnienie ci nabija bo może być inna sprawa?

 

oki dzieki w sobotę może przeczyszcze to będe wiedział coś wiecej a powietrza nabija około 1.5 Mpa

Opublikowano

1,5 Mpa to prawidłowe ciśnienie,wystarczy naciągnąć pasek klinowy i po problemie

 

tak zgadzam się z tobą tylko że teraz to jężdzę ze 2 lata bez tego szybkozłącza a kiedyś mi były potrzebne hamulce do przyczepy. Tylko że problem jest w tym że on nie chce puścić tego powietrza bo pasek się pali i naciągnięcie go nic nie pomoże bo jak w mtz włącze sprężarkę to nabije 8 atmosfer i puści a tu nic

Opublikowano

W fergusonie jest inna sprężarka ona nie ma zaworków tylko litstwy zaworowe jak nabije do 1,5 Mpa to te powietrze jest wałkowane między listwami,w mtz czy C360 jest regulator ciśnienia który upuszcza powietrze po osiągnięciu określonego zakresu,proponuję odkręcenie głowiczki z sprężarki i oczyszczenie listków zaworowych często gromadzi się wilgoć która powoduje problemy

Opublikowano (edytowane)

W tym ciągniku jest też regulator ciśnienia jak byś nie wiedział, a to że brak filtra który odfiltruje wode to efekt taki jest że te dwa zawory co są to się blokują

Sprawa druga przy 1,5MPa to musisz zmienić pasek. U mnie tak już wyślizgał koło pasowe że przy normalnym systemie napinania nie da rady. U siebie mam założony pasek od c330 (jest szerszy i krótszy) i jest zmieniony nasiąg nie "od" tylko "do" ciągnika przez co koło pasowe bardziej okala koło. Idealnie bez żadnych przeróbek nadaje się rolka napinacza paska od maszyny do młucenia ;)

Edytowane przez macin87
Opublikowano

Nie mieszajcie sprężarki MF z C 360 to jest inna konstrukcja głowiczki w MF nie ma możliwości zwiększenia ciśnienia poprzez podkręcenie śrubki tak jak kolega pokazuje na zdjęciu bo jej tam nie ma,jak nabija 0,7 to znaczy że może być luźny pasek lub zużyte pierścienie tłokowe bądź płytki zaworowe przegrzane

Opublikowano

Blaszki założyłem nowe, wymyłem głowiczkę ale nic nie dało, cylinderek nie ma wytartego progu zużycia, pasek się nie ślizga. Jak go kupiłem to tak miał, wszystko szczelne. Może tak ma fabrycznie?

Opublikowano
:lol:

Nie mieszajcie sprężarki MF z C 360 to jest inna konstrukcja głowiczki w MF nie ma możliwości zwiększenia ciśnienia poprzez podkręcenie śrubki tak jak kolega pokazuje na zdjęciu bo jej tam nie ma,jak nabija 0,7 to znaczy że może być luźny pasek lub zużyte pierścienie tłokowe bądź płytki zaworowe przegrzane

:lol: :lol: :lol: nie dobijaj mnie aż ci zdjęcie pstryknę jutro jak wrócę z roboty

Opublikowano

Witam

 

otóż mam taki problem iz jak hamuje hamulcem nożnym to przyczepa nie hamuje a jak zaciągnę hamulec ręczny to działa wszystko jak należy co to może być szukam szukam i nie moge znalesc przyczyny prosze o pomoc

Opublikowano (edytowane)

witam ma problem z hamulcami na przyczepę ponieważ nie hamuje na zegarze bije 9 atmosfer a przyczepa nie hamuje tzn tłoki się nie wysuwają co może być za przyczyna dodam iż wciskam hamulec syczy mi z pedału powietrza i przestaje pompować powietrze jak jest wciśnięty pedał jak puszcze pedał to znowu pompuje pomocy bo żniwa a bez hamulców nie da rady jeździć po górach:(

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

Na początku, zamiast lektury instrukcji od ciągnika polecam Ci zapoznanie się z http://so.pwn.pl/. Gwarantuję, że taka lektura wyjdzie Ci na zdrowie. Za taki język jak prezentujesz powinno nagradzać się soczystym banem, dzięki któremu będziesz miał czas na na poprawienie swojego warsztatu językowego. Wtedy nie będziesz zaśmiecał forum takim guanem. Pozdrawiam Cię ozięble.

Opublikowano (edytowane)

kolego Marcinie bez urazy co ty teraz chcesz pokazać bo ja nie wiem wcinasz się bez potrzeby jak nie znasz odpowiedzi na pytanie to sie nie udzielaj bo jak nie wiesz co to dysortografia

to nie moja wina pytanie tego nie dotyczy i ty zaśmiecasz forum takimi głupimi docinkami komuś a sensownie nie umiesz odpowiedzi

 

"To nie moja wina"- a czyja to wina? Sąsiada? Moja?

Ja tak samo uważam że to jest skutek wyłącznie lenistwa bo obecne nowe przeglądarki internetowe zaznaczają błędy ortograficzne na czerwono więc nawet jeśli ktoś ma "dyswszystko" to może skleić poprawne zdanie- jeśli tylko chce. Za rażące w oczy błędy otrzymujesz 1 punkt ostrzeżeń

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

Witam. Z ciekawości jak jest realizowany hamulec przyczepy w wersji 4512 eksportowej gdzie nie było sprężarki. wiem że w przyczepach są zakładane specjalne siłowniki hydrauliczne hamulca i podłącza się je pod hydraulikę ciągnika, ale jak bo nie mam żadnego osobnego wyjścia pod hamulec. Pozdro

Opublikowano

Co do tych siłowników to nie są potrzebne żadne specjalne, ja założyłem najzwyklejsze siłowniki jednostronnego działania i hamulce mam żylety :) Najważniejsze żeby to nie był jakiś gruby i mocny siłownik no i dosyć krótki aby zmieścić go tam jakoś (skok 10-15cm)

 

No i nie podłącza się pod hydraulikę zewnętrzną ciągnika tylko specjalne wyjście do tego które musi być gdzieś, a jeśli nie ma to ktoś je musiał zdemontować, zaślepić itd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sqowron
      Witam jak nazywa się ta część ze zdjęć pochodzi ona z siłownika piwłaki D35-M



    • Przez Sqowron
      Witam, jak nazywa się ta część ze zdjęć pochodzi ona z siłownika piwłaki D35-M



    • Przez rolnik159
      gdzie ma wybite numery ramy przyczepa d 35M, i jak wygląda do niej tabliczka znamionowa??
    • Przez Młody_mich
      Witam, zastanawiam się nad zakupem naczepy (typowej pod tira) do ciągnika (podłączanie przez wózek dolly). I mam pytanie jak wygląda rejestracja, czy da się zmienić z ciężarowej na rolniczą (poprzez zmianę opon itp) ? Komuś się w ogóle udało i w jaki sposób
      Z góry dziękuje za odpowiedzi
    • Przez emilkochanek
      Czy ktoś może mi na 100% powiedzieć do czego służy złączę ze zdjęcia. Słyszałem kilka opinii i dalej nie wiem czy hamulec hydrauliczny czy wolny spływ oleju. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v