Zaloguj się, aby obserwować  
Cygan111

Rewers - problem

Polecane posty

Waldekps2    2

Dlaczego pół rewers? To jest normalny rewers tylko starszego typu bo trzeba uzywać sprzęgła ale nie zmieniasz przeciez biegu tylko kierunek jazdy a więc jest to rewers.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

UrsusCzesio    309

pół rewers to by można nazwać jak jedna wajcha jest. Ale jak są 2 to jest pełen. Tak jak w nowoczesnych tylko tam masz elektrohydrauliczny a tutaj mechaniczny.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

No tak bo mechaniczny. Kiedys na zachodzie każdy też mial tylko taki...


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanis80    1

Witam. Chciałbym się dowiedzieć gdzie można kupić cały orginalny rewers do władka. Ponieważ te kupowane w mojej okolicy wytrzymują max 2 lata :P. Szlacht mnie bierze na te chińskie podróby!!! Może ktoś zna jakąś składnice gdzie mają najlepiej orginalne, albo jakieś sprawdzone wytrzymałe części?

Z góry dziękuje i pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    23

Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sjergiej    0

Spróbuj może napisać do autora filmiki (jeśli masz konto na YT) i jak się dowiesz to koniecznie opisz jak to zrobić bo mnie to także zaciekawaiło i innych raczej też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pic2ek    5

kurde szacunek dla gościa za te mody, zwłaszcza właśnie za rewers. ja wiem, ze wszystko jest do zrobienia ale super sobie ułatwił pracę. ja się podjarałem jak zobaczyłem wspomaganie :rolleyes: ale jak zobaczyłem rewers to normalnie szok.

napisałes do autora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać ma dryk chłopak do mechaniki a Wladek daje szerokie pole dla urealnienia wyobraźni.

Moim zdaniem zastosował za gruby siłownik przez co trzeba trochę się na kręcić(może po prostu taki miał). Ja też lubię ulepszać i zrobiłem czołowy ładowacz do bel, układem 12szt na przyczepie, w stodole 4na wysokość, jak zamieszczę na yt to podeśle link.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tzn przedłużyć drążek wodzika i dobrze dopasować uszczelnienie ,stosować dźwignię pośrednią na sworzniach kulistych i w tedy będzie ok.

Edytowano przez czadowywicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pic2ek    5

pronarek to my z chęcią zobaczymy filmiki z twoimi modami przy ciągnikach i nie tylko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do "wspomagania",to idąc na skróty można zastosować odpowiednie skrócenie ramienia kolumny,trochę więcej kręcenia ale jest lżej,tak właśnie dawno temu zrobiłem.

Obecnie planuje zastosować wspomaganie od tatry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAti21    3

Witam, mam pytanie w sprawie rewersu we Władku, a mianowicie chodzi o to że gdy jest w pozycji do przodu to wszostko gra , ale gdy przestawimy go aby ciągnik jechał to sam wyskakuje tak jakby na luz , nie wyskakują biegi tylko sam rewers i tylko w pozycji do tyłu, co jest nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez CezZzaRPL
      Cześć . Mam t 25 chce kupić przyczepe do niego tylko że nie posiadam żadnego układu hamulcowego do przyczep . Moje pytanie jest takie jaki układ najlepiej wybrać? pneumatyczny? czy hydrauliczny ? 
    • Przez Atleast
      Witajcie. Chcę zmienić gniazda hydrauliki do przyczepy w rusku, z przykręcanych na szybkozłączki euro. Ze względu na to, że ciągnik jest 100 km ode mnie i akcję wymiany muszę zrobić "na strzał" (czyli przyjeżdzam, odkręcam, zakręcam nowe)  to proszę o informację, jaki gwint ma zakończenie rurki hydraulicznej do której mocuje się gniazdo? Widziałem na filmikach, że niektórzy stosowali jakieś adaptery, przejściówki, więc jak to wygląda?
    • Przez Adam03
      Witam wymieniłem w t25 głowice cylindry tłoki i pompę. Ciągnik ładnie odpala ale po około 20 minutach pracy temperatura oleju osiąga 90 stopni. Brak mu mocy i na wysokich obrotach silnik jakby dzwonił. I teraz pytanie zapłon jest za wczesny czy za późny. Na wolnych obrotach delikatny dym a na wysokich praktycznie go nie ma, zato zaczyna kopcić pod obciążeniem. 
    • Przez bombelogrodnik
      Jest tutaj może jakaś osoba która zajmuje się naprawami/renowacjami władymirca? Myślimy, zeby z bratem ojcu w prezencie odrestaurować ciagniczek, bo swoje już przeżył. Ze mnie mechanik żaden, a i czasu brak wiec może jest ktoś kto się zajmuje takim czymś, najlepiej z pomorza. Do naprawy sporo  np wymiana wału, wspomaganie lub włożenie kolumny od c-360,  nowa kabina,  może malowanie i inne różne drobne naprawy.
    • Przez jaro606
      Mam do was pytanie. Jak poprosiłem o pomoc w ustawieniu kąta wtrysku to pojawiało się wiele wypowiedzi zawierających informacje o znakach na kole pasowym. Niektóre posty były ze sobą sprzeczne.
       
      Więc tak:
      Na kole pasowym w T-25 są trzy, a w zasadzie cztery oznaczenia.
      Jest oznaczenie składające się z dwóch kresek obok siebie - T1 i T2
      Jak na kreski T1 i T2 patrzymy od przodu silnika i z lewej strony, to poniżej z 5cm jest kreska o oznaczeniu chyba BMT.
      Jakieś 1/2 obrotu na kole pasowym od kreski BMT jest kreska HMT.
       
      W instrukcji pisze (przy regulacji kąta wtrysku), że w momencie pokrycia się T1 ze znacznikiem następuje koniec suw sprężania, więc moment GMP. Ale nie pasuje mi jedno. Otóż kąt wyprzedzenia wynosi 24-26 stopni przed GMP, w instrukcji pisze, aby ustawiać wtrysk zgodnie z T1. Więc GMP wyznacza drugie ramie tego kąta- czyli wychodzi na to że kreska ok. 5cm niżej BMT. Moim zdaniem by się to zgadzało, ale jak waszym. Dlaczego sadzę ze by się zgadzało- bo w instrukcji w punkcie o ustawianiu luzów pisze, aby ustawić koło w punkcie końca suwu sprężania, czyli rozumiem że w GMP i ustawić luzy na 1 głowicy. a na drygiej glowicy po przekreceniu koła o 1/2 obrotu, wychodzi na to ze to punkt HMT.
       
      Pytania. Co poszczególne kreski tak na prawdę oznaczają oznaczają? Które to GMP 1 tłoka i DMP? przy których ustawiacie luzy na zaworach????????????????????????????
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj