Skocz do zawartości
franek412

JD 5620

Polecane posty

franek412    1

Prosił bym posiadaczy tego modelu o napisanie mi jego wad i zalet ile pali czy psuje itp. i jak wiecie to cene przeglądów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

no ja nie mam opinii ale słyszę że są dobre ciągniki ( weźmniemy takiego na PROW jak się uda ) miało byś lamborghini R3 evo 100 ale za duże a ten ciągnik starczy nam w zupełności :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

timasz    52

ja tez takiego nie posiadam ale uwazam ze ten ciagnik jak na 72 km ma za duzy silnik bo 4,5 litra ktory moze byc przyczyna paliwozernosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

jest o tym mowa w którymś z tematów o 5720, i w skrócie, ze pali wiecej nic nawet 5720 o czym dowodzili użytkownicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Użytkownik tego ciągnika chyba nie wie co to znaczy zapas mocy :lol: :P Przeciesz to szkoda takiego ciagniczka :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2
Użytkownik tego ciągnika chyba nie wie co to znaczy zapas mocy :lol: :) Przeciesz to szkoda takiego ciagniczka :angry:

Albo można nazwać to wykorzystaniem ciągnika w 120% :P:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Conajmniej :lol: Najfajniejsze było w tym filmiku jak przed podniesieniem zestawu składał go do pozycji transportowej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

może go składał po to że jak był rozłożony to ciągnikowi podnosiło przodek a jak złożył to nie aż tak a ciekawe jak ten ciągnik by sie zachowywał z 2,7m ?? ja zamnieżam kupić taki ciągnik i taki zestaw a później jak by sie kupiło (za jakiś rok czy dwa większy ciągnik to wtedy w się siało większym a narazie by ten mały się pomęczył :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Jakos by sobie radził pewnie.Mi tez taki podchodzi, tylko w bogatszej wersji i z ładowaczem od razu.Co do paliwozerności to sie nie zgodze ze pali wiecej od 5720.Przecież nie jest mozliwe że taki sam silnik z turbem spali mniej jak ten bez :P tak wogóle to jaki pług byscie do niego podczepili??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

Jeżeli te pytanie jest do mnie to my naraźe nie wiemy czy wziąć 5620 czy 5720 z ładowaczem jak nad pługiem to zamnieżamy wżąć pług 4 skibowy z firmy sukov ze zmienną szerokością orki ale prawdopodobnie to będzie 5720 ale jeszcze nic niewiadomą :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Pytam ogólnie, bo mnie w niedalekiej przyszłosci czeka kupno ciągnika ok. 70KM, no i bedzie pracował z ładowaczem no i ze wszystkim z czym dotychczas radziła C-330 :P Bo dla mnie kupno ciagnika ponad 80KM jako ciagnik pomocniczy to chyba zły wybór :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11
Bo dla mnie kupno ciagnika ponad 80KM jako ciagnik pomocniczy to chyba zły wybór :P

 

 

Napisał, że dla niego 80KM jako pomocniczy to zły wybór, a jak dla mnie do ładowacza i paszowozu idealna moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Paszowozu nie mam, bo nie ta branża :P Będzie słożył do opryskiwacza, rozsiewacza, prasy, ładowacza oczywiście i takie tam lekkie prace :)

Więc myśle że 70KM to aż aż :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

tzn ornego mam 60ha ale ciezkie prace wykonuje forterra, no i kilka ha łąk robie, no i ze 40, moze wiecej ha prasuje na usługach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
To w końcu jak z tym spalaniem spali więcej od PROVIMY 8441

Proxima więcej spali od John Deera...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do tego mojego filmiku(link wyżej) podrywało mu przód bo nie miał max. obciązenia z przodu, prędkoć z jaką ojciec jeżdził dochodziła do 9km/h troche wolno jak na bierny agregat, ale chodzi. Jeśli ten jelonek się spisze to kupimy drugiego tyle że wiekszego coś koło 110 - 130KM no i używanego:) a myślę ze w 2,70 to bez problemów raczej. bo to 30 cm mniej na szerokości, ale na wadze sporo więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

no to jak ja mam full na przodzie to na pewno bedzie chodzilo POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie tzn bardziej wątpilwość do wyjasnienia, ja czytałem ze JD5620 najlepiej pracowac na 1400 - 1900obr/min a ojciec daje mu do oporu? Czy to może się jakoś odbić na ciągniku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×