Skocz do zawartości

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 18.07.2020 o 15:04, Lukasz041514 napisał:

5710 global 100 KM dyna 4 ile trzeba dać za taki ciagnik teraz ??

MF 5710 na zwykłej skrzyni totalny golas powinien startować od 165netto (cena z 2018) a z dyna4 na chwile obecną od 190netto. Jak zawsze każde doposażenie podnosi cenę.
Korbanek ma za 175netto z 2017roku ogłoszenie na otomoto xD

Opublikowano

Czy orientuje się ktoś jaka jest dopłata za moc w Valtrze T Versu? Chodzi mi np o ciągnik z takim samym wyposażeniem. Jaka będzie dopłata ze T144 do  T154 i do T174e.

Opublikowano

Witam, przygotowuje się do zakupów na prow i wpadło mi cos takiego: https://www.masseyferguson-promocje.pl/mf-5709-5710-dyna-4. Mialby to byc glowny ciagnik na obecne 25ha ornego, moze kiedys wiecej. I jeden i drugi spełnia moje wymagania-mniejszy jest alternatywą dla new holland t5 utility że skrzynia dual command, większy dla dużej t5 z electro command. Co myślicie i możecie coś doradzić to poproszę. Ceny w ogłoszeniu zdecydowanie niższe niż z dotychczasowych rozmów z przedstawicielem New holland.

Opublikowano

Ma ktoś świeże wyceny na ciągnik ok 150km? aczkolwiek 140 i 170 też w gre wchodzą. 6 cyl podłokietnik przedni tuz wom i amortyzacja osi ( najlepiej aby to uwzględniała oferta)  

Opublikowano
Dnia 13.11.2020 o 20:55, situ14 napisał:

Ma ktoś świeże wyceny na ciągnik ok 150km? aczkolwiek 140 i 170 też w gre wchodzą. 6 cyl podłokietnik przedni tuz wom i amortyzacja osi ( najlepiej aby to uwzględniała oferta)  

Miedzy Valtra T144 a T174 w podobnym wyposażeniu jest ok 20 tys różnicy wiec jak ktoś szuka 6 cylindrów to warto dopłacić do T174.  2 mapy silnika i trybie Eco ma ponad 800 nm plus ten sam silnik co w T254. T174 na prawie pełnym wyposażeniu (bez przedniego wom) to ok 400 netto (z promocyjnymi pakietami). Jak troche oddać z wyposazenia to można spokojnie zejść do 380. Dla porównania NH 7190 tez w bardzo bogatym wyposażeniu (porównywalne do Valtry) 410 netto. Pewnie z 10 do urwania od tej ceny (cena w konfiguratorze wyszła 666tys wiec rabat ok 40% mozna wyciągnąć ale podobno to już max i twierdza ze ceny po nowym roku znowu kilka % w górę). Jak dla mnie za podobna kasę to nie ma co się zastanawiać nad NH 7190 tylko brać valtre T174. MF nie wyceniałem ale pewnie będzie troche taniej. 

Opublikowano

2 lata temu pytalem o t144 to w podstawie wyliczyli mi 360netto do delikatnej negocjacji. więc nie wiem skąd te ceny masz ze t174 za 400 na full byś kupił. dealer z podlasia

Opublikowano
tay29 napisał:

2 lata temu pytalem o t144 to w podstawie wyliczyli mi 360netto do delikatnej negocjacji. więc nie wiem skąd te ceny masz ze t174 za 400 na full byś kupił. dealer z podlasia

zależy dla kogo jest pełne wyposażenie tak naprawdę, bo kolega może nawet nie wiedzieć ile jest opcji w ciągniku bo diler mu powiedział ooo pełne wyposażenie... a jak już piszę to mf nie będzie tańszy od valtry w zeszłym roku mf 7715s na dyna vt w full opcji to koszt powyżej 460netto bo jeszcze coś tam się da dołożyć pewnie dało by rade go doposażyć na 500netto

Opublikowano

2017 roku kupowałem valtre t144 activ, miękka os i kabina, przedni tuz balast, pełne oświetlenie, fotel podgrzewany, 4 pary hydrauliki mechaniczne, 3 prędkości walka i coś tam jeszxze 345 tys netto

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, tay29 napisał:

2 lata temu pytalem o t144 to w podstawie wyliczyli mi 360netto do delikatnej negocjacji. więc nie wiem skąd te ceny masz ze t174 za 400 na full byś kupił. dealer z podlasia

To prawda ze full oznacza różne rzeczy dla różnych osób. Mówiąc o prawie pełnym wyposażeniu chodziło mi o: os amortyzowana, przedni tuz ze sterowaniem z przodu(dodane pokazywanie pozycji przedniego tuza) plus jedna para z przodu zaworów hydraulicznych podłączona do miedzyosiowych, wersja versu powershift z 4 zaworami elektro + 1 zawor z niskim ciśnieniem do łącznika hydraulicznego, do tego LS i Power beyond. Łącznik hydr. tez dodany. WOM 540/540E/1000 i dodane sigma power do wzmocnienia mocy na walku. Przednie błotniki skrętne, sterowanie WOM,tuz i 1 zaworem z błotnika. Radar poślizgu, zapamiętywanie uwroci U-pilot, wycieraczka 270 stopni, isobus, kamera z tyłu, climatronic, kola 650 tyl na 42 calach, przod 540. Radio cyfrowe z zestawem głośnomówiącym, pakiet dodatkowych gniazd elektrycznych, światła dodane na maxa ale na halogenach (12 tys dopłaty do ledow), wzmocniona pompa 160l, zaczep automatyczny, piton i dolny. Kabina amortyzowana mechanicznie (mozna dobrać amortyzację pneumatyczna tak jak w przedniej osi), fotel podgrzewany z kompensacja wzdłużna i poprzeczna, przedni obiaznik na tuz 900kg.

Z ważniejszych rzeczy to nie ma przedniego WOM(dla mnie nie potrzebne) i świateł led i nawigacji. 

Z pierdół brak klimatyzowanego schowka. 

Jak dla mnie powyższe spelnia definicje prawie fulla 😉

Edytowane przez odrion
Opublikowano

Valtra ma teraz super pakiety wyposazen. Pakiet 1 przedni tuz ze sterowaniem, isobus i power beyond, pakiet 2 to przednia os i pakiet 3 Smart farming. Nie wiem do kiedy te pakiety obowiązują ale dla pakietu 1 w porównaniu do ceny normalnej mozna zaoszvzedzic pewnie ok 25-30 tys. 

Opublikowano
odrion napisał:

3 godziny temu, tay29 napisał: 2 lata temu pytalem o t144 to w podstawie wyliczyli mi 360netto do delikatnej negocjacji. więc nie wiem skąd te ceny masz ze t174 za 400 na full byś kupił. dealer z podlasia To prawda ze full oznacza różne rzeczy dla różnych osób. Mówiąc o prawie pełnym wyposażeniu chodziło mi o: os amortyzowana, przedni tuz ze sterowaniem z przodu(dodane pokazywanie pozycji przedniego tuza) plus jedna para z przodu zaworów hydraulicznych podłączona do miedzyosiowych, wersja versu powershift z 4 zaworami elektro + 1 zawor z niskim ciśnieniem do łącznika hydraulicznego, do tego LS i Power beyond. Łącznik hydr. tez dodany. WOM 540/540E/1000 i dodane sigma power do wzmocnienia mocy na walku. Przednie błotniki skrętne, sterowanie WOM,tuz i 1 zaworem z błotnika. Radar poślizgu, zapamiętywanie uwroci U-pilot, wycieraczka 270 stopni, isobus, kamera z tyłu, climatronic, kola 650 tyl na 42 calach, przod 540. Radio cyfrowe z zestawem głośnomówiącym, pakiet dodatkowych gniazd elektrycznych, światła dodane na maxa ale na halogenach (12 tys dopłaty do ledow), wzmocniona pompa 160l, zaczep automatyczny, piton i dolny. Kabina amortyzowana mechanicznie (mozna dobrać amortyzację pneumatyczna tak jak w przedniej osi), fotel podgrzewany z kompensacja wzdłużna i poprzeczna, przedni obiaznik na tuz 900kg. Z ważniejszych rzeczy to nie ma przedniego WOM(dla mnie niep potrzebne) i świateł led i nawigacji.  Z pierdół brak klimatyzowanego schowka.  Jak dla mnie powyższe spelnia definicje prawie fulla 😉

no to prawie by się zgadzało brak bezstopniówki do tego brak nawigacji, brak wałka 1000eco, brak wom przedniego, brak amortyzacji pneumatycznej kabiny, jeszcze jest w opcji zmienna geometria łopatek wiatraka, a pytałeś o firme opon na których przyjedzie ciągnik?

Opublikowano
1 godzinę temu, ZELKOW napisał:

no to prawie by się zgadzało brak bezstopniówki do tego brak nawigacji, brak wałka 1000eco, brak wom przedniego, brak amortyzacji pneumatycznej kabiny, jeszcze jest w opcji zmienna geometria łopatek wiatraka, a pytałeś o firme opon na których przyjedzie ciągnik?

Dla mnie Direct w Valtrze niepotrzebne bo primo powershift ma również funkcje takie jak bezstopniówki a sekundo direct w T nie wytrzymuje dużych obciazen. M in dlatego w T254 nie mozna zamówić skrzyni direct. W serii S jest bezstopniówka z Fendta wiec to inna skrzynia. Ciężko jest mówić o pneumatycznej amortyzowanej kabinie jak się porownuje do innych marek bo tylko fendt cos takiego oferuje. Porównując ciągniki chcialem porównywać jabłka z jabłkami. Jak wyceniałem NH to np tez mialem 3 prędkości WOM i brak przedniego WOM. Nawigacja to fajna sprawa ale dla mnie wciąż za droga do potencjalnych oszczędności przy moim areale. Doplata do kol i tak jest spora z racji felg 42 a co do kol to są nowe Continentale w ofercie które podobno są niezle. Do treleborgow trzeba byłoby jeszcze ok 5 tys dołożyć. Gdyby zostawic felgi na 38 calach to można zejsc z ceny całkiem sporo nawet na treleborgach. 

Co do MF to wyskakuje mi taka reklama

https://www.masseyferguson-promocje.pl/mf-7718-s?gclid=EAIaIQobChMIhPXDnc-U7QIVhNARCB0EMQN8EAEYASAAEgKyuPD_BwE

 

Pewnie nie ma wielu rzeczy ale nie mam pojęcia ile wzrosłaby cena jakby dołożyć dodatkowe rzeczy. 

Trzeba rozmawiać z delearem. 

Opublikowano

jeśli dużo mth nie na stukane i weźmiesz ogarniętego mechanika żeby sprawdził go to warto, ale też przygotuj się na to że trzeba duży sprzęt do tego silnika 8,4l żeby go obciążyć optymalnie bo potrafi wychlać


a i zorientuj się która skrzynia fendta w nim jest bo nie pamiętam, czy ta już z serii 900 czy mniejsza, bo jak mniejsza to trzeba szukać coś mocniejszego bo moc nie będzie wykorzystana

Opublikowano

Ciekawe jak cenowo będzie się kształtować nowy MF 5S: https://mf5s.masseyferguson.com/video_pl.html

vs Valtra G.

Wyglądają podobnie, ale widać, duży skok do przodu u MF. Joysticki i podłokietnik takie jak w nowej serii 8. Ekran Datatronic już w wersji wyposażenia Efficient. Stara seria 7 jakoś tak staro wygląda jeżeli chodzi o środek kabiny vs nowy 5S. Szkoda, że nie dali dwusprzęgłówki do tej serii, ale i tak jest nieźle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v