Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

u mnie też jest ten problem i ciagnik jest nowy mało co używany :( a nie można jakoś tego zaworu ustawić dodatkowo??? bo mam tak że jak poprzełaczam na włączonym zapłonie włącznik od przedniego mostu to w końcu się zamknie ten zawór chyba rzeczywiście trzeba wezwać serwis póki na gwarancji jest ;)

Opublikowano

Kolego jak masz na gwarancji to zgłoś przy przeglądzie to wymienią , u mnie przez ten zawór na wyłączonym napędzie cały czas sprężarka nabijała bez tego syknięcia .Zawór regulacji nie ma , jest co prawda rozbieralny ale części do niego nie dostaniesz - nowy w zeszłym roku kosztował 80 zł.

Opublikowano

Witam mam pytanie czy miał ktoś taki przypadek by nie można nabić powietrza do butli wskazówka pokazuje 0 i ucieka tym zaworem co jest z prawej strony za kołem ?

Opublikowano

Dzisiaj pojawił sie problem ze sprężarką w moim zetorze. Odpaliłem maszynę było wszytsko ok, po około pół godz sprężarka przestała pompować powietrze, odkręciłem korek od podłączania przewodu do pompowania kół, nacisnąłem tan mały bolec i powietrze leciało jak krew z nosa. Miałem pilną rzecz do zrobienia wsiadłem i po około znowu pół godzi sprężarka znowu zaczęła podawać powietrze. Co mogło być przyczyna takiego jej zachowania?

Opublikowano

Martwić jest się czym bo w tym ciągniku przedni napęd włączany jest za pomoca pneumatyki i bez tego masz problem.

A świadczy to o zużyciu tych zaworów czy tak jak mówicie po prostu przymarzły i nie ma się czym martwić?

Opublikowano

Mam mały problem gdy dziś zahamowałem słyszałem gdzieś z tyłu przy prawym kole jak uchodzi powietrze. Uchodzi tak około 30 sekund po zahamowaniu. Czy miał ktoś taki problem? Jak tak to jest tam dużo rozbierania? A i jakie koszty?

Z góry dzięki za info :D

Opublikowano (edytowane)

o ile mi sie dobrze wydaje i jest tak samo jak w mojej forterze 11441, to sprężarka pracuje cały czas i sie jej nie wyłącza. Jeśli chcesz cos na pompować to poprostu podłączasz przewód. Chociaż szybciej bedzie pompować jeśli podepniesz sie na wyjsciu pod ten zawór gdzie podpinasz hamulce do przyczepy.

Edytowane przez korks
Opublikowano

Ona pracuje cały czas, tzn. co jakiś czas się sama włącza dopompowując powietrze na te 7,5 czy 8 bar. Gdy zakręcisz przewód i nie leci powietrze wystarczy kilka razy przemopmować hamulcem ręcznym lub nożnym aby wymusić rozpoczęcie dopompowywania do ustawionego ciśnienia.

 

Tematy połączone

Opublikowano

Witam, panowie macie jakiś schemat pneumatyki w 9540?? Mam tam hamulce na płyn i chciałbym to przerobić na pneumatykę. Dużo jest z tym roboty i orientujecie się ile mógłby kosztować taki zabieg ??

Opublikowano

WItam ostatnio od około roku zaobserwowałem i widać to w praktyce ze mój kompresor w zetorze bje wolniej powietrze do zbiornika wczesniej w momęcie nabił powierza a teraz trzeba dłużej czekać co to moze być za wina lub przyczyna ???

Opublikowano

Witam zdejm glowiczke w spreżarce i sprawdz czy blaszki od zaworków nie maja rozbitych otworow ktore je stabilizuja we wlasciwym polozeniu u mnie tak bylo wystarczylo wymienic te blaszki i jest dobrze

Opublikowano

Stałem się posiadaczem Proximy bez wyjścia hamulca pneumatycznego do przyczepy sprężarka i butla jest, brakuje zaworu sterowania powietrzem przewodów i złączy. Czy ktoś z was już może robił coś takiego? Może macie  jakieś zdjęcia podłączenia tego zaworu. W serwisie Zetora powiedzieli mi ok 3 tyś. za części i montaż. Trochę dużo, może samemu by udało się to zmajstrować.

Opublikowano (edytowane)

pewnie masz w nim  wyrównywacz ciśnienia ( aluminiowy element pod podłogą ,do którego idą przewody hamulcowe od pomp hamulcowych) ,tyle,że jest zakończony zaślepką a nie wyjściem pod sterowanie zaworem powietrza .

Najlepiej kupić nowy taki wyrównywacz z wyjściem do sterowania pneumatyką , do tego zawór sterowania hamulcami pneumatycznymi ,dorobić albo kupić mocowania tych elementów i gotowe ( + przewód ze złączką hamulcową) .

Jest to oczywiście  instalacja jednoobwodowa .

 
 
 
 
 
 
Edytowane przez DarekD
Opublikowano

Dziś gdy prasowalem wystrzelił mi zawór hamulcowy, zeszło powietrze, oczywiście nie było można włączyć WOM, założyłem nowy zawór i nie nabija mi powietrza do butli. Co to może być? Forterra 9641
a sprężarka działa bo można napomopowac po przykreceniu węża

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v