Skocz do zawartości
kris1

Most krzyzakowy mtz 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Most
kris1    1

Czy do mtz 82 do radę załozyc przedni most krzyzakowy taki jak jest w tych nowszych belarusach? jak sprawa wyglada z oponami i felgami jakie by trzeba bylo załozyc jak na tyle jest 15,5 r38 zeby sie wszystko zgrywało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ltz55aluki    0

no jest stozkowy...

a powiedz co ci da zmiana tego mostu poza tym ze wydasz pieniadze i sie narobisz przy tym pod warunkiem ze da rade cos takiego zrobic...

szkoda czasu i pieniedzy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris1    1

tak z ciekawosci tylko bo mam tura przy nim i tanten bylby duzo mocnejszy na pewno ale bylem tylko ciekawy czy cos takiego by sie dalo zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    228

na pewno by sie dalo, ale koszt z felgami i oponami wynioslyby połowe wartosci twojego mtz. pomysl ile razy moglys naprawic ten stozkowy za taka kase

Edytowano przez kojot629

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris1    1

no tez tak mysle chyba ze gdzies by jakis uzywany zdobyl od jakiegos rozwalonego ciagnika chyba jedynie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Uważam że na pewno się da skoro w nowszych wychodziły stożkowe i krzyżowe mosty,a ogólnie w ciągnikach przez te lata nic się wielkiego nie zmieniło.

Pytanie o cenę i opłacalność inwestycji.

Ile kosztuje taka przeróbka a ile np. 3 remonty obecnego mostu.

Ale z tego co słyszałem ten most nie jest taki zły, a jego zaletą jest duży skręt.

A opony to możesz sobie szersze założyć i teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    228

krzyzakowy jest wytrzymalszy, lepszy do tura, za to stozkowy jest amortyzowany i troche zwrotniejszy i ma troche wiekszy przeswit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dinek94    13

na allegro jest parę spalonych mtz`ów to taniej kupisz ^^

Edytowano przez Dinek94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris1    1

no pewnie by tak bylo tylko wydaje mi sie ze bylo by przy tym bardzo duzo pracy zeby to sie wszystko zgrywało z tylem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Kiedyś pytałem u Kani w Wałczu i 15000 bez kół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

no tez tak mysle chyba ze gdzies by jakis uzywany zdobyl od jakiegos rozwalonego ciagnika chyba jedynie tak

 

Kolego szukaj na allegro,co pewien czas pojawia się spalony pronar 82A na części,za całość właściciel chciał coś koło 7tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris1    1

Kolego szukaj na allegro,co pewien czas pojawia się spalony pronar 82A na części,za całość właściciel chciał coś koło 7tys zł

 

no moze jak za taka cene to by sie oplacało z tym kombinowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    11

witam koledzy mam takie spostrzeżenie co do mostów krzyżakowych w belarusach wydaje się jakby były dwa rodzaje węższe i szersze na odlewach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil02    0

Słyszałem, że w mojej okolicy jest przerobiony mtz 82 na most krzyżakowy, ma szersze opony. Podobno ma lepszy uciąg od ursusa 12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk8991    2

Słyszałem, że w mojej okolicy jest przerobiony mtz 82 na most krzyżakowy, ma szersze opony. Podobno ma lepszy uciąg od ursusa 12

Nie chce mi się wierzyć że mtz ma lepszy uciąg od 12 :).

Ale fakt krzyżak dużo daje i pod turem dłużej bez napraw wytrzymuje.

Edytowano przez Patryk8991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×