kris1

Most krzyzakowy mtz 82

Polecane posty

kris1    1

Czy do mtz 82 do radę załozyc przedni most krzyzakowy taki jak jest w tych nowszych belarusach? jak sprawa wyglada z oponami i felgami jakie by trzeba bylo załozyc jak na tyle jest 15,5 r38 zeby sie wszystko zgrywało?


Kris1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris1    1

no to jest stary mtz z 1996 i tam jest stozkowy przeciez


Kris1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ltz55aluki    0

no jest stozkowy...

a powiedz co ci da zmiana tego mostu poza tym ze wydasz pieniadze i sie narobisz przy tym pod warunkiem ze da rade cos takiego zrobic...

szkoda czasu i pieniedzy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris1    1

tak z ciekawosci tylko bo mam tura przy nim i tanten bylby duzo mocnejszy na pewno ale bylem tylko ciekawy czy cos takiego by sie dalo zrobic


Kris1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    257

na pewno by sie dalo, ale koszt z felgami i oponami wynioslyby połowe wartosci twojego mtz. pomysl ile razy moglys naprawic ten stozkowy za taka kase

Edytowano przez kojot629

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris1    1

no tez tak mysle chyba ze gdzies by jakis uzywany zdobyl od jakiegos rozwalonego ciagnika chyba jedynie tak


Kris1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Uważam że na pewno się da skoro w nowszych wychodziły stożkowe i krzyżowe mosty,a ogólnie w ciągnikach przez te lata nic się wielkiego nie zmieniło.

Pytanie o cenę i opłacalność inwestycji.

Ile kosztuje taka przeróbka a ile np. 3 remonty obecnego mostu.

Ale z tego co słyszałem ten most nie jest taki zły, a jego zaletą jest duży skręt.

A opony to możesz sobie szersze założyć i teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    257

krzyzakowy jest wytrzymalszy, lepszy do tura, za to stozkowy jest amortyzowany i troche zwrotniejszy i ma troche wiekszy przeswit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dinek94    13

na allegro jest parę spalonych mtz`ów to taniej kupisz ^^

Edytowano przez Dinek94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris1    1

no pewnie by tak bylo tylko wydaje mi sie ze bylo by przy tym bardzo duzo pracy zeby to sie wszystko zgrywało z tylem


Kris1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    25

Kiedyś pytałem u Kani w Wałczu i 15000 bez kół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

no tez tak mysle chyba ze gdzies by jakis uzywany zdobyl od jakiegos rozwalonego ciagnika chyba jedynie tak

 

Kolego szukaj na allegro,co pewien czas pojawia się spalony pronar 82A na części,za całość właściciel chciał coś koło 7tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris1    1

Kolego szukaj na allegro,co pewien czas pojawia się spalony pronar 82A na części,za całość właściciel chciał coś koło 7tys zł

 

no moze jak za taka cene to by sie oplacało z tym kombinowac


Kris1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    14

witam koledzy mam takie spostrzeżenie co do mostów krzyżakowych w belarusach wydaje się jakby były dwa rodzaje węższe i szersze na odlewach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil02    0

Słyszałem, że w mojej okolicy jest przerobiony mtz 82 na most krzyżakowy, ma szersze opony. Podobno ma lepszy uciąg od ursusa 12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk8991    2

Słyszałem, że w mojej okolicy jest przerobiony mtz 82 na most krzyżakowy, ma szersze opony. Podobno ma lepszy uciąg od ursusa 12

Nie chce mi się wierzyć że mtz ma lepszy uciąg od 12 :).

Ale fakt krzyżak dużo daje i pod turem dłużej bez napraw wytrzymuje.

Edytowano przez Patryk8991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Konik12
      Witam wszystkich, 
      stałem się posiadaczem (jeszcze szczęśliwym ) jumz'a koparko-spycharki w wersji rolniczej i zaczynam powolną reanimację. 
      Pierwsza rzecz na którą się natknąłem to luźne ( całkowicie odkręcone) przednie mocowanie - wspornik silnika. Czy ma ktoś zdjęcie jak to powinno wyglądać, czy  występują tam jakieś tłumiki drgań czy skręcone jest to na sztywno do ramy. 
      Z góry dziękuję za pomoc.

    • Przez totylkoja
      Panowie ma ktoś z Was wiedzę/patent jak cofnąć siłowniki / naciągnąć łańcuch na obrotnicy? Czyściłem zbiornik hydrauliki i wymieniałem przednią pompę- na logikę nic nie powinno się stać z elementami poniżej a jednak... luźna nakrętka na jednym z siłowników, nie zobaczyłem i przy pierwszych manewrach obrotnicą wysunęło mi myślę, że na 3/4 oba siłowniki. kieta luźna, nawet nie łapie za zęby 😮
    • Przez Voo
      Mam problem z wałkiem WOM w MTZ 82 A dokładniej z dźwignią od przełączania zależny -> niezależny. Po włączeniu womu niezależnego i kilku minutach pracy, dźwignia przesuwa sie sama w stronę zależnego i rozłącza wom. Trzeba znów ją napchnąć na własciwe miejsce. Dodam ze u mnie ta dźwignia chodzi bardzo luźno . Sasiad ma z małą kabiną ,dźwigni nie ma, tylko klucz zakłada żeby przełączyć ale u niego to chodzi bardzo ściśło. I moje pytanie czy jest jakiś wodzik,zapadka która to powinna trzymać we właściwym miejscu ?
    • Przez alkobusb6
      Witam mam pytanie czy można rozjechać MTZa 1025.3 od tylnego mostu aby wymienić uszczelkę między skrzynia a tylnim mostem , czy jednak trzeba rozjechać go najpierw od sprzęgła 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj