Zaloguj się, aby obserwować  
piotrslonski1

problem z silnikiem

Polecane posty

Witam mam fendta 308 1989r i dzisiaj go odpaliłem i po pół godziny patrzę a on z tłumnika pluje olejem .Co może być tego przyczyną


kupie ładowacz czołowy do fendt 308 LSA 1989r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

A on ma turbinę?

Olej może iść z powodu luzu na prowadnicach zaworowych.

Najlepiej odkręć kolektor wydechowy i zobacz z której dziury idzie olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

on nie ma turbiny ja się tego tylko boje żeby nie było to spowodowane przez te mrozy(żeby czegoś w środku nie rozwaliło)


kupie ładowacz czołowy do fendt 308 LSA 1989r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    74

To racze wygląda na zwykłe zużycie głowicy a nie mroź.

A oleju nie ubyło?

Jaka miał w tedy temperaturę silnik?

Jak długo był nie odpalany?

Gdzie stał przez ten czas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    2791

Sprawdź odpowietrzenie skrzyni korbowej, czy nie zamazło. A może to nie olej tylko szdza z tłumika pomieszana ze skraplającą sie parą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak wyjąłem bagnet to pluł przez tą dziurę olejem ,teraz stał na polu


kupie ładowacz czołowy do fendt 308 LSA 1989r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

Znajomy miał identyczną sytuację, ale w Fergusonie. Tak się dzieje na dużym mrozie. Po prostu pierścionki ustawiły się w jednakowej pozycji i pluje olejem, najlepiej żeby pochodził na większych obrotach jeśli coś takiego się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    2791

Tak to ciekawa teoria z tym obracaniem pierścieni, Szkoda tylko że mało prawdopodobna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Pierścionki mogą się obrócić i zamki ustawić w jednej lini, można w tedy odczuć mały spadek kompresji.

Raczej trzeba by poczekać do końca zimy, albo po prostu puścić ciągnik w jakąś prace.

Silnik nie dogrzany nie pracuje właściwie, bo nie ma temperatury która spowodowała by kasowanie się luzów elementów współpracujących, Tłok, pierścień, tuleja, zawór, prowadnice zaworowe.

Przy dłuższej pracy ciągnika w takim stanie może dojść do zapieczenia się pierścieni czyli zwiększenia zużycia oleju i przedmuchów do komory korbowej.

Pytanie jaką w tedy temperaturę miał silnik i czy ma termostat, a i co w tedy ciągnik robił?

Niewielkie plucie olejem po wyjęciu bagnetu nie jest niczym złym. Olej w komorze korbowej jest rozbryzgiwany przez wał i w ogóle ścieka z górnych cześć silnika, a ruch tłoków nawet przy drożnej odmie spowoduje wydmuchiwanie powietrza razem z kropelkami oleju przez dziurę bagnetu.

Dokładnie chodzi mi o silniki z bagnetem bezpośrednio w boku bloku, gdy mamy rurkę w której jest bagnet takie zjawisko jest nie spotykane w sprawnym silniku.

Problem jest gdy olej się wylewa przez bagnet, w tedy to kompresja nam nieźle ucieka do komory korbowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Bartezoo
      Witam, szukam dobrego mechanika do fendt 308lsa z 1990r. Najlepiej żeby był z  województwa kujawsko-pomorskiego i z dojazdem na miejsce.
    • Przez ahael
      Witam, czy półbiegi w Fendt 312LSA z 94r przelacza sie ze sprzeglem czy bez? W moim da sie przelaczyc tylko ze sprzeglem - czy tak w tych ciagnikach jest?
    • Przez tomparkiet
      Witam od kilku dni mam fendta 304 turbomatic na początku było wszystko cacy i dzisiaj przy ładowaniu obornika zaczeło coś szarpać przy ruszaniu i cofaniu tak jakby sprzęgło torbo przestało działać sprawdzałem stam oleju i jest minimum doradzcie co to może być i przy okazji czy można dolać do niego ogrolu a jak nie to jaki olej dolać z góry dzięki za odpowiedz.
    • Przez fotonlodzkie
      Witam,
      Może wyda się to dziwne, ale wole się dopytać niż coś spierdzielić. 
      Czy olej do przekładni smaruje także napęd osi tylnej?
      ile tego oleju zalać? i jaki? 
      Olej Agrifarm Stou 10W40 MC ? czy coś tańszego? 
      rozmawiałem z jakimś mechanikiem i powiedział żeby ten wlać do hydrauliki i do przekładni?
      jak wy macie u siebie na jakim jeździ i jak się spisuje na zimę?
      Jakie filtry zakładanie orginalne czy jakieś zamienniki z firmy np. MANN FILTER
    • Przez fenhur
      Witam mam pytanie czy wie kto jak przeprowadzić kalibrację rewersu i lms w fendzie farmer 310 mam go kilka lat i nie przełącza już tak płynnie jak kiedyś 
      jeśli ktoś wie niech się podzieli wiadomościami 
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj