Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Zakupiłem niedawno ciągnik MF 3070. Pracuje u mnie w usługach leśnych. A więc tak. Na początku miałem problem z filtrem oleju więc go wymieniłem i zalałem skrzynie Agrolem ( przekładniowo - hydraulicznym). problem zniknął. Następnego dnia podczas pracy w lesie pourywały się przewody eletryczne pod prawym tylnym kołem ( cienkie kabelki zaraz nad filtrem). Wtedy zaczął sam się włączać zółw i nie chodził wom. naprawiłem te przewody i zasłoniłem je blachą żeby znowu ich nie pourywać. Teraz wszystko działa lecz nie do końca ponieważ wałek sam się wyłącza po pewnej chwili, zazwyczaj przy podnoszeniu podnosnika. już nie mam pojęcia co tam się dzieje. Czy to problem ze źle podłączoną elektryką czy coś innego? Proszę o pomoc ponieważ nie mam pojęcia jak rozwiązać tą usterke. Dodam że jest to mój pierwszy MF i nie znam się na nich. Dziękuje za wszelkie posty na ten temat.

Opublikowano

możliwe że coś pomyliłeś skoro wcześniej było dobrze, ale tak moim zdaniem to ten ciągnik nie bardzo nadaje się do lasu chyba że go całego od spodu zabudujesz:)

Opublikowano

Sprawdź czy tak samo dzieje się przy włączonym przednim napędzie? Może to być przeciek na pierścieniach walka przeniego napędu. Wygląda to na spadek ciśnienia na magistali sterowania skrzynią. Na jakich obrotach tak się dzieje? Tylko na wolnych czy w całym zakresie?

Opublikowano

a w którym miejscu zmierzyć to ciśnienie i ile ono powinno wynosić? jeszcze raz.: wałek działa jeśli podnosnik jest opuszczony, ale jak podniose go to w polowie wałek przestaje chodzić i mruga kontrolka od wałka. jeśli go opuszcze to wszystko znowu działa. Czyli to nie elektryka jest winna?

Opublikowano

dzieje się tak na wyższych obrotach gdy dodam gazu. Dodam że po wymianie oleju i filtra powietrza nie było takich problemów. dopiero gdy te przewody się pourywały dlatego podłączyłem je spowrotem i sprawdziłem czy wszystko chodzi ale tylko przez chwile ciągnik chodził więc nie wiedzialem że po chwili się spieprzy... obudowałem wszystko gruba blachą żeby problem sie nie powtórzył ale jak się później okazało kłopot nadal pozostał. gdy wałek się wyłączy przy podniesionym podnośniku nie świeci się zadna kontrolka od oleju tylko mruga ta od Wom.

Opublikowano

Może urwał się kabel od czujnika obrotów wom który znajduje się w pobliżu ramienia podnośnika, i może gdy podnosisz i opuszczasz to ramie podnośnika ociera o kabel albo nim rusza i dlatego czasami działa albo nie działa.

Opublikowano

Już po kłopocie :) Faktycznie przewód od czujnika był rozpięty a dopiero teraz się dowiedziałem że znajduje się on z tyłu po lewej stronie :) podłączyłem i wszystko jest ok! Musze się jescze wiele rzeczy nauczyć o MF ;p Wielkie dzięki za wszelką pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Vroobel
      Witam! 
      Prawdopodobnie padł rozdzielacz WOM/żółw-zając, rozbieral go ktoś? bo nie wiem czy szukać nowego czy rozbierać ten 
    • Przez zacx18
      Witam mam następujące pytanie  dotyczące obrotów WOM w ciągniku deutz agroplus 100 otóż jeśli mam wybrany wałek 540 eco  to ze wskazań deski rozdzielczej wynika że 540 obrotów osiąga przy około 1500 obrotów silnika  ,ostatnio zauważyłem w instrukcji  że 540 eco powinien osiągnąć przy 1721 obrotów silnika na minutę  i nie wiem czy instrukcja źle podaje ,czy traktor źle liczy obroty wom .
    • Przez Domek96
      Cześć mam pytanie czy w renault 75.14 z 84r trzeba wciskać pedał sprzęgła, żeby włączyć i wyłączyć dźwignią wałek wom
    • Przez MfKrystian
      Witam ostatnio z  dnia na dzień przestał mi działać w Mf 3080 Wom jak wlączam wogóle nie reaguje nie drgnie nawet Kontrolka od womu się nie paliła a nawet jak się nie paliła to i tak mi działał I jakoś dziwnym trafem przestał działać
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v