SameExplorer

Problem z paliwem-pilne!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Dziś o czwartej rano wstałem w celu wyjazdu do dilera aby zamontować ładowacz czołowy. Długo nie ujechałem, a już ciągnik zdążył mi zgasnąć. Tak jak i dziś, tydzień temu był ten sam przypadek. Parafina we filtrze paliwowym. Po ogrzaniu, odpowietrzeniu i usunięciu kaszki z filtra ujechałem około 100 metrów i znowu zgasł. Na pomoc przyjechał zetor fortera nie odpalany od jesieni i bez problemu chodził. Przetransportowałem ciągnik do gospodarstwa i zadzwoniłem do serwisu. Przyjechał mechanik. Wmieniliśmy filter paliwa i odpowietrzyliśmy. Przejeczałem się ciągnikiem i to samo. Następnie nalaliśmy benzyny do ropy i znów się przejechałem. Teraz już było wszystko dobrze lecz nie wiem co będzie póżniej. W poniedziełek znów jadę do dilera proszę o pomoc. Jak wy radzićie sobie z takimi sytuacjami (o ile je macie). Czy w poniedziałek będzie wszystko dobrze?

Mam jeszcze jedno pytanie. Mianowicie czy pompka od paliwa powinna być wciśnięta przy chodzie ciągnika czy nie?

Szczególnie proszę o odpowiedzi użytkowników agrofarma/explorera3/evo3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario504    0

witam !!

z kąt bierzesz paliwo ?? jak lejesz jakies scieki to sie nie dziwie a jak juz to dolewaj specjalny srodek który zapobiega zgestnieniu paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

może zimowe paliwo zalać, w tym roku z ON to porażka, długo była ciepła zima, i stacje chyba kupowały paliwo przejściowe, bo u mnie przy -14 było w karnistrze "mleko", byłem wczoraj po odbiór auta u mechanika, mówi, że jedynie ze Statoil paliwo arktyczne nie sprawiało problemów, Verva sąsiadowi zamarzła, a Tacie w Berlingo zwykły ON z BP też zablokował filtry, więc... paliwo kiepskie, napewno nie zimowe

 

na przyszły tydzień mówią raczej cieplej, więc może na tym dasz radę dojechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcin12392    0

Zimą to warto używać dodatki do paliw bo niestety jakość paliw jest strasznie kiepska.

Sam pracuje przy nowych ciągnikach i bardzo często zimą wymieniamy filtry bo letnie paliwo potrafi je dokładnie zatkać gdy są długo na mrozie.

 

A jak mowa o dodatkach to radze nie używać denaturatu bo już niema w nim tyle alkoholu co kiedyś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wama7552    0

Pytanie gdzie tankujesz ?. Ja zalałem ropą do -15 i jak jechałem przy -26 to też miałem to samo co Ty. Kupiłem na orlenie taki uszlachetniacz STP i to się daje jedna buteleczka na 40 lub 50 litrów, wstawiłem do garażu żeby paliwo się dogrzało i wlałem do zbiornika SPT.i 2 litry benzyny na cały zbiornik, teraz jest - 20 i simiga aż miło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Osalek    1

Wiadomo jest zima to tą gorsza jakościowa rope zcina jest gestsza.

Powymieniaj wszystkie filtry paliwowe i dolewaj troche benzyny do ropy . Możesz wlać jeszcze denaturat bo pozbiera ci wode i nie bedzie marznać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    78

Mi przywieźli paliwo z Ekotermu niby zimowe ma byc a przy -20 zamarzło mi 2 razy i tata wlał do baku denaturat i jest ok.


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    90

Panowie, w jakich proporcjach można lać benzynę do ON? Powiedzmy, ile benzyny na 100l ropy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    53

denaturat tylko z wodą i benzyną się miesza,z on nie za bardzo(i tak się rozwarstwi).-ale jakaś woda która ewentualnie byłaby w zbiorniku to będzie ok.

 

z benzyną to teraz bezsens-dodatki uniemożliwiające zamarzanie on(krzepnięcie parafiny)wyjdą dużo taniej niż benzyna-to łatwo policzyć-mianowicie:litr benzyny na 100 litrów on to nic-jakieś 5 by trzeba-wychodzi coś koło 30 zł,a dodatek kupisz za 30 złotych spokojnie,a wlejesz tylko setkę-jest kalkulacja?-co ważne,w każdej stacji dostaniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    802

Tylko z tego co się orientuję to takie dodatki trzeba dolewać jak nic się z paliwa jeszcze nie wytrąca, bo jeżeli zamarznie to dolanie dodatku nic nie da.

 

Ja niezależnie skąd paliwo w ciągnikach na zimę te które mogą być używane jesienią dodany jest dodatek i nie ma problemu, zaś do auta nie dolewam żadnych dodatków i tankuję zwykłą ON i nic się nie dzieję.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    53

@Sadek-właśnie-dodatek przed mrozami.

 

a o "przygotowaniu pojazdu do okresu zimowego"ktoś słyszał?że tak powiem.zdaje się że to mniej roboty jak z czyszczeniem filtrów i spuszczania paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@wama7552-czy w twoim agrofarmie pompka ręczna od paliwa jest wciągnięta, czy jest podniesiona do góry przy zapalonym ciągniku?

Tankuje natomiast na stacjii paliw BP.

Edytowano przez SameExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

Ja od ponad 6 lat tankuje się na Orlenie i prawdę powiedziawszy nigdy nie miałem problemu z parafiną czy zamarzaniem paliwa. Nie używam również żadnych dodatków. C-330 jak i R3 pali bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    53

@podcepiony-a ile kupujesz za jednym tankowaniem litrów-niektórzy z nas kupują na kwartał i dłużej,a raczej zamawiają cysternę,i trudno dostać w październiku paliwo zimowe,nierealne.

a problemy są z tego że czasami któremuś się zapomni przygotować paliwo na mrozy-cała filozofia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Panowie a słyszeliście o dolewaniu do ON płynu hamulcowego.Znam gościa co jeżdzi tirem na Moskwe i twierdzi że tirowcy to spraktykowali.Ponoć nieżle się to spisuje, a tam mrozy zapewne większe. :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cz3sio1    0

Sprawdź membrany na pompce wspomagającej bo mogą być zamarznięte i być może paliwo się "zawiesza" U mnie była taka przyczyna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

miesiac temu przyjechał do mnie jakis gosciu z paliwem po 4zł i kupiłem od niego paliwo wlałe do słokia zeby zobaczyc co to jast i po miesiacu na spodzie warstwa jakiegos białego kremu czy ktos wie co to moze byc http://s1.zmniejszac...557__126761.jpg

 

 

emulsja => woda w paliwie, lub parafina, ale ona sie tak nie wytrąca, jakiś syf to jest,l może ktoś namieszał kiepskiego ON z bio, czy coś

Edytowano przez rafff24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    204

Do letniego on można dolać depresatora i nie powinno być problemu, chyba, że jest woda to nic nie pomoże. Od kilku lat paliwo mam od jednego dostawcy i tej zimy przy -20 nie było żadnego problemu z paliwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

z benzyną to teraz bezsens-dodatki uniemożliwiające zamarzanie on(krzepnięcie parafiny)wyjdą dużo taniej niż benzyna-to łatwo policzyć-mianowicie:litr benzyny na 100 litrów on to nic-jakieś 5 by trzeba-wychodzi coś koło 30 zł,a dodatek kupisz za 30 złotych spokojnie,a wlejesz tylko setkę-jest kalkulacja?-co ważne,w każdej stacji dostaniesz.

Dziwnie to liczysz. Przecież jak masz np 80 litrów ON i do tego dolejesz 20 litrów benzyny to razem masz 100 litrów paliwa, więc jakim cudem ten dodatek za 30 złotych wyjdzie taniej, zwłaszcza, że benzynka teraz tańsza od napędu. Jeśli jeszcze to paliwo które jest np letnie to ten depresator niewiele pomoże...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    204

Dziwnie to liczysz. Przecież jak masz np 80 litrów ON i do tego dolejesz 20 litrów benzyny to razem masz 100 litrów paliwa, więc jakim cudem ten dodatek za 30 złotych wyjdzie taniej, zwłaszcza, że benzynka teraz tańsza od napędu. Jeśli jeszcze to paliwo które jest np letnie to ten depresator niewiele pomoże...

 

A czym się różni paliwo letnie od zimowego? Właśnie dodatkiem depresatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    291

koledzy

mam taki sam problem ciągnik mi się zapowietrzył i nie mogę go odpowietrzyć normalnie pompuje pompką przy odkręconym zaworku ale to nic nie pomaga :( przez ten korek leci tylko same powietrze, ma ktoś jakiś inny sposób na odpowietrzenie go ? proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Matix_96
      Mam problem z same laser 130 na niskich obrotach jest bardzo  słaby i mułowaty. Dopiero jak ma z 1600obr/min to czuć ze ma moc.
      Traktor prędzej zgaśnie niż przykopci pod dużym obciążeniem.
      Myślę ze to wina zbyt niskiej dawki paliwa tylko nie wiem jak sie ja reguluje.
       
    • Przez Agrorozkminiacz
      witam ostatnio zauważyłem na dwóch portalach aukcyjnych ktoś wystawił katalog 17gb danych katalogów, instr. obsługi i serwisówek do większości maszyn grupy sdf do 2016roku za parę stówek. Zastanawia mnie co to jest, jakiś fejk? gdzie jest haczyk bo wydaje mi się to strasznie tanio jak na cenę za taką kopalnię danych. Wie ktoś coś co to jest? kupił już to ktoś? pozdrawiam
    • Przez Robert36
      Wady zalety. Jak się sprawuje. Czym różni się od deutz fahr dx 6.50. Jakie skrzynie biegów są w jednym jak i w drugim
    • Przez DF111
      Witam, pojawił mi się błąd L95 w deutz 5120p, nie opuszcza podnośnika z przycisków głównych z tylnego i błotników działa ok. Czy to problem z przyciskiem stop czy opuszczania? Gdy błąd zniknie wszystko działa ale często to się powtarza ten problem 
    • Przez agroplus
      Witam, posiadam ciągnik Deutz Fahr Agroplus 87 z 2007 roku. Na tablicy ciągle wyświetla się błąd M5. Dodatkowo, czasami WOM (załączany elektrohydraulicznie) działa normalnie, ale często po ponownym uruchomieniu ciągnika lampka na przycisku jedynie mrugnie, a potem już nie reaguje na ponowne naciśnięcia. Nie wyświetla się również kontrolka załączenia wałka ani licznik obrotów WOM (nawet w sytuacji, gdy wałek się uruchomi). Z góry dziękuję za pomoc :) 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj