Zaloguj się, aby obserwować  
padre1989

Problem ze zwolnica w Belarusie 952

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
padre1989    10

Witam, pisalem w grudniu o wymianie uszczelniaczy w przednim moscie by uszczelnic i niestety jest luty i z znowu cale kolo w oleju. mam 2040mtg po wymianie spokoj byl przez bodajze 200mtg...CO ROBIC????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

poszukaj PORZĄDNE uszczelniacze , sprawdz gniazda czy nie ma uszkodzeń, i zalej gęstym olejem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

porządne?daj jakies namiary nazwa producenta czy cuś z gory dzieki a zwolnice hipolem mam zalane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrb14    190

to zalej takim orginalnym, on był dosłownie jak smar, tam to nawet może być dziura w tych 2 uszczelniaczach i nie wyleci ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    14

Ja do przedniego mostu ,zwolnic wlałem TRANSOL .dużo gęściejszy jak nawet hipol 15F ,w mtz 82 to smar mieszałem z olejem podgrzewałem na palniku mieszając, taką papke wlewałem do zwolnic i nigdy nic nie ciekło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

dzieki . a jak myslicie 2000mtg na 2 lata to duzo?i jak narazie tylko wyciek ze zwolnic jako awaria nic po za tym....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

Ja myślę że 2tys mtg w dwa lata w mtz to chyba musiałeś nie wychodzić z niego tylko dymać 24 na 24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ramona    2

Wyciagnij tą sprężynke z odpowietrznika bo robi się podcisnienie

 

 

 

 

dzieki . a jak myslicie 2000mtg na 2 lata to duzo?i jak narazie tylko wyciek ze zwolnic jako awaria nic po za tym....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    12

952, tak jak 820 i pozostałe Belarusy, liczy chyba w godzinach, a nie w mtg. To różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

Wyciagnij tą sprężynke z odpowietrznika bo robi się podcisnienie

dziekowka

 

 

952, tak jak 820 i pozostałe Belarusy, liczy chyba w godzinach, a nie w mtg. To różnica.

może być ze i w godzinach bije ale wierzcie ze belarus nie stoi tylko pracuje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Ja w swoim nie miałem żadnego przecieku ,ale jak zmieniałem olej w przednim moście to odrazu wlałem TRANSOL 320 a żeby potem niebyło że są przecieki :Djest jeszcze płynny smar w grene to już wogóle uszczelni na dobre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez alkobusb6
      Witam mam pytanie czy można rozjechać MTZa 1025.3 od tylnego mostu aby wymienić uszczelkę między skrzynia a tylnim mostem , czy jednak trzeba rozjechać go najpierw od sprzęgła 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez sosik88
      Witam,
      Mam nadzieję, że piszę w dobrym miejscu bo żaden ze mnie forumowicz i założyłem konto specjalnie żeby przedstawić mój problem :). Posiadam nowy ciągnik MTZ 1025 i jest on mega zmulony w porównaniu do moich 3 innych mtz 82 i 2x820. Serwis gwarancyjny twierdzi że jestem przyzwyczajony do ciągników bez doładowania gdzie moment obrotowy jest od samego "spodu" lepszy niż w tych doładowanych i tego doładowanego turbina wręcz na niskich obrotach hamuje. Mechanikiem nie jestem ale coś mi się to nie widzi. Wydaje się że to niemożliwe bo gdy czasem widzę jak te modele sobie radzą gdzieś na filmikach to mam wrażenie że to idzie jak dzik w kukurydze. Mój egzemplarz dostaje "życia" ale to gdzieś od 1400-1500 obrotów a to dla mnie trochę  lipa bo ja zajmuję się zrywką drewna przyczepą gdzie nie ma potrzeby tak "cisnąć" jedynie gdzieś przy wyjazdach przy dużym ładunku. Trochę się boję że jak go wezmę do pracy to przy obrotach WOM ustawionych na 1000 jak włączę pompę przyczepy na obrotach niskich(prawie bez gazu) to mi zgaśnie maszyna. Pompa wtryskowa nie jest jak w moich zwykłych ruskach tylko MOTORPAL czeski. W ogóle reakcja na gaz jest jakaś opóźniona, po wciśnieciu pedału wydaje mi się że pierwszą sekundę ciągnik się "zastanawia" czy będzie się rozkręcał czy nie i dopiero zaczyna się coś dziać. Może użytkownicy podobnych modeli mogliby coś doradzić lub utwierdzić mnie że faktycznie muszę się przyzwyczaić do innego stylu jazdy.
    • Przez GenTur
      Witam wszystkich grupowiczów.  WOM w moim MTZ Belarus 1025 przestał kręcić. Podciągnął majster jakieś tarczki, ale nie przyniosło to rezultatu i pod prasą belującą po prostu stanął..😔. Kręci bez podłączonego Wałka. Do wymiany jest jakiś koszyczek, który można zamówić, tylko ktoś sie orientuję, jakie mogą być koszta wymiany tego mechanizmu? Jestem nowym użytkownikiem tego ciągnika. Z góry dziękuje za wszelkie info. Jeśli ktoś ma sprawdzony mechanizm i chciałby go odsprzedać, jestem zainteresowany. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
    • Przez GenTur
      Witam klubowiczów. Potrzebny taki rozrusznik z 10 zębami od MTZ 1025 2010r. Czy ktoś mi podpowiedzieć, jaką markę rozrusznika wybrać?  Czy ta jest odpowiednia? Pozdrawiam

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj