Skocz do zawartości
menos

JD 5080R VS MF 5420 NOWA SERIA

Polecane posty

menos    4

Witam mam problem muszę szybko zdecydować,który ciągnik wybrać jako pomocniczy do prac typu opryskiwacz,rozsiewacz,transport itp

 

JD 5080R comfort 168tys plus dołożyłem szklany dach, siedzenie Deluxe, zaczep automatyczny, lusterka teleskopowe, reduktor do wolnych biegów

 

MF 5420 40tys euro cena do negocjacji dopłata do szklanego dachu 1000e,obniżona kabina 400e ,reduktor 1450 w MF obeszło by się bez reduktora podobno tylko w MF można mięć resorowaną kabinę 1200e

 

muszę szybko wybrać który będzie oszczędniejszy i mało awaryjny. Do serwisu MF mam 40km a JD to ok 80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid0605    22

Ciągnik będzie pracował z ładowaczem czołowym ?

A jaki masz ciągnik główny posiadasz MF lub JD ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Witam mam problem muszę szybko zdecydować,który ciągnik wybrać jako pomocniczy do prac typu opryskiwacz,rozsiewacz,transport itp

 

JD 5080R comfort 168tys plus dołożyłem szklany dach, siedzenie Deluxe, zaczep automatyczny, lusterka teleskopowe, reduktor do wolnych biegów

 

MF 5420 40tys euro cena do negocjacji dopłata do szklanego dachu 1000e,obniżona kabina 400e ,reduktor 1450 w MF obeszło by się bez reduktora podobno tylko w MF można mięć resorowaną kabinę 1200e

 

muszę szybko wybrać który będzie oszczędniejszy i mało awaryjny. Do serwisu MF mam 40km a JD to ok 80

 

Mogę wiedzieć od jakiego dilera brałeś oferte na mf? I moze wiesz o ile jest droższy mf 5430??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
menos    4

ciągnik będzie pracował w ładowaczu w przyszłym roku dlatego szklany dach ciągnik główny jaki posiadam to proxima 8441 zapewne dożo osób będzie pisało dlaczego kupuje podobny ciągnik bo nie warto kupować już mniejszego niż 80km bo sprzęt staję się coraz większy a poza tym będzie zamontowany ładowacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapsel1m    6

Ja zdecydował bym się ma MF jeżeli to ma być ciągnik do ładowacza. Większy rozstaw osi i niska maska dają duży komfort pracy. Oczywiście skusił by się też na resorowaną kabinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Plusem MF będzie ścięta maska, półbiegi w rewersie, regulacja czułości rewersu, to przydatne rzeczy do ładowacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek123422    6

Ja też bym brał Mf, miałem na teście Mf 5430 i to super ciągnik, bardzo mało spalił podczas orki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateuszz566    14

Też polecał bym wybrać MF masz bliżej serwis, w ładowaczu mało będzie palił, ścięta maska, rewers, potencjometr i w tych nowych dołożyli jeszcze wytrzymalszą przednią oś. Jedyną zaletą JD jest to że posiada rama ale z tym nie powinno być problemów możliwe nawet że do tura w MF dostaniesz ramę chociaż z tego nie wiem. Zresztą ciapki nie mają ramy a jakie przeciążenia wytrzymują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

do każdego nowego ciągnika, oprócz JD z ładowaczem jest rama.

A przednia oś nie jest wytrzymalsza, tylko ma zintegrowany przedni podniośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    109

Ja bym wybrał jednak MF chociaż sam mam JD 5720 i jestem zadowolony a tak się fajnie składa że mało pali mi np. przy załadunku wozu paszowego czy zwiezieniu bel z pól lub wypchnięciu obornika spala 4-5 L a to jest mało.Jednak jeżeli jest to ciągnik do tura wybrał bym MF ma dużo plusów które wymieniali koledzy wyżej. Musisz zapamiętać że JD Jest mocniejszy i bardziej wytrwały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateuszz566    14
Napisano (edytowany)

@b0gdan - ale z tego co słyszałem to teraz jest inna oś i ponoć masywniejsza, a jak masywniejsza to i wytrzymalsza. A poza tym dzięki zintegrowaniu TUZ-a z osią ma podnosić więcej to raczej przygotowali się na większe obciążenia.

@andrzej2257- akurat w tych seriach mogę się z tobą nie zgodzić w sprawie siły, szczególnie zwracając uwagę na to że skrzynia w MF ma być ,,lżejsza" co pewne ma oznaczać że jest mniejsza strata mocy na przekładni. A wytrzymałość to niech się użytkownicy wypowiedzą.

Edytowano przez mateuszz566

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
menos    4

byłem ostatnio u delera i ma mieć 16 marzec MF 5420 w tym:

-dach visio

-obniżona kabina

opony tył 420 przód 380 na spawanych felgach a czym się różnią się spawane od skręcanych felg

cena 41tys tylko nie ciekawie jest z tym kursem euro już myślałem ze będzie spadał a tu nici

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    109

Przecież ja jestem użytkownikiem JD! i jest naprawdę wytrwały.

A co do MF to jest teraz chyba najlepszy do tura tak jak mówiłem wyżej czy skrzynia jest wytrzymała wg. mnie tak ciągniki z dyna - 4 nie mają jak narazie awarii jedyne co serwisant musiał naprawić to rączka od zmiany biegów bo jakiś gośćio podobno złamał :lol: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
menos    4

a co powiecie jeszcze o DF agrofarm 420 Profiline (99km) cena katalogowa 170tys nadawałby się do tura ciągnik fanie wyposażony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    109

No też fajny zwinny ciągniczek. Profiline? u kolego to już wyższa półka lepsze wyposażenie i w ogóle warty ceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajor24    1

droga chca za ta 5080R. to ja za 5100R z obciaznikami i lepsza pompa i innymi dodatkami dałem 170tys netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SOKAN    12

DF ma coś takiego czego nie posiada JD, mianowicie zredukowane obroty przy max prędkości. Jak ktoś dużo lata z opryskiwaczem czy rozsiewaczem to fajna sprawa. Nie wiem tylko dlaczego JD tego nie wporwadza jako opcje dla modeli poniżej premium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

To ty jeździsz z rozsiewaczem i opryskiwaczem40 km/h ???? :lol: Owszem bardzo przydatna rzecz, ale tylko w transporcie.

A nie wprowadza tego gdyż 16 biegowa skrzynia w JD i np MF jest tak zestopniowywana że konstrukcyjnie jest to niemożliwe

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Dodajmy jeszcze że przy słabszych ciągnikach to raczej tak do jazdy "na pusto"-bo chciałbym zobaczyć tego 80 czy 90 konnego Deutza nawet z małą przyczepką jak nagina owe 40 km/h pod malutką górkę.

Ups-pisane było o rozsiewaczu czy opryskiwaczu-swoją drogą macie tam w Polsce fajne drogi że można bujnąć się 40 km/h ciągnikiem...

Edytowano przez jaro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SOKAN    12

To ty jeździsz z rozsiewaczem i opryskiwaczem40 km/h ???? :lol: Owszem bardzo przydatna rzecz, ale tylko w transporcie.

A nie wprowadza tego gdyż 16 biegowa skrzynia w JD i np MF jest tak zestopniowywana że konstrukcyjnie jest to niemożliwe

Dlaczego tak twierdzisz się nie da tego zastosować w tych ciągnikach, nie jest to czasem ściśle związane z systemem zasilania silnika. Jak mamy CR to chyba prosta sprawa. Piszę prosta bo się na tym nie zabardzo znam.

A tak w ogóle to jest ten system gdzeiś szczegółowo opisany na AF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

nie ma to nic wspólnego z systemem zasilania, zależy tylko i wyłącznie od skrzyni. Jedynym sposobem było by dodanie 17 biegu, ale prawdopodobnie jest to konstrukcyjnie niemożliwe w tych skrzyniach. Tak uczynił CNH produkując skrzynie 17 biegowe

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Dlaczego to niby miałoby być związane z CR ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SOKAN    12

Przyznam szczeże że nigdy się nad tym nie zastanawiałem, jednak jak zaczołem się nad tym zastanawiać to chyba macie rację.

Taki DF Agrofarm jest na mechanicznej pompie zasilania ??

Edytowano przez SOKAN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez rolnik17
      Jest w planie kupno mocniejszego ciągnika . Myśl jest o 7745 i 7340 ?
      Czy te modele to to samo czy są jakieś różnice,jakie maja spalanie awaryjnośc itp.Proszę o fachową odp. Z góry dzięki.
      Pozdrawiam rolnik17
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
×