Zaloguj się, aby obserwować  
MtziZetor

Czy polecacie belarusa 1221.2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pawel820    1

Jest za dopłatą.

 

Ciągnik nie do zajechania bardzo wytrzymały.


Moja stajnia km MTZ Belarus 820 i MF 255

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

A są jeszcze dostępne? ja w wrześniu kupowałem to 1221.3 nawet nie było bo była przerwa w produkcji na rzecz 1221.4. mam od jesieni 1221.4 ale narazie dopiero 108 mth także nie wiele zrobione skrzynia dość ciężko chodzi synchronizowane są tylko 4 biegi główne, na najszybszych jest problem z ruszaniem z 1 z większym ładunkiem , spalanie dość przyzwoite ale to już jest na CR , w kabinie dość głośno, w sumie dość wolny bo max 35 km,ciężko się kręci mimo 2 siłowników wspomagania, sprżęgło ciężko chodzi, zaczepianie maszyn na tuz ciężka sprawa jeśli jest szeroka belka przydałyby się CBM, buja się nawet na równym asfalcie noi znacznie ceny skoczyły ostatnio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MtziZetor    0
Napisano (edytowany)

a czemu mówisz że na najsłabszych jest problem z ruszaniem sprzęgło się ślizga czy coś w tym rodzaju mówisz że jedzie 35 tylko a jak by na pompie podkręcił a ogulnie jesteś z niego zadowolony

Edytowano przez MtziZetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

teoretycznie w czasie jazdy bez zatrzymywania możesz zmieniać tylko biegi główne co są synchronizowane a1 na najszybszych jest za szybka trzeba trzymać na sporych obrotach przy ruszaniu żeby się nie zdusił i żeby jeszcze dał radę się wkręcić na obroty bo mój do 1200 obr to jest muł dopiero jak złapie większych obrotów to idzie, ale na CR podobno tak jest. a jak wersja 1221.2 to będzie na zwykłej pompie to może lepiej będzie się wkręcał na małych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MtziZetor    0

a głośno jest w kabinie masz radio jak masz czy je słychać a ogólnie to co to jest to CR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

radia niemam na wiosnę mam zamiar założyć ale podejrzewam że za ciekawie nie będzie w czasie pracy bo za cicho nie jest. CR to common rail czyli jest szyna która rozdziela na poszczególne sekcje jest sporo większe ciśnienie noi steruje tym komputer to tak ogólnie i w skrócie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Konik12
      Witam wszystkich, 
      stałem się posiadaczem (jeszcze szczęśliwym ) jumz'a koparko-spycharki w wersji rolniczej i zaczynam powolną reanimację. 
      Pierwsza rzecz na którą się natknąłem to luźne ( całkowicie odkręcone) przednie mocowanie - wspornik silnika. Czy ma ktoś zdjęcie jak to powinno wyglądać, czy  występują tam jakieś tłumiki drgań czy skręcone jest to na sztywno do ramy. 
      Z góry dziękuję za pomoc.

    • Przez totylkoja
      Panowie ma ktoś z Was wiedzę/patent jak cofnąć siłowniki / naciągnąć łańcuch na obrotnicy? Czyściłem zbiornik hydrauliki i wymieniałem przednią pompę- na logikę nic nie powinno się stać z elementami poniżej a jednak... luźna nakrętka na jednym z siłowników, nie zobaczyłem i przy pierwszych manewrach obrotnicą wysunęło mi myślę, że na 3/4 oba siłowniki. kieta luźna, nawet nie łapie za zęby 😮
    • Przez Voo
      Mam problem z wałkiem WOM w MTZ 82 A dokładniej z dźwignią od przełączania zależny -> niezależny. Po włączeniu womu niezależnego i kilku minutach pracy, dźwignia przesuwa sie sama w stronę zależnego i rozłącza wom. Trzeba znów ją napchnąć na własciwe miejsce. Dodam ze u mnie ta dźwignia chodzi bardzo luźno . Sasiad ma z małą kabiną ,dźwigni nie ma, tylko klucz zakłada żeby przełączyć ale u niego to chodzi bardzo ściśło. I moje pytanie czy jest jakiś wodzik,zapadka która to powinna trzymać we właściwym miejscu ?
    • Przez alkobusb6
      Witam mam pytanie czy można rozjechać MTZa 1025.3 od tylnego mostu aby wymienić uszczelkę między skrzynia a tylnim mostem , czy jednak trzeba rozjechać go najpierw od sprzęgła 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj