Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MtziZetor

Czy polecacie belarusa 1221.2

Polecane posty

yuras23    7

A są jeszcze dostępne? ja w wrześniu kupowałem to 1221.3 nawet nie było bo była przerwa w produkcji na rzecz 1221.4. mam od jesieni 1221.4 ale narazie dopiero 108 mth także nie wiele zrobione skrzynia dość ciężko chodzi synchronizowane są tylko 4 biegi główne, na najszybszych jest problem z ruszaniem z 1 z większym ładunkiem , spalanie dość przyzwoite ale to już jest na CR , w kabinie dość głośno, w sumie dość wolny bo max 35 km,ciężko się kręci mimo 2 siłowników wspomagania, sprżęgło ciężko chodzi, zaczepianie maszyn na tuz ciężka sprawa jeśli jest szeroka belka przydałyby się CBM, buja się nawet na równym asfalcie noi znacznie ceny skoczyły ostatnio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MtziZetor    0
Napisano (edytowany)

a czemu mówisz że na najsłabszych jest problem z ruszaniem sprzęgło się ślizga czy coś w tym rodzaju mówisz że jedzie 35 tylko a jak by na pompie podkręcił a ogulnie jesteś z niego zadowolony

Edytowano przez MtziZetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

teoretycznie w czasie jazdy bez zatrzymywania możesz zmieniać tylko biegi główne co są synchronizowane a1 na najszybszych jest za szybka trzeba trzymać na sporych obrotach przy ruszaniu żeby się nie zdusił i żeby jeszcze dał radę się wkręcić na obroty bo mój do 1200 obr to jest muł dopiero jak złapie większych obrotów to idzie, ale na CR podobno tak jest. a jak wersja 1221.2 to będzie na zwykłej pompie to może lepiej będzie się wkręcał na małych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MtziZetor    0

a głośno jest w kabinie masz radio jak masz czy je słychać a ogólnie to co to jest to CR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

radia niemam na wiosnę mam zamiar założyć ale podejrzewam że za ciekawie nie będzie w czasie pracy bo za cicho nie jest. CR to common rail czyli jest szyna która rozdziela na poszczególne sekcje jest sporo większe ciśnienie noi steruje tym komputer to tak ogólnie i w skrócie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×