Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Czy połączenie Zetora 7745 i silnik sw-400 jest możliwe? Proszę o wypowiedzenie się na temat wytrzymałości podzespołów.

Edytowane przez vip11
Opublikowano (edytowane)

A takie głupie pomysły czasami przychodzą do głowy. Ale z drugiej strony to tylko około 40km więcej tak mi podpowiada moja wyobraźnia. :D A widzieliście ursusa c-360 z silnikiem od podajże U-912?

Oczywiście wszystkie rozważania są na zasadzie co by było gdyby i proszę nie brać ich na serio.

Edytowane przez vip11
Opublikowano

w top agrar raz było jak facet do ursusa 40 założył sw 360 ten 4 cylindrowy, myślę że 115 km to za dużo na skrzynie ale 100 to chyba powinien wytrzymać, ale takie kombinowanie to lepiej kupić wiekszy np do orki, czy cięższych upraw

Opublikowano

my pszerobiliśmy zetora 5245 został wymieniony silnik na czwórke od 72 niebyło to zbyt skomplikowane wymagało tylko przedłurzenia wału od napędu 3 była zasłaba przerubka ma kilka lat i jest ok a co do sw 400 to troche przesada

Opublikowano

Wszystko jest możliwe. Kolega ma starego zetora K25 lub T25 z silnikiem od stara 28 (w oznaczeniach się nie orientuję, widziałem go ale nie pamiętam czy był na wysokich czy niskich kołach z tyłu). Jego ojciec pracował nim chyba na trzech hektarach. Wałek sprzęgłowy się podobno raz ukręcił. Nie wiem jak nim pracował ale chyba tylko na "wolnych" obrotach.

Opublikowano

Ja pojmuje ze dla Polaka nie ma rzeczy nie możliwych ale czy jest sens, co z tego ze dasz mu 100km czy więcej jak on bedzie za lekki do tej mocy, i tak jak mówię podzespoły mogą nie wytrzymać

Opublikowano

Jak zwolnice masz po remoncie to reszta wytrzyma z palcem w nosie, u mnie we wsi jest jeden przemysłowiec, wstawiał turbine do JUMZa, ciągał 4x30 obrotówke tylko gwizd ;) wszystko da się zrobić, według mnie te 100KM to nie jest przesada do 7745, wiadomo troche przeróbek będziesz miał, ale wszystko się da zrobić, najlepiej by było też już przy takim motorze zrobić solidną ramę z dwóch dużych płaskowników od ramion tylnych aż do przedniego wspornika osi, Zetor stanie się cięższy, bo sw 400 waży więcej od zetorowskiego motoru, dojdzie Ci rama, która też warzy kilkanaście kg, możesz dorzucić więcej obciążników, i przy rozsądnym używaniu (czyt. nie stawanie na tylnych kołach i nie szarpanie na sztywnym holu) nic mu nie będzie i będziesz miał fajny ciągniczek, najgorszym problemem było by spasowanie wszystkiego w miejscu silnik-skrzynia biegów.

Ale może lepiej poszukać mocniejszego, ale 4 cylindrowca?

P.S. kiedyś na allegro widziałem zetora super 50 z silnikiem 12-tki :rolleyes:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v