vip11

Czy połącznie Zetora 7745 i silnik sw-400 jest możliwe?

Polecane posty

vip11    0
Napisano (edytowany)

Czy połączenie Zetora 7745 i silnik sw-400 jest możliwe? Proszę o wypowiedzenie się na temat wytrzymałości podzespołów.

Edytowano przez vip11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Wyszła krótka seria zetorów 8145 i pochodnych 6 cylindrowych tego modelu z silnikami sw400, a co do zetora 7745 to chyba niepoważny jesteś, porwało by go w kawałki. Te zetory z leilandami czasami są na allegro


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    104

Hmm kamikadze było by jeździć takim sprzętem.. Dołożenie Turba by wystarczyło na taki ciągniczek... ;)


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

Moim zdaniem to jest to wykonalne ale niemądre, przód pojedzie tył zostanie takie moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vip11    0
Napisano (edytowany)

A takie głupie pomysły czasami przychodzą do głowy. Ale z drugiej strony to tylko około 40km więcej tak mi podpowiada moja wyobraźnia. :D A widzieliście ursusa c-360 z silnikiem od podajże U-912?

Oczywiście wszystkie rozważania są na zasadzie co by było gdyby i proszę nie brać ich na serio.

Edytowano przez vip11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

w top agrar raz było jak facet do ursusa 40 założył sw 360 ten 4 cylindrowy, myślę że 115 km to za dużo na skrzynie ale 100 to chyba powinien wytrzymać, ale takie kombinowanie to lepiej kupić wiekszy np do orki, czy cięższych upraw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vip11    0

Ale czasami jest potrzebny mały zwinny i mocny ciągnik nie koniecznie do ciężkich prac jak orka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki17    0

my pszerobiliśmy zetora 5245 został wymieniony silnik na czwórke od 72 niebyło to zbyt skomplikowane wymagało tylko przedłurzenia wału od napędu 3 była zasłaba przerubka ma kilka lat i jest ok a co do sw 400 to troche przesada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Wszystko jest możliwe. Kolega ma starego zetora K25 lub T25 z silnikiem od stara 28 (w oznaczeniach się nie orientuję, widziałem go ale nie pamiętam czy był na wysokich czy niskich kołach z tyłu). Jego ojciec pracował nim chyba na trzech hektarach. Wałek sprzęgłowy się podobno raz ukręcił. Nie wiem jak nim pracował ale chyba tylko na "wolnych" obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja pojmuje ze dla Polaka nie ma rzeczy nie możliwych ale czy jest sens, co z tego ze dasz mu 100km czy więcej jak on bedzie za lekki do tej mocy, i tak jak mówię podzespoły mogą nie wytrzymać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bomba41    0

Jak zwolnice masz po remoncie to reszta wytrzyma z palcem w nosie, u mnie we wsi jest jeden przemysłowiec, wstawiał turbine do JUMZa, ciągał 4x30 obrotówke tylko gwizd ;) wszystko da się zrobić, według mnie te 100KM to nie jest przesada do 7745, wiadomo troche przeróbek będziesz miał, ale wszystko się da zrobić, najlepiej by było też już przy takim motorze zrobić solidną ramę z dwóch dużych płaskowników od ramion tylnych aż do przedniego wspornika osi, Zetor stanie się cięższy, bo sw 400 waży więcej od zetorowskiego motoru, dojdzie Ci rama, która też warzy kilkanaście kg, możesz dorzucić więcej obciążników, i przy rozsądnym używaniu (czyt. nie stawanie na tylnych kołach i nie szarpanie na sztywnym holu) nic mu nie będzie i będziesz miał fajny ciągniczek, najgorszym problemem było by spasowanie wszystkiego w miejscu silnik-skrzynia biegów.

Ale może lepiej poszukać mocniejszego, ale 4 cylindrowca?

P.S. kiedyś na allegro widziałem zetora super 50 z silnikiem 12-tki :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vip11    0

Już było wyżej , że temat jest na zasadzie co by było gdyby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj