tobi0092

hamulce fortschriit e 512

Polecane posty

tobi0092    0

witam...nie dawno zakupilem kombajn fortschritt e 512 i mam w nim problem z hamulcami..nie dzialają ,nie ma płynu w zbiorniczku...Moje pytanie dotyczy tego jak odpowietrzyc uklad hamulcowy..prosze o pomoc..pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    12

Witaj, zbiorniczek płynu masz pewnie gdzieś w kabinie więc jest wysoko,nalewasz płynu odkręcasz odpowietrzniki przy cylinderkach i teoretycznie powinien odpowietrzyć sie sam, ale w praktyce różnie to bywa.Pamiętaj że trzeba pilnować stanu płynu w zbiorniczku żeby go nie brakło podczas odpowietrzania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    757

życze powodzenia przy odpowietrzaniu, strasznie cięzko to zrobic


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Matey    757

udalo sie polowicznie, bo mam hamulce na jedno kolo, jakies półtora dnia walki non stop, sprawdzalismy chyba wszystko co sie dalo


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Dziwne. Ja robilem hamulce przy sieczkarni E281 i pokosowce i nie mialem takich problemow. Hamuja obo kola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobi0092    0

a gdzie sie dokładnie znajdują te cylinderki ?zauwazylem ze ida przewody ale jeszcze sie dokladnie nie przyjrzalem gdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Nie wiem, czy w kombajnie jest tak samo ale w pokosówce muszę wyciągnąć wałek łączący skrzynię z kołem jezdnym, potem wyjąć segera i odkręcić bęben hamulca (6 śrub M10).

Powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobi0092    0

wolalbym zeby sie ktos wypowiedzial kto posiada taki kombajn badz poprostu wie gdzie sie znajduja dokladnie xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    757

jest tak jak napisał tomek, z czego dojscie masz do lewego koła, zeby sie dostac do cylinderkow w prawym kole masz wiecej zabawy


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobi0092    0

matey..moglbys mi to dokladnie opisac co mam zrobic zeby sie dostac do tych odpowietrznikow??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    757

to wkoncu chcesz sie dostac do odpowietrzników czy do cylinderków?

 

dokladnie to Ci nie powiem, bo długo juz kombajnu nie widziałem, ale patrzac po tej focie

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/141891-fortschritt-e-512-skrzynia-biegow/

to między skrzynią a bębnem w tej małej szparce masz dwa odpowietrzniki, dojście troche nieciekawe, skombinuj sobie jakąs nasadke, zabke i probuj odkrecac, ale uwazaj zeby nie pokancerowac nakrętki. Jak Ci sie nie pali z robotą i dobrze pójdzie to moge Ci zrobic zdjecia na następny tydzień


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobi0092    0

no narazie nie bede robil bo troche zimno jeszcze..jak bys mogl zrobic to bylbym ci wdzieczny;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
langedorf    0

to wkoncu chcesz sie dostac do odpowietrzników czy do cylinderków?

 

dobre

 

Odpowietrzniki są na cylinderkach tylko po zewnętrznej stronie (nie w środku bębna, nie musisz nic rozkręcać)

Każdy bęben ma dwa cylinderki dolny i górny do dolnego jest przykręcona rurka metalowa z hydrolem a analogicznie w górnym jest odpowietrznik, klucz najlepiej sześciokątny oczkowy 11 lub12, poza tytm musisz jeszcze odpowietrzyć pompkę hamulcową i rozdzielacz siły hamowania, są pod podłogą operatota. Jeśli nie pomoże to czeka cię wymiana pompki lub cylinderków. Jeśli pompka i cylinderki nie są mocno zużyte to wystarczy kupić komplety naprawcze (gumki).

 

PS Normalna usterka w tych kombajnach.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    757

brawo, w zasadzie to sam sobie odpowiedziales jaka jest roznica miedzy dostaniem sie do odpowietrzników a cylinderków


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

matey co ze zdjęciami lub poradami bo mnie też to czeka wiosną wreni też wyparował płyn ale wlałem 4i jest prawie ok ijaki płyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

hamulce w trakcie wymiany uszczelniaczy i oringów został wymieniony również komplet naprawczy pomp hamulcowej łączny koszt to ok 60 pln z płynem -mam 514 :D

Edytowano przez misiek38

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek488    0

Witam

Chciałbym zapytać jak dostać się do cylinderków, co trzeba porozkręcać? U mnie działa ręczny ale nie ma nożnego, płynu w zbiorniczku nie ma, uciekł i myślę że to wina cylinderków.

Nigdy tego nie rozbierałem i proszę o jakieś ciekawe porady. Oczywiście chodzi o 512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

ściągasz osie napędowe, wtedy ależnie od tego który bęben musisz odkręcić 6 śrub i zdjąć seegera lub 6 śrub i śrube z wału wykręcasz, ścigasz bęben i masz cylinderki


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ogrodnik70
      Witam tak jak w temacie ile wazy caly fortschritt e-512 wraz z hederem
    • Przez bartek3635
      Witam czy ktoś ma lub zakładał klimatyzacje do Fortschritta E514? Chciałbym się dowiedzieć jak to jest założone gdzie założyc sprężarke itd. I czy moge przełożyć z jakiegoś samochodu czy lepiej dedykowany zestaw do kombajnu.
    • Przez seba25
      Witam mam pytanie do posiadaczy owego modelu kombajnu,gdyż mam problem z pasem jezdnym.Zaczynając od poczatku podczas jazdy czy nawet ruszając z mniejsca pod górkę bez przyspieszacza pas jest luźny i slizga się pas i kombajn ma problem ruszyć ale gdy włączę przyśpieszacz pas się napina i problem znika.I moje pytanie brzmi w czym jest problem pas jezdny jest jakiś zly lub za długi/krótki czy trzeba to jakoś wyregulować i jak powinien być ten napinacz założony, z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam
    • Przez marcin_5657
      Zakupilismy nie dawno kombajn podczas trasporu zaczał cieknać olej z silnika problem jest taki że nie widać za bardzo gdzie leci najwięcej jest go koło chłodnicy wody chciał bym żeby w żniwa było już wszystko zrobione ma ktoś jakieś propozycje jakie usczelniacze wymienić ???
       
    • Przez karol210589
      Silnik w Forszaju potrzebuje remontu. Do wymiany zestaw naprawczy tuleje tłoki pierścienie paneli korbowodowe. 
      Jaki zestaw naprawczy polecacie dobrej jakości? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj