Skocz do zawartości

Polecane posty

Macin2    0

Witam,posiadam Belarusa 525 jest w nim silnik D60 mocy ok 60km,zamiezam pzrerobic go na silnik d-240,czy przerabiał ktoś z was ten temat?proszę o porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Napewno pompa wtryskowa do przestrojenia, inna głowica, wtryskiwacze jeżeli tłoki nie posiadaja komory wirowej też do wymiany a automatycznie i tuleje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianmmmm    0

tak jak przedmówca pisze: tłoki i cała głowica do wymiany i pompa do przeregulowania. To lepiej przeregulować pompę na 75koni a zimą żeby dobrze palił to świece żarowe dobre założyć. Miałem takiego MTZ 572 z silnikiem D60 i przy -15 palił super ze świecami bez żadnych wspomagaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Macin2    0

Napewno pompa wtryskowa do przestrojenia, inna głowica, wtryskiwacze jeżeli tłoki nie posiadaja komory wirowej też do wymiany a automatycznie i tuleje.

A co z wałem-słyszałem ze w d-60 jest bez przeciwwag?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Napewno pompa wtryskowa do przestrojenia, inna głowica, wtryskiwacze jeżeli tłoki nie posiadaja komory wirowej też do wymiany a automatycznie i tuleje.

 

Na rynku jest wielu producentów wszyscy piszą żę mają orginalne białoruskie częśc-Jakiej produkcji zestaw naprawczy polecacie(lub nie polecacie) i wał korbowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Jaka powinna być tolerancja pasowania nowego tłoka w tuleji?kupiłem zestaw pisze że jest to klasa dokładności C tłok ma ok 0,5 mm luzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PABLO555    12

No to kolego kupiłeś selekcje [C] najgorszą z możliwych najlepsza jest selekcja [A] ja też kupiłem do c 360 tłoki były selekcji C to mechanik kazał mi je wymienić bo mówił że takich to nie będzie zakładał ,w pobliskiej AGROMIE wymienili mi je bez problemu a sprzedawca przyznał mechanikowi racje pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

No to kolego kupiłeś selekcje [C] najgorszą z możliwych najlepsza jest selekcja [A] ja też kupiłem do c 360 tłoki były selekcji C to mechanik kazał mi je wymienić bo mówił że takich to nie będzie zakładał ,w pobliskiej AGROMIE wymienili mi je bez problemu a sprzedawca przyznał mechanikowi racje pozdrawiam

 

Zastanawia mnie fakt że w sprzedaży do mtz silnik d-240 są tylko tłoki i tuleje klasy dokładności C z takim luzem montażowym,popatrz kolego np tu http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-mtz-belarus-jumz-oryginal-i2091382446.html , i tu http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=zestaw+naprawczy+mtz ,czy tłok tyle się rozszerza i zmniejsza luz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PABLO555    12

Kolego masz racie sprawdziłem wszystkie aukcje ale wykonaj tel do pronara to będziesz miał pewność często kupuje u nich części do mtz 82 być może sześdziesiątki tylko tak mają z tymi selekcjami . :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0
Napisano (edytowany)

Kolego masz racie sprawdziłem wszystkie aukcje ale wykonaj tel do pronara to będziesz miał pewność często kupuje u nich części do mtz 82 być może sześdziesiątki tylko tak mają z tymi selekcjami . :rolleyes:

 

Z tymi grupami selekcyjnymi jest tak a mianowicie,ze producentowi jest trudno wykonać tuleje i tłoki o tym samym ściśle dokładnym wymiarze i powtarzalności-musiałby wyrzucać o innych wymiarach dlatego podzielono je na kilka grup selekcyjnych(czytałem w książce napraw ze w mtz jest 3) i jeżeli produkty mieszczą się w granicach danych wymiarów grupuje sie je w 1 komplet

Czy Pronar jest producentem częsci mtz,co sadzisz o częsciach z Ukrainy?

Edytowano przez Macin2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PABLO555    12

Z częsci z ukrainy mam pompe hydrauliczną kupiona przez allegro w firmie grand pompa pracuje 3 lata jest spoko ale większość częsci kupuje w pronarze ceny zbliżone jak na allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    583

Macin2 masz racje. Grupa selekcyjna to żadna klasa dokładności. Jeśli jakiś mechanik kazał to zwrócic twierdząc iż grupa C to dziadostwo to znaczy że to idiota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Napewno pompa wtryskowa do przestrojenia, inna głowica, wtryskiwacze jeżeli tłoki nie posiadaja komory wirowej też do wymiany a automatycznie i tuleje.

 

 

A czy regulator obrotów w pompie wtryskowej d240 jest inny niż w d60?bo z d60 można wyciągnąć max 2000obr/min a z d240 coś koło 2400obr/min,i jaki jest kąt wtrysku w obu silnikach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Z częsci z ukrainy mam pompe hydrauliczną kupiona przez allegro w firmie grand pompa pracuje 3 lata jest spoko ale większość częsci kupuje w pronarze ceny zbliżone jak na allegro

Nie kupuje sie wpronarze oni maja drogo. Firma Grand ma najtaniej sa również bezpośrednimi importerami. Sądze że tuleje czy tłoki robią na Ukrainie. Bo nie widziałem żadnych made in belarus jak do MTZ czy made in russia do T-25 tylko made in ukraine są oryginalnymi do oby dwóch ciagników, zapewne ten producent dostarcza te elementy na pierwszy montaż tak zostało pewnie po upadku CCCP kiedy to wszystko było jednym krajem :) Hydraulike też robią na ukrainie chociaż w Belarusach są widoczne białoruskie części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    35

koledzy mam pytanko a mianowicie czy silnik d-240 będzie pasował do kadłubu skrzyni biegów zamiast silnika d-60 bo chyba w tym pierwszym jest wieksza tarcza sprzęgłowa co wiąże się chyba z większym kołem zamachowym. Jeżeli się myle to mnie poprawcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

koledzy mam pytanko a mianowicie czy silnik d-240 będzie pasował do kadłubu skrzyni biegów zamiast silnika d-60 bo chyba w tym pierwszym jest wieksza tarcza sprzęgłowa co wiąże się chyba z większym kołem zamachowym. Jeżeli się myle to mnie poprawcie.

 

Bedzie ci pasował sprzęgło jest takie same,w moim d60 jest stary typ sprzęgła mtz 82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez Damianzb
      Witam mam takie pytanie nie mam przerywacza kierunkowskazów w renault i nie wiem ile pinowy jest lub jak by miał ktoś schemat instalacji elektrycznej tego reno .
      Z góry wielkie dzięki.
    • Przez PeterG14
      Witam serdecznie !
       
      Otóż, rozmawiałem dzisiaj sobie z sąsiadem i zastanawialiśmy się czy istnieją w ogóle jeszcze odmiany zbóż, które nadają się do mniej intensywnej produkcji. Czy znacie jakieś sprawdzone i odporne na choroby odmiany ? Ja sieję nowe odmiany i będę musiał pryskać od chorób itp. Lecz chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś inne, które plonują dobrze przy niewielkich nakładach. Dochodzę powoli do wniosku, że za kilka, może kilkanaście lat bez wysokich nakładów zboże nie urośnie. Jakie są wasze spostrzeżenia ?
    • Przez Mrmagyster
      Witam!
      Napisałem nowy temat, po to by każdy mógł się pochwalić swoimi wkładami w ten ciągnik, który nie tak łatwo jest zmodernizować. Nie chodzi tu o malowanie czy co ale o urozmaicenie, jakieś pomysły co by można było w nim ulepszyć ( o kabinkę głównie się rozchodzi). Wiadoma rzecz jak jest kasa to się kupuje nową kabinkę i po problemie. Ale zapewne są tacy, którzy na nadmiar gotówki nie narzekają Przy podawaniu wykonanego ulepszenia w przypadku kabiny proszę o podanie typu kabiny.
×