Zaloguj się, aby obserwować  
djjachu

Zetor 5340 pompa hydrauliki

Polecane posty

djjachu    0

Witam ma pewien problem z pompą przy zetorze 5340. Mam przy nim tura i jakiś czas temu tj. 1-2 lata temu wymieniałem pompę bo tur wolno podnosił po rozgrzaniu oleju, po wymianie było lepiej ale daleko do ideału. W trakcie eksploatacja odkryłem niedługo po wymianie, z tydzień że prawdopodobnie pompę posól zawór od tura który nie oddawał do końca, bo po wymianie jak się wł pompę a turem nic się nie ruszało to zaraz po załączeniu pomy ciągnik wyraźnie przysiadał z obrotów. Doszedłem właśnie że był to problem zaworu, przesmarowałem i było lepiej. Od tygodnia problem powrócił tzn tur wolno podnosi ale nawet teraz w zimie i jak sam jest zimny. Pewnie znowu pompa ale czy znów wymieniać na oryginał jak wcześniej i za 2 lata to samo czy jakiś zamiennik. Patrzyłem w necie są z hylmetu http://sklep.hylmet.pl/pompa-hydrauliczna-zetor-1067114610-6711-4610-p-11.html?cPath=1_16 ale co to warte, miał ktoś z tym styczność. I najważniejsza rzecz czy robią te pompy z większą wydajnością niż oryginalna? bo w necie na jakieś stronie znalzłem że oryginalna ma wydajność 40l, te z hylmetu maja 49 ale ciśnienie już 14MPa a oryginalna podają 18. Po wymianie sprawdziłem podpinając do prasy rzeczywiście biła 18 ale po dodaniu gazu a tak na wolnych obrotach z 14. Pytanie ta wydajność 40l to jest podawana przy jakich obrotach. Wtedy jak wymieniałem to wszędzie jak sie pytałem o większą wydajność to mówili że nie ma bo by się nie zmieściła. Więc poradźcie znów oryginał za ponad 600zł czy zamiennik jakiś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Zetorowska ma bodajże 32 l/min przy 1500 obr/min tak że ta z Hylmetu będzie sporo słabsza.Też szukałem swego czasu mocniejszej pompy ale chyba takiej niet :mellow: .Gdzieś na necie widziałem oryginał za 520 zł ale niestety nie pamiętam gdzie.Sprawdź jeszcze oringi między obudową tylnego mostu a "czapką"-często jest tak że są uszkodzone i część oleju "leje się z góry" zamiast wędrować do rozdzielacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjachu    0

Wlasnie na necie podaja ze oryginalna ma 40l ale w instrukcji jest jak piszesz 32l tylko nie wiedzialem przy ilu obrotach. Czyli co znowu założyć oryginalną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

leszekd    108

Pompa do zetora orginal kosztuje 515 zł. Wydajniejszej na pewno niema.

Aczkolwiek jest dostępna pompa o wydajności 33,5l/min orginał zetor z dopiskiem pasuje doc360 w cenie 285 zł.

Można dostać również pompę z aluminiowym blokiem z hylmetu tam producent zapienia że ciśnienie nominalne zwiększono o 33 %.

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Gdzie jest za 515 zł ?Tą z Hylmetu też gdzieś widziałem-ciekawe tylko jak toto się sprawuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    108

Mam taki podgląd na hurtownię z której biorę części i tam jest taka cena sugerowana dla detalu.

Dodam żeby było jasne mam mały sklep z częściami przy gospodarstwie.

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1067

W agromach pytaliście się o te pompy ? Ja w agromie kupowałem oryginał pompę do zetora za ponad lekko 500zł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    108

No właśnie nie bardzo udostępniają tylko dla firm.

Składnica jest ogromna ale polityka w niej panująca straszna.

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Sprzedadza dla firmy za 515 a firma dołoży swoje 150...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    246

Kiedyś założyliśmy tą z Hylmetu do 5211, od razu na spróbowanie chcieliśmy wykiprować przyczepę z piachem co się nie powiodło gdyż obudowa tej wysokiej jakości pompy pękła w pół. I tak trzeba było kupić oryginał, który chodzi do dziś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    108

Pisałem że sugerowana dla detalu, za te 515 by Ci sprzedał plus 25 zl przesyłka dpd. Do wyboru paragon faktura VAT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

A to przeoczyłem sorry-ale jak od nich kupić ?Dzwonić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    4

5340 ma taką pompę? ja myślałem że ta seria wychodziła z pompą przy silniku


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Ja w AGRO RAMI kilka razy robiłem zakupy i bez problemu sprzedają po jednej szt. w detalu, ale żadnej wysyłki nie ma tylko odbiór osobisty i przez tel. możesz sprawdzić stan magazynowy i cenę.

Ja zdecydowanie polecam oryginał jak chcesz bez problemu śmigać jakiś czas.

Jak masz takie przeboje z wydajnością to może układ jest nie szczelny, albo zawór przelewowy się rozjechał.

Masz wom 1000 obr.?


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djjachu    0

Nie tylko zwykle 540

Czyli będę zakładał oryginał, jak zakupię to dam znać za ile, ostatnio jak brałem nie pamiętam ile dałem. Nie wiecie na oryginalną ile czasu jest gwarancji? Jak dwa lata to może by coś reklamował, bo mam ją chyba trochę ponad rok.

Edytowano przez djjachu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    246

5340 ma taką pompę? ja myślałem że ta seria wychodziła z pompą przy silniku

Wychodziły wersje i z pompą przy silniku i w tylnym moście, ale od czego to zależało nie mam pojęcia, chyba ta przy silniku była "na specjalne życzenie", była również wydajniejsza - 40 l/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Zdaje się że wychodziły też z dwiema pompami-mój kuzyn ma Zetora 4340 z dwiema pompami (tak twierdzi-ta przy silniku jest jakąś tam wajchą włączana ),skrzynią z rewersem,siedzeniem Grammera a wszystko to import z Norwegii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez EwaWachowicz
      Witam.Chciałbym zapytać się użytkowników ciągnika Zetor 7245 i pochodnych czy normalnym jest, że po zaczepieniu cięższej maszyny ok 900 -1000kg nie da jej się delikatnie opuścić . Gdy ruszę delikatnie dzwignią podnośnik opada do zadanej wysokości ale dzieje się to bardzo szybko i gwałtownie .Takie działanie powoduje że przednie koła ciągnika odrywają się od ziemi .Gdy opuszczę maszynę do samego dołu opada tak jakby była bezwładna.Czy te ciągniki tak mają czy z moim podnosnikiem jest coś nie tak?
    • Przez vatoviec
      Witam zwracam się z zapytaniem/poradą. Sprawa ma się następująco, zamontowałem nową pompę hydrauliczną do swojego Zetora (26 cm3 Hylmet aluminium) ale nie wymieniłem zaworu bezpieczeństwa (kupiłem na 17mPa ale od 60 i nie pasuje) i teraz pytanie jest takie Jakie skutki mogą być jak zostałem przy org. zaworze a dałem nową pompę o zwiększonym wydatku??; dodam że w plecaku puki co zawór jest org. i nie grzebałem jeszcze ale nie długo będę musiał bo puszcza bardzo (prawdopodobnie tłoczysko  - Uszczelniacze. Czy zostawić zawór org czy dać na zwiększone ciśnienie ale typowy dla zetora ??
    • Przez Sebastian1717
      Witam, mam problem z turem ponieważ dawał radę podnosić dużo więcej  a teraz ledwo daje sobie radę z połową łyżki podczas podnoszenia rozdzielacz strasznie "wyje" i nie ma siły podnosić co może być przyczyną tego? dodam że stan oleju jest prawidłowy. Jeżeli to pomoże to pacjent Zetor 6718
    • Przez Koxunio
      Witam czy jeżeli wykrece sam filtr ten co jest przy pompie podnośnika ten z magnesem to czy muszę spuszczać olej ze skrzyni?
    • Przez tombien
      Podnośnik w moim Zetorze od jakiegoś czasu zachowuje się dziwnie. Gdy zaczepię coś cięższego to po rozgrzaniu na podniesionych ramionach opuszcza trochę i podnosi z powrotem do góry. Po prostu "faluje" maszyną na podnośniku. Po opuszczeniu ramion słychać w środku obudowy podnośnika specyficzne brzęczenie-syczenie. Po wyłączeniu pompy dźwięk ustaje. Gdy zostawię podniesione ramiona w górze i zgaszę silnik to powoli się opuszczają. Szukałem informacji na ten temat ale zdania się różne: rodzielacz lub oringi w nim, zespół tłoka z cylindrem lub zawór przeciążeniowowy lub filtr oleju. Czy ktoś zna 100% procentową przyczynę tego zachowania?
       
      Drugie pytanie: Żeby dotrzeć do rozdzielacza trzeba kabinę ściągać?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj