Zaloguj się, aby obserwować  
Michall51

Same roller 70w ciężko odpala w mrozy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Michall51    5

Witam, jak u was jest z odpalaniem same, lambo, df? 3 cylindry+turbo, bo u mnie jest taż że przy -10C, -15C już jest problem spory z odpaleniem, po przekręceniu kluczyka grzeją się świece, powtarzam tą czynność 3-5 razy, a i dopiero zapalam i wtedy 3-5 po sekundach kręcenia rozrusznikiem nie odpala, to znaczy prawie że zapala ale gaśnie tak jakby, dopiero za 2-4 razem łapie i odpala, i świeci kontrolka od oleju chyba w skrzyni, ale to nie problem bo jak sie troszkę zagrzeje to gaśnie. Tylko czy u was też tak ciężko odpalić traktor? :)

Edytowano przez Michall51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie jaki Same i Lampek palą bez problemu nie wiem dlaczego u ciebie się tak dzieje :huh: Ale natomiast u mnie w Samie potrafi wspomaganie zamarznąć to musi chodzić z pół godziny za czym się wszystko rozgrzeje i puści. A w Lampku sprzęgło mi zamarza też nie wiem dlaczego <_< Pytałem się serwisantów czemu sprzęgło zamarza ale nic nie są wstanie na to poradzić :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Michall51    5

Mówisz, że normalnie odpala? :) Kurde to nie wiem od nowości tak jest że ciężko go w zimie zapalić jak jest juz te -10, -20 C ;( to znaczy że przeważnie za 3 razem zapali ;) tak pytam z ciekawości, zresztą u mnie w zimie często nie jest używany tylko jak zawieje to się odśnieża czy coś, i wlasnie wczoraj odśnieżałem i ciężko było z odpaleniem :) a kontrolka to od oleju w skrzyni chyba, bo jak się da za dużo gazu to zaczyna świecić, ale wraz z rozgrzewaniem można coraz więcej gazu dawać i w końcu kontrolka wcale się nie zapala :D

Edytowano przez Michall51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maverickt4    4

Mój Roller zapala przy każdym mrozie i zawsze tylko jedno grzanie, chyba że braknie prądu w akumulatorze to wtedy go nie zapalę. Co do kontrolki to prawdopodobnie masz już do wymiany filter od hydrauliki, u siebie też będę zmieniał bo za długo czekać aż się olej zagrzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michall51    5

Hmmm to nie wiem w czym problem, może dlatego Twój lepiej odpala bo masz tą starszą wersję chłodzoną powietrzem tak? a nasz jest 70W czyli już cieczą chłodzony, no ale nie wiem czy to ma jakiś wpływ na odpalanie, jedno grzanie powiadasz, ale masz grzanie automatyczne po przekręceniu kluczyka? i czy jak kilka razy się powtórzy tę czynność to lepiej powinien sie traktor odpalić? ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maverickt4    4

No rzeczywiście nie zwróciłem na to uwagi że masz już chłodzonego cieczą, ale przy zapalaniu nie powinno mieć to znaczenia.

Tak grzanie mam automatyczne i jest to świeca płomieniowa, jeżeli jest wszystko sprawne nie powinno mieć wpływu ile razy się go podgrzeje. Jeżeli ciężko zapala w zimę to stawiam że jest problem właśnie z grzaniem lub nie działa prawidłowo - w tym wypadku nic nie pomogę bo nie wiem jak to sprawdzić a tym bardziej nie wiem jak to jest rozwiązane w nowszym modelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
same95    0

witam ja mam same silver 95 i mam ten sam problem od nowosc niewiem dlaczego tak sie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Ale jesteście na 100% pewni że świece działają?

Na sprawnych świecach musi zapalić.

Jakie maci świece, ile sztuk?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michall51    5

@Same95, nasze ciągniki SAME chyba po prostu nie lubią dużych mrozów ;(

@mtracz świece w moim są od nowości nie wymieniane, ale w rok kupienia 2006 stycznia były takie mrozy jak tego rocznej zimy i też było go ciężko odpalić :) Świece oryginalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek27    17

Ja mam Rollera z 2001 i teraz też nie pali rewelacyjnie. Przyczyn może być wiele, u nas prawdopodobnie poszły znowu wtryski. Możesz sprawdzić świecę czy grzeje. A w przypadku wspomagania to standard w Rollerze jeśli masz zalany gęstszy olej niż 10W30. Zwróć uwagę na stan oringów gumowych, które są przy tej podstawie do której przykręca się filtr bo po jakimś czasie one twardnieją i robią się płaskie przez co zasysa powietrze do układu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

A jakie tam dokładnie są świece i ile sztuk. Bo to aż dziwne żeby ze świecami było aż tak ciężko.

Na pewno bym je sprawdził.

A jeśli oryginalne działają to znaczy że są kiepskie. Jedna płomieniówka i po problemie.

A w ogóle próbowałeś zdjąć filtr powietrza i podać mu np. "gorącej gazety", Jeśli lepiej zareaguje to oryginalne świeczki nie są za dobre i bym je wymienił na lepszy model. Jednak jeśli mu to nie pomoże to szukać trzeba czegoś innego i nie poprzestawać na słowach " ten typ tak ma" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Orzech334    1

Co do kontroliki od hydrauliki to mialem ten sam problem w mojej Agroxtrze tz problem moje zaniedbanie. wymien filtr hydrauliki i problem zniknie.

 

A co do swiec, to w bardzo prosty sposob mozna je s[rawdzic, potrzebny tylko zwykły multimetr, sciagasz fajki ze swiec i robisz pomiar opornosci kazdej z osobna, powinny miec tak 1,2 do 1,5 Ohma opornsci, a jezeli maja wiecej to szmelc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Żeby sprawdzić świece żarowe nie trzeba specjalnego sprzętu, wystarczy np. tylko kawałek przewodu.

Podpinamy się pod plus akumulatora i drugim końcem dotykamy świecy (oczywiście przewód zasilający do świecy zdjęty) i jeśli zaiskrzy to dobra jeśli nie to szmelc.

Można użyć także probówki na 12 v z przewodzikiem, czy tam innej żarówki, Jak żarówka zaświeci to dobrze jak nie to popsuta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
herbi2501    1

podepnę się pod temat ,mam explorera II 90 z 95 r u mnie nie zaświeca się kontrolka i nie dochodzi napięcie na świece ,i do włącznika świec(czy jakoś tak to się nazywa-spiralka taka,coś na zasadzie sterownika świecy)-tam również nie ma napięcia

Pytanie-czy występuje w tej instalacji świecy płomieniowo/żarowej bezpiecznik?jak tak gdzie on się znajduje

-świeca sprawdzana-sprawna

 

podepnę się pod temat ,mam explorera II 90 z 95 r u mnie nie zaświeca się kontrolka i nie dochodzi napięcie na świece ,i do włącznika świec(czy jakoś tak to się nazywa-spiralka taka,coś na zasadzie sterownika świecy)-tam również nie ma napięcia

Pytanie-czy występuje w tej instalacji świecy płomieniowo/żarowej bezpiecznik?jak tak gdzie on się znajduje

-świeca sprawdzana-sprawna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Jeśli masz przekaźnik świecy żarowej to na nim na stałe powinno być napięcie +12V które to po załączeniu przekaźnika zostanie skierowane na świecę. Także powinno się pojawić napięcie sterujące przekaźnikiem po przekręceniu stacyjki. Jeśli nie ma żądnego z nich to poszukaj połączeń tych przewodów bo może na nich nie przewodzi. Po nitce do kłębka, porównuj kolory przewodów pod stacyjką z tymi od przekaźnika.

Czy jest w nich bezpiecznik to nie wiem, w starszych ciągnikach nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio8    0

proponuje sprawdzic bezpiecznik od podgrzrewania bo lubi sie przepalac. przynajmniej u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
herbi2501    1

sprawa juz załatwiona w starszych modelach kluczyk w stacyjce bierze się do tyłu żeby podgrzać świece,nie wiedziałem tego wczesniej :P

Edytowano przez herbi2501

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Matix_96
      Mam problem z same laser 130 na niskich obrotach jest bardzo  słaby i mułowaty. Dopiero jak ma z 1600obr/min to czuć ze ma moc.
      Traktor prędzej zgaśnie niż przykopci pod dużym obciążeniem.
      Myślę ze to wina zbyt niskiej dawki paliwa tylko nie wiem jak sie ja reguluje.
       
    • Przez Agrorozkminiacz
      witam ostatnio zauważyłem na dwóch portalach aukcyjnych ktoś wystawił katalog 17gb danych katalogów, instr. obsługi i serwisówek do większości maszyn grupy sdf do 2016roku za parę stówek. Zastanawia mnie co to jest, jakiś fejk? gdzie jest haczyk bo wydaje mi się to strasznie tanio jak na cenę za taką kopalnię danych. Wie ktoś coś co to jest? kupił już to ktoś? pozdrawiam
    • Przez DF111
      Witam, pojawił mi się błąd L95 w deutz 5120p. Nie opuszcza podnośnika z głównego przycisku, z tylnego i z błotników jest ok. Czy to problem z przyciskiem stop czy od opuszczania a może coś z hydrauliką? 
    • Przez jakubmw
      witam czy ma ktos wiedze ile czyniika wchodzi do klimatyzacji do ciagnika deutz fahr 5105.4g
    • Przez Robert36
      Wady zalety. Jak się sprawuje. Czym różni się od deutz fahr dx 6.50. Jakie skrzynie biegów są w jednym jak i w drugim
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj