Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam, nie katalog częsci ale instrukcjie obsługi jest po francusku była w renacie jak ja kupowałem. ale jak bys chciał katalog to kiedys natrafiłem na post w którym ktos oferował katalogi do renaty.musisz tylko poszukac.

Opublikowano

widze ze instrukcje masz w lepszym stanie niz w naszej reni byla

jeszcze mam dwa problemy, wskaznik paliwa caly czas wskazuje ok. 3/4 zbiornika, oczywiscie na drugim, chociaz czasem cos wariuje i spada do zera a na 1 jest 3/4

druga sprawa czy ktos zmienial zarowki na h4, trzeba zmieniac bezpiecznik i czy instalacja nie pojdzie z dymem

Opublikowano

Witam. Potwierdzam odnośnie tej dzwigni z tyłu siedzenia że jest to blokada tylniego mostu urzywałem w swoiej 103.54 kilka razy, co do jej wyłączania to trzeba wcisnąć ją w dół tak mi tłumaczył sprzedawca i radził mi żeby lekko cofnąć ciągnikiem żeby sięrozłączyla (dziwne ale mozliwe, nie oponowałem). Wyłączenie przez wciśnięcie hamulca nie słyszałem ale należy wypróbować. Moje pytanie jest otą drugą jeśli ją można nazwać dzwignię wygląda jak dławik do pompy. Oczywiście chodzi mi o tą obok dzwigni blokady tylniego mostu. Jeśli chodzi o szybkość podnośnika to jak to się urzywa.

Opublikowano

z tego co przetłumaczyłem z instrukcji wynika ze dzwignia o która pytasz jest odpowiedzialna za czułosc podnosnika i jak ja wyciagniesz do góru to czułosc bedzie mniejsza. ja tego nie sprawdzałem. a co do blokady to wejdz pod traktor i sam sprawdz jak to działa. pozdrawiam.

Opublikowano

Witam nie chce zakładac nastepnego tematu. Mam reno 133.54 i nie moge sie połapać ze skrzynia mam wrażenie ze brakuje mi jednej dźwigni z lewej strony przy kierownicy bo sprawej jest rewers. I jeszcze jedno jaką mam skrzynie 16x16 czy 24x24?
Na reduktorze mam 4 pozycje czyli dźwignia z prawej strony i na tej obok też mam 4 biegi. Czy toś mogłby mi to opisać i czy brakuje mi jednej dźwigni? Pozdrawiam

Opublikowano

Witam mam taki problem w Reno 113-14 tak jakby zakleszczyły mi sie biegi 1-2 po prostu ani 1 ani 2 nie da się w bić wajcha dzwigni przesuwa się prawo lewo ale mam tylko biegi 3-4 co to może być ,i jak sie dostać do skrzyni ,i na co zwrócić uwagę przy ewentualnym podnoszeniu pokrywy od skrzyni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v