Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MTZ 82

Witam

1 Zakupiliśmy Mtz 82 tyle że jest z tą starą kabiną i nie wiem co wybra :(

wienc podeślijcie jakieś linki chodzi mi o nową kabine jaką do niego kupić

2 Są w nim liche opony z tyłu i nie wiemy jaką firme wybrać polecie coś i ile jedna może kosztować ma on 4x4 ale z przodu są nowe

3 Nie wiemy jaki pług czy 4x35 czy 4x40 bardziej byśmy woleli 4x40 ale nie wiemy czy da rade

4 Czy da rade z agregatem uprawowo siewynym 2,7 bierny???

A i w sprawie kabiny czy musimy coś przerabiać ??? przy baku albo coś nie wiem jak jest w idnych mtz ale ja mam pod siedzeniem bak

To polećcie coś nie zamykajcie tematu prosze

STOP ACTA!!!!!!!

A i zapomniałem bendzie pracować na 20ha i czy może pług obortowy wybrać ale mi na obrocie nie zależy wole zagonówke i agregat siewny!!! to poleccie też jakiś agregat 2,7 siewnik mam poznaniak

Edytowano przez krzysiu232245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub667    73

4x40 pociągnie spokojnie tylko będzie miał problemy jak przyjdzie orać po kukurydzy to w tedy ma ciężko ale tak to powinien bez piardnięcia pracować jak chcesz to zerknij do mnie do galeri :D jak chcesz to mam do sprzedania 4x40 unia grudziądz B) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

1 Zakupiliśmy Mtz 82 tyle że jest z tą starą kabiną i nie wiem co wybra :(

wienc podeślijcie jakieś linki chodzi mi o nową kabine jaką do niego kupić

2 Są w nim liche opony z tyłu i nie wiemy jaką firme wybrać polecie coś i ile jedna może kosztować ma on 4x4 ale z przodu są nowe

3 Nie wiemy jaki pług czy 4x35 czy 4x40 bardziej byśmy woleli 4x40 ale nie wiemy czy da rade

4 Czy da rade z agregatem uprawowo siewynym 2,7 bierny???

A i w sprawie kabiny czy musimy coś przerabiać ??? przy baku albo coś nie wiem jak jest w idnych mtz ale ja mam pod siedzeniem bak

To polećcie coś nie zamykajcie tematu prosze

 

Co do kabiny to nie pomogę,ale tak jeśli chodzi o pług to spokojnie 4x40 możesz kupić poradzi sobie bez problemu,choć jeśli nie masz krótkich kawałków i wąskich to polecił bym do niego 5x35,wtedy od miedzy spokojnie od orzesz sobie(ja swoim ciągałem 5x40 na 5 biegu)Co do opon to polecam, opony Belshina ,są to opony z pierwszego montażu na belarusy,opony pewnie masz wąskie z przodu także rozmiar 15,5R38,dodam ,że maja gruby bieżnik i ładną trakcje,mam takie tylko 16.9R38,cena około 1600 zł ,choć można poszukać promocji.Co do zestawu siewnego to 2,7 metra spokojnie radzi,agregat to taki w miarę to agromasz,około 8000 zł,a i jak bdz brał to tylko z wałem packera,zagęszcza super ziemie i wschody są super...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Witam

1.Na tą kabinę to jaki budżet ??

2.Polecam opony ze Stomila.

3.Co do pługa to napisz jakie ziemie masz a jak obrotowy to moim zdaniem 3 skibowy.

4.Moim zdaniem napewno sobie poradzi z agredatem uprawowo siewynym 2,7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Nie wiem jakie ale radialne opony i niech to nie będzie belshina bo przy większym kontakcie z asfaltem giną w oczach, 4x40 z palcem w d**** da rade, co do agregatu również, a co do kabiny nic nie trzeba przerabiać jeżelii chcesz ją zmieniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Co do opon to polecam Ci założyć oryginalne rosyjskie. Masz pewność że pochodzą jakieś następne parenaście lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Właśnie nie, dobrze koniecznie radialne kapcie, albo jak z ruskich to weź dnieproshine, pięć lat w mtz na przodzie, ciągnik z turem i dużo jeździ po asfalcie bo robi w transporcie i nic sie z nimi nie dzieje, opony godne polecenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ziemie to mam od 3 po 6klase a kawałki to takie se bo 3kawałki mam po niecałe 6ha a reszta to po 3ha 1,5 nawet mam takie 20ar ale to takie przed domem na ogródek

Zestaw ma pracować na około 25ha bo miesliśmy 30 ale oddaliśmy koleśowi pole bo za bardzo pyskował bo miało być na polu robione to co on chce i mieliśmy 20 ale od sąmsiada doszło 5ha

A z przodu to mam takie wąskie opony ale nowe nawet nie zobaczyłem rozmiaru bo od wczoraj u nas stoji

A kasa na kabine to tak max 5tys albo 6tys najlepiej tak do 5500zł

A z tym pługiem to nie wiem co wybrać

A da rade z jakimś gruberem ?? pola niekture bardzo strome!!!

I nasza 60tka nie dawała rady zbytnio i padło na mtz ale chyba warto było za 9tys z 4x4

A i bak w tych mtz 82 z tą duża kabiną to też jest pod siedzeniem?? i czy jak kupie kabine to musze go gdzieś przenośić bo nie wiem jak jest w idnych mtz bo w okolicy sa tylko 2 mój i znajomego

 

Właśnie nie, dobrze koniecznie radialne kapcie, albo jak z ruskich to weź dnieproshine, pięć lat w mtz na przodzie, ciągnik z turem i dużo jeździ po asfalcie bo robi w transporcie i nic sie z nimi nie dzieje, opony godne polecenia

A nie wiesz ile taka jedna kosztuje na tył???

Umnie też dużo w transporcie bendzie pracował

Kabiny byśmy nie zmieńali ale troche ciasna i mi sie nie podoba taki wygląd!!!

 

A co powiećie na to

http://allegro.pl/nowosc-kabina-do-mtz-82-tworzywo-mtz82-mtz-belarus-i2049904030.html

albo

http://allegro.pl/kabina-mtz-kabiny-mtz-mtz-82-kabiny-ciagnikowe-i2049903981.html

Czy może poszukać i kupić orginalną duża kabine używaną??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Nic nie musisz przenosić ani przerabiać, w tej pierwszej kabinie nawet siedziałem i wrażenia w pełni pozytywne mam po tym, nie wiem ile kosztują ale jak masz kupować byle jakie opony albo oryginały to lepiej w ogóle nie kupuj, znajomy taurusy założyl i też sie nienagannie trzymają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no mi na oponach to bardzo zależy bo co z tego że dam 200zł taniej jak za 2lata sie rozlecą!!! to szkoda kasy

A lacie musze kupić bo jak nie włoncze 4x4 w polu to chyba sie nie uciągnie sam ma dośc mocno zjechane bo robił w transporcie!!!

@yahooo

I co fajna dośc powiadasz a ma ona podłoge wyciszoną??? bo słyszałem że słychać most ale nie wiem czy to prawda w tej mojej nie słychac mostu ale za to śilnik słychać

Fajnie niej wyglądają te lampy w dachu z przodu?? bo wiesz co idne na focie a co idne na oczy!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, podepne sie do tematu. Czy jest sens kupna mtz-ta za 8-9tys i wyremontowania tzn. nowa kabina, opony, orbitrol, remont silnika skrzyni itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A i zapomniałem pług brać nowy czy używke

Jutro raczej jedziemy do Opoczna i jak wezniemy kabine to może zaraz pług wziąć?? nowy? nie wiecie ile taki pług może kosztować zmieści sie w 2tyś??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sledziu1995    11

1.Na allegro jest tego pełno, poszukaj używanej kabiny od nowszego MTZ będzie ładniejsza od dorabianej i może tańsza.

www.naglak.pl www.szyszka.pl

2.Kup takie jakie będą najtańsze, bo podejrzewam że od starego jumza nowych michaelin nie założysz.

3.Bierz 4x40 da radę jak na lżejszych glebach to i 5x40 mógłby pociągnąć. Ja swoje Kvernelands 4x40 ciągam zetorem 5340(63KM).

4.On ma 82KM, a takie agregaty ciągają zetorami 7211(60pare kucy)

5.Kabiny te są robione do MTZ to na pewno nic nie będzie trzeba przerabiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepne sie do tematu. Czy jest sens kupna mtz-ta za 8-9tys i wyremontowania tzn. nowa kabina, opony, orbitrol, remont silnika skrzyni itp.

Co to to chyba nie skoro skrzynia do remontu i silnik to chyba sie nie opłaca na allegro jest zadbany za 17tyś mtz tylko kabine zmieniasz i lux masz

Ja za mojego dałem 9tyś ale palił i wszystko wspomaganie działa jak ta lala

Nie to co w c-360 łapy pozrywać no i widok z góry to jest coś ludzie przy nim wyglądają jak dzieci z przeczkola

Umnie lacie do wymiany i buda i jade i robie tylko osprzent jutro zapne od c-360 pług 3x35 to wam powiem jak wypadł czy nic nie jest ukryte z wad

A są tam wogule papiery do tego mtz co piszesz?? bo ja z papierami kupiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Właśnie z ta kabina do starego dziadka to bym nie przesadzał kup sobie tańszą bo ta jest droższa bo ma plastikowe błotniki i dach no i te halogeny lepsze. Zostaw sobie kase lepiej na jakieś lepsze opony skoro mówisz że tereny u Ciebie są ciężkawe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Narazie nie mam upatrzonego mtz, pisze tak tylko teoretycznie. Bo mam dylemat czy kupic za 30tys i jest tez możliwość ze trzeba go bedzie remontować, czy kupic za 8tys i zrobic kapitalny i być spokojnym.

Edytowano przez zenekc330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Myślę że jak sam wszystko naprawisz to wtedy wiesz na czym stoisz bo wiesz jakie części wstawisz a już one same o sobie powiedzą ile wytrzymają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Narazie nie mam upatrzonego mtz, pisze tak tylko teoretycznie. Bo mam dylemat czy kupic za 30tys i jest tez możliwość ze trzeba go bedzie remontować, czy kupic za 8tys i zrobic kapitalny i być spokojnym.

To chyba bendziesz widzieć jak chodzi ??? a po co dawać 30tyś na takiego nie lepiej kupic tego starszego za np 17tyś i zakupic maszyny?? za reszte kasy my tak np robimy teraz też ojciec chciał tego nowszego z dużą kabina ale go przekonałem i za to bende mieć grubera jakiegoś tylko jeszcze nie wiem jakiego i reszta kasy bendzie dołożona na agregat upr... siewny

 

A zapomniałem stop acta od 19 do 20wyłonczam af

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rrolnikk    0

Niebyłbym taki pewien z tym że nie trzeba nic przerabiać miałem raz przyjemność jechać MTZ-em

z dorabianą kabiną i większość dżwigni była przerabiana {nie jestem pewien że to wina kabiny} i na dodatek zero komfortu hałas nie do zniesienia nie ma co porównywać do orginalnej dużej kabiny.Aha i niechciałbym w niej dachować wystarczy spojżeć na tylne mocowanie

Edytowano przez rrolnikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Przy tamtym naglaku wszystko pasowało jak ulał, nic nie było przerabiane, podłoga pełna tapicerowana, miejsca w niej więcej niż w tej co na MTZ mamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde ale w mojej kabinie to wszystko słychać po za tym ćiągnik nie ma wyglądu

A napiszcie bo jak jutro przyjade z Opoczna to chce zrobić testa mtz i zapne mu pług 3skibowy 3x35 od c-360 to jaki bieg mam włonczyć ??? bo nie chce zachoczyć jakiś kamień i żeby nie zrobić 2 pługów z jednego

I jutro wam powiem czy da rade bez napedu na tych laciach ale wątpie!!! łyse jak kolano

A o kabinie to wiadomo jak zapłacisz tak masz a przeciesz można nakupić mat wygłuszających czy coś takiego podobno bardzo dużo daje

A i żeby zaczepy z tyłu pozapinać to musze coś odkrencać???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No orka udana i zakupy też ale kabine zostawiamy za to mamy zakupiny pług Atlas 4x40 podwyższany zrywny czy coś takiego cena 4tyś i zakupiliśmy agregat uprawowo siewny 2,7 Agromasz cena 7900zł a opony zamówione Dnieproshine i będą jutro albo w piątek oby sie nie zdzierały

A kabiny nie zmieniam bo odmaluje go i mam zakupione maty wygłuszające i sobie wycisze i radio zamontuje jak dobrze pójdzie a jak nie to końca świata też nie będzie :P

A dzisiaj robiłem testa w pługu ale tym starym czyli 3x35 to nawet go nie czuł i bałem sie że zara mi zostanie jedna skiba na podnośniku albo tylko belka od pługa śmiało śmigałem na 5ce :) i niema to co c-360 miejscami orka była na nawet 35cm jak nie lepiej ale 4x4 i idzie dalej jak na dzisiaj to sie spisał świetnie wspomaganie działa jak ta lala

A jutro napisze co z agregatem czy przodka nie podniesie bo dopiero jutro przywiozą

I zastanawiamy sie czy nie dorobić przedniego tuza i jakiś balast??? lepiej by szedł w polu na pewno a w agregacie pewnie mu nie zaszkodzi a tak jak u mnie na takie góry to bardzo sie przyda tylko jakie musze mieć siłowniki żeby ile kg podniosły??? a i czy zrobić końcówki tak jak hak?? że podnosze wkładam bolec i jade czy co??? bo widziałem tuza do mtz to kosztuje 4tyś prawie a samemu zrobie za jakieś 2tyś :P

I pali jak złoto a mówią że ruskie ciężko pali

A kabina zostaje bo narazie nie ma sensu ładować kasy w błoto !!! może sie kiedy indziej kupi nie wszystko na raz umnie musi być jednyny minus w tym ciągniku to leci mi olej z przodu z lewej zwolnicy to co musze w nim zrobić są tam jakieś simeringi albo uszczelniacze???

Edytowano przez Matey
orty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rrolnikk    0

Jeśli chodzi o kabine to podobno idzie kupić używaną dużą kabine z zachodu za ok. 2 tyś narazie daj sobie z nią spokój. najpierw zainwestuj w opony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×