Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam... OD pewnego czasu mój T-25 czasami gdy go odpalę potrafi zgasnąć i jest trochę ciężko go odpalić ale odpala, zaczęło to się tak z 3 4 miesiące temu dodam ze od miesiące jeżdżę bez flitów ale jutro już zakładam nowe co może być przyczyną tych dziwnych gaśnięć??

Opublikowano

A skąd miałem wiedzieć że te filtry takie do d*py teraz robią miał zakładane na początku sezonu a zdjęte szklanki zostały pod koniec października bo uszczelka walnęła i wtedy filtry zostały zmienione ale co wtryski by się zapchały??

Opublikowano

A może z powodu jakiejś nieszczelności schodzi paliwo z pompy i musi przy rozruchu najpierw napompować paliwa i dopiero zapala a po kilku taktach gaśnie bo nie ma odpowiedniego ciśnienia w pompie.

Opublikowano

Dziś wystawiłem go na podwórko i obejżałem dokładnie cały obieg paliwa i jak jest pąpka ręczna paliwa to ta pompka jest przykręcona śrubą na klucz 19 i zauważyłem na śrubie krople paliwa więc przetarłem szmatką i niby nic się nie pojawiło ale wydaj mi się że jak pompowałem paliwo ręczną to mogło coś wylecieć i dlatego nie wiem niby śrubę dokręciłem na pompie w sobotę będę spychał gałęzie więc zobaczę jak to będzie w pracy bo tak to to nigdy żadnego wycieku paliwa nie miałem

Opublikowano

Nie nie nie nie! Może trochę za późno piszę, ale u mnie też gasł 3 lata i schodziło paliwo. Tam za pompą wtryskową jest w króćcu, do którego dochodzi cienki przewód w stronę pomki ręcznej i jeszcze jeden przewód jest zaworek (nierozbieralny, kulka i sprężynka) nazywa sie to "tłumik" Wystarczy wymiecnic i jest gites :D

Opublikowano

Witam dzisiaj wymieniłem filtry paliwa w swoim władku no i chciałem odpalic i sprawdzic jak chodzi i odlalę go pochodziz 5 sekund i gaśnie co się dzieje???

Opublikowano

pewnie zapowietrzony:) musisz pomachac troche pompka i powinien sie odpowietrzyc. Ja tez tak miałem, po zmianie filtra paliwa musiałem przez jakies 2-3 min pompowac pompka:)

Opublikowano

Przepompować trzeba do momentu kiedy pompka będzie stawiała większy opór tzn dość duży opór ;). Jednocześnie trzeba nasłuchiwać czy paliwo już zaczęło się przelewać z powrotem do baku paliwa. Najlepiej jeśli masz przeźroczysty przewód od przelewu. Obserwuj czy leci spienione paliwo, albo paliwo z powietrzem. Jak przestanie lecieć powietrze z paliwem można odpalać. Powinien na początku chodzić nieco nierówno, ale po kilkunastu sekundach powinno być wszystko ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v