Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Root Admin
Opublikowano

jak dobrze kojarze to masz claasa, mf i same,

po mojemu to by trza bylo cos dobrac z tej samej marki wtedy łatwiej gadac z dilerami a poza tym obsluga powinna byc podobna,

ja ze swojej perspektywy wybrałbym NH, ale tylko dlatego ze wlasnie NH ma najblizej serwis - 7 i 15km ode mnie sa 2 rozne firmy,

 

wszystkie firmy co podales to dobry sprzet, tylko jak dobrac ten najlepszy? tu już bedziesz musiał ostro negocjowac z korbankiem, wez sobie tez pod uwage cos z ich konkurencji w razie gdyby negocjacje poszly slabo,

 

z twoich wymagan to 6430 tez by sie łapał, moze tez df agrotron 120k?

Opublikowano

ciagniki120kmty0.jpg

stworzylem cos takiego, wstepnie pozwolilo mi to wyeliminowac kilka pozaycji :P :

fendt 412 - za ciezki, cena

agrotron k430 - slaby skret (siedzialem dzis, ogladalem i bylem rozczarowany <_< )

arion 540 - to dopiero kawal klocka 5,6 T bez obciaznikow!!!!

maxxum 130 - przeswit :lol: ale ogolnie dobra maszyna, chce jeszcze skonfrontowac z x-line :)

 

zakochalem sie za to w 6430 premium TLS, bede napieral zeby cos takiego stanelo, ale w cenie sie nie zmiesci, za to AP jest dosc tani 3 000 euro - grzech nie wziasc jesli ktos sie na takiego decyduje :)

powaznymi kandydatami sa jeszcze fendt 312 vario i MF 6470, na valtre na razie patrze z przymrozeniem oka <_<

 

jesli nie znajdzie sie tyle funduszy to bierzemy lambo r4 110 z pelnym wyposazeniem :)

  • Root Admin
Opublikowano

siema,

dzis szukalem czesci do swojego kuhna i tak jakos trafilem do dilera case, nie jako brzozak dla Ciebie przetestowalem Maxxuma X125,

jak dla mnie rewelacyjna maszynka, szkoda tylko ze mam za malo ziemi zeby taki u mnie stanal na podwórku, ale kto wie, moze kiedys...

ale do rzeczy - 2 rzeczy ktore pewnie tobie nie przypasuja do gustu:

1. ciagnik 6 garowy ale za to z prostym silnikiem bez CR!!! jak dla mnie to plus bo z tego co wiem nie jest bardzo wrazliwy na typ i jakosc paliwa jakie zalewasz.

2. wersja która jezdzilem miala twarda os przednia.

 

+ amortyzowana kabina

+ silnik - prosta 6 turbo,

+ prosta skrzynia - power shift 4x4pod obciazeniem, rewers elektrohydrauliczny

+ moc 125 km / 146 km Power Managment

+ szerokie laczki - 440/65 r28 i 540/65 r38

+ 4 pary hydrauliki,

+ cena wyjsciowa 200tys PLN (netto), mysle ze troche by tu ugrał zwłaszcza ze ciagnik stał na placu, dodatek do miekiej osi przedniej to okolo 15tys PLN,

 

ogolnie po przesiadce z zetora 10245 to powiem tak o Panie..., Pani diler co chwile mnie rugała za to ze daje sprzegło przy zmianie biegów power shifta!!! no ale wez sie szybko przyzwyczaj,

 

+ bardzo dobry skręt

+ kompaktowy kształt,

+ jak dla mnie super widocznosc do przodu - w standardzie szyberdach pod tura

+ bardzo cicho w kabinie

 

kolejny plus to juz dla dilera - mila obsługa, co ciekawe Pani miala duze pojecie o tym ciągniku i duzo pokazała - oczywiscie ciagnika <_<

tak sobie teraz mysle po co mi zielony ciągnik? w czerwonym byloby mi bardziej do twarzy <_<

 

pozdrawiam i wrzucam foty z dzisiejszej wycieczki

YacentY

Opublikowano

jop dzieki za uwagi <_< zobaczymy co na fotkach, dzis siedzialem w nh6040 (bogatej wersji) - czy to nie jest przypadkiem jakos blizniaczo?? tamten z bardzo dobrym wyposazeniem (tylko brak TUZ i 4 pary zlacza) wyniosl 212 000zl

 

jutro natomiast jade do znajomego oblukawac enke valtry <_<

Opublikowano

@ brzozak a czy zwracasz uwagę na coś takiego jak wygoda wsiadani i wysiadania z ciągnika ? Dla mnie ten parametr jest ważny bo nie lubię się wrzucać do ciągnika i wyślizgiwac z niego <_< . Tym bardziej że mój Tata to dobre półtora chłopa i w sumie przez niego na to zwracam uwagę, tym bardziej że i ja nie robię się młodszy <_< .

 

A w sumie ciekawe porównanie. Może za jakiś rok może dwa z niego skorzystam :lol: .

  • Root Admin
Opublikowano

dzis testowałem brata biźniaka CASEa, powiem szczerze jak dla mnie był lepszy bo miał gumy 540 i 600 i przekładnia wszystkie biegi bez sprzegła, co ciekawe na dzień dobry był tanszy od CASE o 20tys zł, miękka oś to dodatek rzędu 10tys.

jedyny minus jak dla mnie to fakt ze ciągnik jest niebieski <_<

Opublikowano
@ brzozak a czy zwracasz uwagę na coś takiego jak wygoda wsiadani i wysiadania z ciągnika ? Dla mnie ten parametr jest ważny bo nie lubię się wrzucać do ciągnika i wyślizgiwac z niego :lol: . Tym bardziej że mój Tata to dobre półtora chłopa i w sumie przez niego na to zwracam uwagę, tym bardziej że i ja nie robię się młodszy <_< .

yyy na to w sumie zwracalem uwagi, ale jesli przy moich wymiarach nie przeszkadzalo mi wsiadanie to znaczy ze jest ok

@brzozak wszystkie te mankamenty, które wpisałeś można przeżyć za odpowiednie pieniądze <_< także jak możesz to wypisz ceny poszczególnych modeli.

ceny dopisze w poniedzialek, bo bede mial prawie zrobione oferty na prawie wszystkie modele z wyszczegolnieniem wyposazenia opcjonalnego

Opublikowano

@brzozak2 gratuluje pomysłowości, bardzo podoba mi się to porównanie w formie tabelki, wszystko czytelnie widać. <_< Takim sposobem można zrobić porównienie ciągników w różnych przedziałach mocy, co bardzo ułatwiłoby podjęcie decyzji osobą kupującym nowy ciągnik.

 

Wracając do tematu to co ten ciągnik miałby robić u Was w gospodarstwie?

Czy liczyłeś ile mniej/ więcej robiłby rocznie MTH ?

Opublikowano

mysle ze 500 mth to spokojnie nabije co roku.

ciagnik potrzebny do lekkich prac:

opryskiwacz, rozsiewacz, szczotka, plug sniezny, itp.

pare pozycji moze sie jeszcze znalezc w zaleznosci od profilu produkcji (nie wiadomo co bedzie z burakami).

 

no i 2 os to transport - a ciagniki u nas biegaja sporo <_<

 

orki, agregatu, czy brony to on nie zobaczy <_<

Opublikowano

m.in. biore pod uwage tylko ciagniki 4 cylindrowe.

poza tym roznice w spalaniu pomiedzy konkurentami nie sa tak mocno istotne <_< bo o ile sie moga roznic wyniki w spalaniu w lekkich pracach?? 1 litr 0,5 litra na mth??

generalnie jestem fanem najnowszej technologii, dlatego nie boje sie wtrysku CR czy 4 zaworowej glowicy <_<

Opublikowano

moje małe spostrzeżenie jeśli chodzi o transport to 4-cylindrowy jest krótki i trochę gorzej się go prowadzi po drogach z przednim obciążnikiem - ale jak zdejmuje się (przedni TUZ) to całkiem inna jazda + amortyzowana oś = przyjemna jazda

Opublikowano

no wiec zaczynamy, bede podawal ceny w tym samym (praktycznie) full wyposazeniu (wszystkie maja przedni TUZ, miekka os i kabina, w najwyzszych wersjach kabin) + fendt i jd ze skrzyniami bezstopniowymi:

nh T6040 - 62 000 euro netto

mf5480 - 60 000 euro netto

lamborghini r6 125 (df agrotron k430) - 62 000 euro netto

claas arion 540 - 63 500 euro netto

jd 6430 - ok. 70 000 euro netto (dokladna oferta bedzie w czwartek)

fendt 312varioTMS - 66 000 euro netto

fendt 412 - 80 000 euro netto

 

wybor juz zostal podjety: bedzie albo fendt 312vario, albo jd6430.

teraz bedziemy jezdzili do rolnikow posiadajacych te 2 maszyny i do konca tygodnia powinien zapasc werdykt <_<

Opublikowano

jop jd :) nie ma sobie rownych w tej klasie (nie bralem fendta 400 pod uwage)

tylko ojciec co jakis czas wyskakuje z watpliwosciami, ale teraz najwazniejsze by wniosek przeszedl, a reszte juz zalatwie ;>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v