Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak już tu pisali, na pewno dodatkowe oświetlenie na tyle bo 2 to za mało, jak masz już kilkadziesiąt chektarków to i większy zbiornik na paliwo się przyda, wlew paliwa na kluczyk, no i oczywiście dobrze by było zastanowić się nad zaczepem polowym innym niż jest w standardzie. Ponadto zmień choć jeden rozdzielacz chydrauliczny przy wyjściu zewnętrznym na 300 (przydaje się), do tego niech dealer założy jakiś immobilizer. A co do wymiarów kół to chyba za szerokie !

Opublikowano (edytowane)

Witajcie! Mam zamiar kupić John Deere 6930 Comfort i nie wiem, jakie wybrać poszczególne elementy lub w co go wyposażyć. Podpowiedzcie. Dokładnie jakie wybrać opony? Dealer proponuje mi 600/65 R38 TYŁ i regulowane felgi taki sam rozmiar; 480/65 R28 PRZÓD i regulowane felgi. Będą odpowiednie? Ciągnik będzie używany do orki, siewu czasami agregat i ewentualnie opryskiwacz. Albo zwiększony udźwig TUZ, na czym to dokładnie polega o ile go zwiększają? I w jaki sposób?

Połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

ciągnik tej klasy powinien mieć opony minimum 650 tył 540 przód.. miękką oś i amortyzację kabiny. jeśli ma to być bezstopniowa regulacja felg i trzeba by za to zapłacić to uważam że jest to nie potrzebne.

Opublikowano

ja mam złożony wniosek na 6830 Comfort i na pewno będę brał opony 600 tył i 540 przód Michelin na pełnych felgach do tego TLS max obciążenie, wydajniejsza pompa i skrętne błotniki o ile są dostępny w wersji comfort i możliwe że jeszcze kilka pierdółek.

Opublikowano

W ogóle w temacie podałem zły model chodziło mi o 6930 ale dobra ;P. Panowie, a powiedzcie mi co to jest POWER BEYOND Z POKRYWĄ ??

I jaka jest różnica pomiędzy złączami hydrauliki standardowymi a Deluxe? I czy dolna osłona zbiornika paliwa się przydaje czy może jednak nie? I jeszcze jedno czy jest znacząca różnica pomiędzy siedziskami operatora (D12C) a (D22C) ??

Opublikowano (edytowane)

Witam !!!

Mam pytanko odnośnie dodatkowego oświetlenia w 6630 w standardzie sa po dwa reflektory w dachu przód i tył moze ktos z was montował dodatkowe fabryczne zestawy lub jakies swoje pomysły ???

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

można jeszcze domówić 2 lampy na słupkach kabiny, można też chyba jeszcze dorzucić 2 halogeny z przodu i z tyłu w dachu,

a co do lamp to w opcji też chyba jest możliwość xenonów, tylko nie jestem pewien czy w comfortach można

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v