Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

mateusz1992    0

Witam i prosze o porade podczas orki pod góre ciągnik staje jakby sie bieg wyłączył a podniose troche pług do góry to załapie i jedzie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marcin91    280

Tzn. co się dokładniej dzieje? Jedziesz pod górę, masz włączony bieg, a ciągnik zwalnia czy się zatrzymuje? Schodzi z obrotów czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl





mateusz1992    0

normalnie staje pod górą a obroty mu nie spadają i to dzieje sie tylko przy orce a jak muwicie że zmacniacz sie

ślizga to co robić bo nie zabardzo wiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



tomek73    188

W skrzyni między filtrami masz śrubę taką trochę dziwną. NA klucz 11mm i nakrętka na klucz 24mm. Popuść nakrętkę i dokręć śrube z 1 góra 2 obroty na zgaszonym silniku.

A ty masz żółwia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grodecki    0

Witam. Czytajcie koledzy dokładniej posty, przeciesz Mateusz nie pisał o półbiegach. Moim zdaniem to coś się dzieje z dociskiem.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


rafalfalk1    4

Witam. Czytajcie koledzy dokładniej posty, przeciesz Mateusz nie pisał o półbiegach. Moim zdaniem to coś się dzieje z dociskiem.Pozdrawiam.

a kolega rozróżnia półbiegi od wzmacniacza momentu obrotowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


mariusz(ZDUN)    167

Pisalem i pytałem czy na obu się ślizga ale nie wydaje mi sie że może się calkowicie zatrzymać przez półbieg z reguły niższy chyba zostaje?? wiec ja stawiam mimo wszystko na sprzeglo ale skoro autor nie czyta postów to już jego problem , mim to zapytamjeszcze raz jak się już uślizguje nie śmierdzi ci ze sprzegła?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

Jak taśma będzie za luźna to ciągnik całkiem stanie. Nie ważne czy żółw czy zając. I to wygląda jakby sprzęgło a nic nie śmierdzi i nie wyje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



grodecki    0

Być morze żle tarcz sprzęgłowa jest założona i pod wpływemobciążenia nie spełnia swojej funkcji bo już spotkałem się z takim przypadkem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafalfalk1    4

jak by tarcza to by śmierdziało sprzęgłem.podejrzewam że tarczki,uszczelniacze we wzmacniaczu masz zużyte.u mnie w 1014 jest tak samo jak u Ciebie a jak włączę żółwia to normalnie jedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson235
      czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ?
    • Przez dzarjan8111
      Czy na tabliczce znamionowej po prawej panelu sterowania znajduje się numer nadwozia czy jest to jakis numer seryjny? Ponieważ w oglądanym egzemplarzu ma jedna cyfrę więcej i różni się od numeru nadwozia obok pompki hamulcowej który zgadza się z dowodem. Ciągnik wygląda na orginał, byłbym wdzięczny za szybka odpowiedz ponieważ zastanawiam się nad zakupem.
    • Przez Sylwekx25
      Witam chciałbym uzyskać pewne i szczerze odpowiedzi najchętniej od użytkowników tych maszyn. Moje pytania to:
      czy rzeczywiście ten traktor ma te 155 km czy tak jak gdzieś tutaj czytałem dużo mniej . tzn około 130.
      Czy poradzi sobie bez zbędnego katownia z takimi maszynami : pługiem zagonowym 5x45 lub obracalnym 4x45 ,gleby mam w większości lekkie aczkolwiek jest kilka kawałków ciężkiej gliniastej 3 twardej jak asfalt w dodatku pod lekkie wzniesienia ,
      druga maszyna to gruber 13 łap na sercowych redlicach 
      i trzecia maszyna to agregat uprawowy 5.20 na wysokim wąskim zębie ,z przodu włóka z tyłu podwójne wały strunowe.
       lub agregat uprawowo-siewny na bronie wirnikowej 3 metrowy.
      Kolejne pytanie to jakże rozbieżne opinie o spalaniu czytałem że pali i 15 litrów na godzinę i 22 i nawet 30... wiadomo zależy od stanu silnika , warunków ,operatora ,ale np dajmy na to przy tym pługu 5x45 przy normalnej pracy bez żadnego katowania orientacyjnie na jakim poziomie będzie spalanie ?
      i ostatnia rzecz czy za około 30 tysięcy da się kupić coś konkretnego z tych modeli czy raczej w tej cenie będą same trupy?...
      Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję . Pozdrawiam.
    • Przez jendrek997
      Witam jak w temacie mam problem z rozłaczeniem napedu w przystawce sa tarczki kostka z linką nowa prosze o pomoc
    • Przez Jaskun
      Witam! Mam pytanie, czy ktos moze mi napisac jaka powinna byc zbieznosc przednich kol w zetorze 9245?
×