Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Jestem świeżym kierowcą, mam prawko 2 lata i mało jeździłem, cały czas się uczę jeździć. Ukończyłem szkołe (technikum mechaniczne) i rozpoczełem prace, narazie podróżuje komunikacją miejską do pracy ale mam zamiar zmienić prace i będę potrzebował własne auto. Chciałbym kupić Audi A4 B5, w dieslu albo benzynie oczywiście w sedanie, w przypadku benzyny będzie zakuta w gaz sekwencyjny.

Proszę was o wszelkie opinie i wskazówki od posiadaczy tych aut. Jakie silniki są najlepsze, a jakich nie brać pod uwagę. Jak benzyniaki znoszą zagazowanie. Jak sprawują się wielowahacze, wiem, że są drogie bo sam na praktykach zmieniałem je we właśnie takiej audi, ile km wytrzymują, czy sprawiają wiele problemów. Jak ktoś pamięta koszty wymiany poszczególnych części eksploatacyjnyc to może napisać, a i jaki koszt wymiany rozrządu bo podobno w 1.9TDI za wymianę z częściami i rabatem koło tysiaka się buja ;)

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu ???

Na razie jeszcze troszkę muszę do niej nazbierać kasy ale myślę, że na wiosnę będę już szukał auta :)

A i śmiało możecie ''wylać na mnie kubeł zimnej wody'' ponieważ strasznie jaram się tym autem a to niedobrze :D

Opublikowano

VW Passat 1.9 TDI 130 KM skrzynia 6-tka koszt wymiany rozrzadu ok 800 zl firmy Gates, przedni wahacz dolny tylny 160 zl, ogolnie zawieszenie porazka a do reszty nie mam zastrzezen. To jest prawie to samo co to Audi tylko wyposarzenie mniej ekskluzywne.

Opublikowano

Rozrząd i olej w 1,9TDI 1Z ok 600zł, wahacze drogie, ale jak spokojnie jeździsz to trochę wytrzymią jak dobre założysz. klocki tył ok 60zł, przód pewnie podobnie, zapraszam na forum a4-klub.pl

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie pchaj się w B5 w TDI... zawieszenie jedno z droższych, nie warto na nim oszczędzać, do tego silniki z dużymi przelotami. Kup sobie Polo znacznie młodsze, będzie tańsze w utrzymaniu. wink.gif

Opublikowano