Skocz do zawartości
JaskoDeere

Fendt 828 Vario

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
JaskoDeere    2

Od pewnego czasu zaczałem zmieniać swoją wiare w stronę innego odcienia zieleni i czerwonych felg. Z racji tego, ze potrzebuję ciągnika, ktory jest bezawaryjny komfortowy i mało pali postanowiliśmy zakupić Fendta 828 Vario TMS. Chciałbym zapytać na tym forum co o nim sadzicie, ile pali, jak jest z serwisem.

 

Liczę na jakąś odpowiedź z waszej strony. Pozdrawiam J.D. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz93    5

Na ilu ha ma robić ten ciągnik i z jakimi maszynami będzie współpracował? Spalanie zależy właśnie od tego co będzie robił na jakich glebach w jakich warunkach itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Raczej chyba mało tu użytkowników takiego sprzętu. Spytaj Deera on ma 927 Vario

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A co cię skusiło na ten ciemny odcień zieleni JD zaczął być awaryjny ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    137

Barabus ma podobny model, rozni sie tylko moca.


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BARABUS    6

eee ja myślę że 828 to już będzie z tych nowych, to już chyba trochę inna bajka :rolleyes:

 

- czy będzie bezawaryjny.... tego nigdy nie wiesz ( mi siadła skrzynia)

- komfort... lepiej chyba być nie może B) skrzynia Vario z TMS to po prostu bajka

- czy mało pali ?? hm nie wiem, nie jest najgorzej, mało nie pali ale zrobi 2x tyle co U1614 i spali podobnie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jesli Ciebie stać na 828 to kupuj. Ja osobiście poszukałbym modelu z 2010roku ale np 930 albo 927 o wiele tańszy będzie a komfort ten sam. Chyba że mocno Ci zalezy na ciekłokrystalicznym, dotykowym ekranie, który po kilku dotknieciach paluchami w smarze zaczyna domagać się porzadnego czyszczenia. 828 to koszt ponad 600,000PLN netto 930 z tego co wiem jeszcze stoją u Korbanka i są jakies 100,000zł tańsze, wersja POWER bedzie jeszcze 40 tys tańsza wiec po mojemu nie ma co przepłacać.

 

Inna sprawa kto będzie jeździł tym ciagnikiem? Jak pracownicy/pracownik to nawet się nie zastanawiaj tylko JD kupuj, jeśli sam bedziesz obsługiwał i liczy się dla Ciebie ergonomia,komfort to bierz Fendta.

 

Spalanie czy małe? Jest mniejsze niż u konkurencji to fakt, ale jak się zle ustawi ciagnik to moze przeraźić, zwłaszcza w transporcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JaskoDeere    2

Do obrobienia 340ha z tendencją naturalnie zwyżkową. Pracował bedzie z Kvernelandem ES 100 5 korpusów, rozrzutnikiem Fliegl ASW 268, Horschem Terrano 4 FX.

BARABUS pisales, ze robi 2 razy co 1614 a spali tez 2 razy tyle co szesnastka ?

John jakto John, nie było co narzekać na awaryjność i moc ale dzisiejsze ceny paliw zmusiły nas do zmiany parku maszynowego na oszczedniejszy, dealer zapewnia nas ze spali mniej od 7930 a jak jest w praktyce ?

 

Czekam na dalsze odpowiedzi :)

 

HUBERT ciagnikiem bede jezdził ja z moim bratem. Poprzedni ciagnik zdaniem serwisu był "sterylny". Mozesz podac jakieś liczby ? Jakie jest spalanie w orce, transporcie, i np. w siewie ?

Edytowano przez JaskoDeere

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

Ludzie obudźcie się !!!

 

Nie widzicie jakiego WAŁA z was robi @JaśkoDere ?? http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/333650-john-deere-7930-fliegl-asw-268/ dopiero napisał ten temat jak pod tą fotą ktoś mu podsunął pmysł.

 

Uwierzę w to co napisał jak zmieni nick na @FiucikFendt :D;).


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja tam pod fotką nie widzę nic konkretnego. Sam napisał że Fendta 828 chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BARABUS    6

818 w orce (pług Lemken VariOpal 8x) zrobił na ładnym kawałku do 2ha/h, spalił przy tym około 30 l/h , czyli można powiedzieć że spalił na 1h około 15 l/ha , dodam że ziemie mam raczej słabsze, 3a najmocniejsze, najwięcej 4a,b gdzie nie gdzie 5

 

U1614 jak zrobił 1 ha/h to był cud (płód PHX-5) a spalił nawet 20 l/ha !!! jak jechał na pole to po 10 godzinach stawał z braku paliwa... zbiornik miał 200 litrów

 

czyli, U1614 spalił średnio 20 l/ha a Fendt średnio 15 l/ha, czyli Fendt zaorał dziennie 20ha i spalił 300 litrów paliwa a U1614 spalił na zaoranie 20ha 400 litrów jest różnica co nie :rolleyes:

 

Ursus niestety miał co robić z PHXem na mocniejszych kawałkach, więc spalanie było nie do uniknięcia B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

@Hubert ciągnik sprzedany - nowy praktycznie-powód za dużo palił, nie pisze co kupuje w zamian, aż tu ktoś podsuwa mu pomysł -fendt, pod jego foto to pisze fendt i zara zakłada temat fendt na forum ??


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie bede przeciez kazdego z osobna sprawdzał czy jest wiarygodny. Powołali sie na mnie wieć chciałem odpisac w temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

a myslisz, ze fendt ile ci zuzyje paliwa? jak bedzie mial ciezko to 50 l na godzine wciagnie. jeszcze adblue pociagnie, na bank oszczedzisz :lol: .

 

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/Fendt_828_Vario.pdf

 

jak cie stac to kupuj, ale jakos ciezko mi w to uwierzyc, ze to wszystko co piszesz to prawda :lol: :lol:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziedzio92    41

JD ma moc ale cos w zamian. Jesli chcesz cos oszczednego proponuje c330 , w czasie sie praca wydluzy ale bedzie oszczednie.Mam nh t7030 AC spala srednio jak dla mnie, jednak wole zeby wiecej spalil i szybciej prace zrobil. Znajomy posiada 936 vario tms w orce z plugiem 10 skib spala mu 30l/ha i kto tu mowi ze fendt oszczedny. AGCO placi DLG czy profi zeby fendt mial najnizsze spalanie wg testu , prawda jest inna. Jeszcze chcesz 5 skib podczepic i terrano <_< Jeszcze wiecej spali tobie, brak ekonomi. do takiego przynajmniej 8 skib no moze 7 ale nie mniej. Fendt jest awaryjny: szwankuje elektonika,przekladnie sie rypia,... To ma byc bezawaryjny ciagnik i oszczedny , juz lepiej zaplacic mniej na NH czy Case i cieszyc sie ta wygoda i oszczednoscia :rolleyes:


tgEgF.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Widocznie JD nie wpadł na to, żeby DLG przekupić, AGCO pomyślało i mają reklamę dobrą :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel10    3

Proponuje po 828 kupić New Hollanda,Case itd i za 3-4 lata wszystko będzie jasne :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
globus512    17

Dziedzio - Rozwaliłeś mi nadgarstki!

Wg ciebie Fendt to dziadostwo, a Nh to super. Skąd ty te liczby wyciągłeś o spalaniu 30l/ha?. Rozmawiałem z Rafałem ( nazwiska nie znam) jak kosili kukurydze u mojego sąsiada i mówił, że na Wińsku z tym pługiem wychodzi spalanie ok 12l/ha jak tam orał.

Wracając do tematu, to Hubert miał racje, lepiej zapytaj o cenę modelu np. 927 lub 930. Ciągniki, które najwięcej się sprzedają mają lepszą cenę od tych sprzedawanych sporadycznie. Bo 828 nie jest raczej sprzedawany w większych ilościach jak 927 lub 930.

Edytowano przez globus512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

na bank dziedzio jak zawsze sie mija z prawda, gdyby zuzycie paliwa wychodzilo 30 l/ha to taki ciagnik by max byl agregowany z 5, moze 6 skibami.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lagi91
      Siemka, 
      Poleciała mi skrzynia w ciągniku. Ml160 
      Wypielo segera, rozsunął się wałek na planetarce i ukrecilo frezy. 
      Szukam takiego wałka, ktoś coś ?? 
      Pozdrawiam 

    • Przez stanrol
      Panowie w jakiej pozycji powinny być zamontowane poduszki kabiny, w takiej pozycji
      Czy takiej
    • Przez kuba1221
      wie ktoś może jak wyjąć przewód z poduszki kabiny bo złamał się ucieka powietrze i pasowało by go skrócić nie wiem jednak jak się do tego zabrać
    • Przez kris14
      Jest problem z w.w. ciągnikiem, ciągnik z problemami zbiera się na obroty, nie może uzyskać założonej prędkości roboczej, filtry paliwa wymieniane 2tyg. temu, wyświetlił się taki symbol na zegarku jak na zdjęciu poniżej, o jakim zespole regulacji ciśnienia mówi instrukcja? Chodzi o CR czy o ciśnienie doładowania? 
    • Przez BARABUS
      Witam, chyba przechwaliłem i teraz mam karę :unsure:
       
      mam problem, dziś Fendt stanął, tzn silnik wszystko chodzi tylko że nie chce jechać stało się to tak, skończyłęm siać rzepak, podniosłem siewnik i jadę do domu, wrzuciłem drugi bieg, włączyłem jazdę z pedału jazdy, zjechałem z pola na asfalt i ciągnik zaczął się rozpędzać aż tu nagle coś chrupło i ciągnik zaczął się toczyć aż stanął, między czasie podczas toczenia było słychać jakieś chrupnięcia .... nie wiem co się stało, nie ma rzadnych kodów błędów ani komunikatów, wszystko normalnie idzie włączyć, skrzynia jakby chodziła ale ciągnik stoi... znajomy mi powiedział że mieli taki przypadek że zwolnica pękła, ale ja juz nie wiem... i tak pewnie czeka mnie serwis no ale może ktoś coś wie,
       
      jak można sprawdzić czy skrzynia jest OK, czy sprzęgło jest ok ?? zna ktoś może kody serwisowe do przeprowadzenia diagnostyki wewnętrznej ??
       
      z góry bardzo dziękuję. pozdrawiam
×