Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja uważam że tak... ludzie chce wam powiedzieć żę nie kupujcie teraz ciągników.. bo słyszałem że później mają iść ceny ostro w dół..to wszystko jest przez ten kryzys i wiecie jak to jest..

Opublikowano

Z tego co zrozumiałem to cena za golasa (brak nawet pneumatyki). W takich pieniądzach to ja nie wróżę długiej przyszłości temu modelowi. Był robiony pod polski rynek, ale konkurencja rodzima, chociażby Farmtrac oferuje więcej.

Opublikowano

Niewiem jak to bedzie z tym Majorem ale wole taka proxime 65 niz np Belarusa. Co prawda nie posiadam proximy brak funduszy ale mjalem okazje jechac jako pasazer to ciagniczek fajnie jezdzil cicho w srodku jak dla mnie estetycznie w kabinie malo miejsca w porownaniu z moim 5320 ;) ale taka moda !!!

Belarus moze byl do przyjecia za cene 65000zl ale teraz wywindowali ceny ze masakra !!! wole jezdzic z 3 skibami w komforcie niz ruskim 4i w dodatku jescze ta walka ze skrzynia :) Wiem wiem zaraz ktos napisze ze trzeba potrafic jezdzic ale w zetorze mam 5 biegow i wioo kiedys pytalem sie jak sa biegi w mtz 82 to sam tak do konca nie wiedzial jak jest trzeba pamietac bieg ktory po ktorym po podobno zgrzyt :) a spalanie koni sie nie oszuka :) kiesys byla walka ursus mniej spali niz zetor taa a :) ale chyba 3512 bo ma 47 km a zetor 5320 63Km to wszystko jest jasne. Na Majora podejrzewam beda chetni bo nic na rynku innego sprawdzonego nie ma Ursus teraz to znaczek nic wiecej Belarusy za ta cene to dzieki !!! New Holand nie wiem jak z utrzymaniem chodzi o koszty czesci jescze moze jakis skladak farmtrac ale to samo teraz co ursus

Opublikowano

Kolego, cena to może i jest dobra za golasa. Jak sobie zaczepisz obciążniki, dodasz pneumatykę, dokupisz zaczepy, światełka i zechcesz do tej naglakowskiej kabinki założyć klime to wychodzi już nie tak mało. Podobna historia jest z proximą. New Holland czy Case w tych pieniądzach oferują więcej. Co do kosztów utrzymania, to Proxima czy Major to nie są już stare 5211 czy 7211 gdzie części kosztowały niewiele.

Opublikowano

@kazikow ale za to roznica jakosci miedzy czesciami zetora a ursusa jest duza.

zgadzam sie z @zico obecne ceny belarusow to kpina. ciagle te same wyposazenie a dealerzy winduja jak chca. Zeby chociaz jakies nowoczesniejsze i lepiej wyciszone kabiny byly to wtedy mozna by pomyslec o nowym rusku, a tak to DZIEKUJE - NIE.

Opublikowano

Niewiem jak jest z czesciami do proxy ale do 5320 sa wprzystepnej cenie !!! Nieprzesadzaj ze do 7211 sa drogie napewno do c 360 sa tansze ale niewiadomo skad sie one wziely u jakiegos Wladka w garazu robione. Widzialem na zdjecia osoby posiadajace new hollanda i zetora najlepiej taka osoba niech sie wypowie jak to jest zeby nie bylo ze new holanda kupie taniej z lepszym wyposazeniem ale potem drozszy bedzie w utrzymaniu a widomo kazdy wczesniej czy pozniej nawali :(

 

Zetor Major nie bedzie napewno seria 7211 pod wzgledem awaryjnosci i to nie ze wzgledu ze braklo stali z czolgów tylko ciagniki maja zarobic na producenta cena ciagnika w przystepnej cenie a potem sie odrobi ale wole inna opcje nawet doplacic przy zakupie a potem zeby chodzil jak najdluzej bo niestety mechanik kosztuje a jeszcze w dodatku ciezo o dobrego mechanika

Opublikowano

Co do ceny Belrusów to jak najbardziej sie zgadzam - te które były jakies 3lata temu to ja rozumiem - ale to co dzis sie dzieje - Masakra o ok. 40% wieksze

 

skladak farmtrac ale to samo teraz co ursus

Akurat Farmtac'owi blizej do tego Zetora niz do Ursusa :D Główna róznica pomiedzy Majorem 80 a farmtrac'em 675 to silnik reszta pochodzi od tych samych producentów :P

Opublikowano

Pozyjemy zobaczymy co i jak :) Jak bym mial kupowac nowy ciagnik to chcialbym proxime 65 ale juz nie ma jej chyba w sprzedazy :( A z awaryjnoscia to pewnie czy to farmtrac czy zetor czy ursus to podobnie poza belarusem bo to troche inny ciagnik :) na korzysc lub nie korzysc nie wiem :) Ale ja sie kieruje wygladem i proxa mi pasuje farmtrac jak dla mnie to lipa ! Wygladem podobno sie nie robi w polu no ale jechalem tym i to byla przyjemna jazda :)

Opublikowano

Kabina 100% Koja, we wrześniu ub. roku pierwsza kabina pojechała do czech, kilka dni później po dostarczeniu kabiny, przyjechał przedstawiciel zetora i podpisali umowę, widziałem jak to robią i szczerze mówiąc nie podoba mi się wykonanie, materiał beznadziejny na błotnikach, a o plastikach przy zegarach nie wpomnę, nawet na lampach chyba jest napisane WESEM a nie MADE IN CZECH REPUBLIC ;p

Opublikowano

Witam.

Zastanawiam się nad kupnem takiego właśnie Majorka. W grę wchodzi również Farmtrac 675 DT. Prosze o Wasze opinie który ewentualnie moglibyście polecić i co ważne, który będzie mniej awaryjny i bardziej ekonomiczny.

Opublikowano

One tak naprawdę to różnią się silnikiem i wydatkiem hydrauliki,że o kolorze nie wspomnę...osobiście to bym obstawił FT właśnie z uwagi na silnik no i cenowo myślę,że parę groszy będzie taniej...

Opublikowano

JARECKI poczytaj na forum FARMTRACA o problemach właścicieli z pompami wtryskowymi i cenami ich naprawy.Major to nowość i nic o nim nie można powiedzieć ,osobiście wolałbym dołożyć trochę kasy i mieć Proxe , sprzęt sprawdzony i pewny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v