Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ile może kosztować remont silnika w c360 mianowicie do wymiany jest wał na nowy bo stary ma już 4 szlif , tuleje ,panewki,pierścienie i tarcza 1 stopnia no i uszczelki wszystko ma być na orginalnych częściach chodzi mi o same części ponieważ remont zrobi mój brat

Opublikowano

około 5 tys. Tarcze wymień obie.

tarcze drugiego stopnia wymieniałem jakieś poł roku temu bo mi nity urwało a ze i tak wiedziałem ze bedę robił remont to 1 stopnia nie ruszałem jeszcze może być ale jak będzie już rozpołowiony to już trzeba wymienić

Opublikowano

5 tyś hmm skad zescie to wzieli :D remont kapitalny w zakłądzie naprawczym wyniósł nas coś około 3570 złotych jak dobrze jeszcze pamiętam tyle ze wał był szlifowany bo był nominał a z nowym wałem mi powiedzieli równe 4100zł tylko wiadomo mówimy tu o remoncie ale z regenerowanymi głowicami bo jakby tak wszystko nowe również pompa wtryskowa to raczej 7 tyś by nie starczyło

Opublikowano

5 tyś hmm skad zescie to wzieli :D remont kapitalny w zakłądzie naprawczym wyniósł nas coś około 3570 złotych jak dobrze jeszcze pamiętam tyle ze wał był szlifowany bo był nominał a z nowym wałem mi powiedzieli równe 4100zł tylko wiadomo mówimy tu o remoncie ale z regenerowanymi głowicami bo jakby tak wszystko nowe również pompa wtryskowa to raczej 7 tyś by nie starczyło

Kolego jak nie masz pojecia o remontach silnikow to sie nie wypowiadaj. Policz koszt nowego walu plus reszta czesci z robocizna to ciekawe ile ci wyjdzie suma? Chyba ze chcesz skladac na chinszczyznie to powodzenia w pracy zycze. Robie remonty kapitalne silnikow wiec wiem jakie sa ceny konkretnych czesci.

Opublikowano

czytaj co pisałem... zawiozłem silnik i go odebrałem nie patrzyłem co tam wkładają na pewno gówna tam nie wsadzili bo ciagnik do dzisiaj chodzi. Nie wiozłem tez silnika tam na ślepo tylko najpierw pytałem o opinie i jakoś nikt mi nie powiedział ze ciagnik po roku sie rozleciał wiec go tam zawiozłem i odebrałem płacac za remont około 3570zł. z chu..i sobie tego nie wziąłem. wecie tez pod uwage to ze zakład który robi remont nie liczy za osiowanie, planowanie, tyle ile byscie wy zapłacili robiąc to gdzieś indziej np. samo planowanie głowic...

Opublikowano

kolego jak mozna dac za remont 5tys. :lol:

silniki na wymiane to koszt ok. 3.5tys. wiec w tej cenie wyjdzie remont razem z robocizna, chyba ze ktos umie sobie poradzic bez mechanika, podejrzewam ze zaoszczedzi ok. 1tys.

Opublikowano (edytowane)

no to mówiłem ze bez robocizny bo remont mój brat zrobi bo bo to mechanik on już składał 912 i chodzi to 60 tez zrobi ale myślę że 2,5 tyś starczy bo wał ok 1,1 tyś zestawy naprawcze 800zł panewki 200zł tarcze 1 stopnia 80zł i olej, filtry, uszczelki

Edytowane przez patrykc360
Opublikowano

Zapomniałeś dopisać regeneracje głowic 4X100zł i osiowanie siedlisk wału.

Przy kapitalnym remoncie dobrze jest też zregenerować pompę i wtryskiwacze koszt 350zł.

Wałek rozrządu jeśli ma luz też trzeba wymienić na nad wymiarowy.

Często w C-360 trzeba tulejować przeżarte od wody otwory pod tuleje w miejscu gdzie są oringi w kanale wodnym,

pseudo mechanicy składają tam na czerwony silikon.

Opublikowano

Ja w tym roku robię remont kapitalny całego ciągnika, ale na sam silnik 5tyś włożyłem.

wał 1100 z ostrudy

zestawy naprawcze zetorowskie 180 za komplet 720

korbowody 120/szt 480 bo stare miały delikatny luz na tulejkach a regeneracja to 40 więc wolałem nowe kupić.

panewki 200

dwie nowe tarcze sprzęgła 150

regeneracja głowic 400

regeneracja pompy paliwowej i wtryskiwaczy 450

pompa olejowa 200

nowa przednia i tylna pokrywa silnika 170

komplet uszczelek 50

mechanik 300 (z tym, że my zawieźliśmy mu prawie rozebrany silnik, on wyjął tylko wał korbowody, tłoki i wybił tuleje, później złożył mniej więcej całego i zamontował na ciągnik z naszą pomocą)

nowy kolektor wodny 20

drążki popychaczy 70

olej Turdus 180

masa nowych śrubek i nie pamiętam co jeszcze. Już jest 4,5tyś, a jeszcze sporo innych rzeczy których nie byłem w stanie spamiętać. To tak się wydaje, ale jak się zaczniesz to chłonie kasę. Można zrobić byle jak, ale ile on pochodzi. Lepiej robić raz a porządnie. Łącznie mniej więcej około 5tyś.

I jestem przeciwny dawaniu silnika do remontu za 3,5tyś, bo na pewno tak dokładnie nie zrobią. Ja nie jestem pewien solidności co do mojego wału, a jak oni tam wsadzą jakiś za 900 czy 800, bo na pewno droższego nie wsadzają. Komplety naprawcze też pewnie po 100 i w ludzi pójdzie, ale ile pochodzi? Jak się uda to 5 lat, ale nie więcej. Co z tego, że dają gwarancję. Rok pól roku? Co to jest? Całe nic. Takie jest moje zdanie.

Opublikowano

Witam wszystkich znających się na temacie silnika c 360 . Problem jest tego typu ciągnik stał nieodpalany 6 lat teraz dostałem go w spadku . Silnik zapalił ale strasznie się się tłuk i nierówno pracował wiec nie długo myśląc wymontowałem pompę wtryski i do pompiarza zrobił założyłem i dalej się tłukł okazało się ze nie pali na drugiego tłoka od kabiny a pompa dobra bo pompiarz był i sprawdzał .  Zdjąłem dekiel i okazało się ze w ogule nie  dale oleju . Co jest grane ? Wykręciłem głowice no niby dobra na oko ale sie nie znam sprzężyny <span style="cursor: pointer; color: rgb(255, 0, 0); text-decoration: underline; border-bottom: 1px solid rgb(255, 0, 0);" id="pxphdekpqruuxvitkjsorfno">mocno</span> trzymaja . Wyjołem tłoka ale ani rys na tuleji ani na panewkach CO JEST NIE TAK ??? Co to może być . Stawiam duże piwo za konkretna i wyczerpujacą opd

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Sporo może być przyczyn takiej złej pracy silnika, Złe wyregulowanie zaworów, pęknieta dźwigienka zaworowa, krzywy popychacz, żle ustawiony kąt wtrysku, nieszczelne zawory...

Posprawdzaj to na początek

Opublikowano

Wydaje mi sie ze głowica jest do roboty bo jak wlewam na nia bezyne to zaraz ucieka wydechowym . wtryski sa ok zawory wyregulowane tylko chodzi mi o to ze na jednym tłoku nie ma spalania i nie daje oleju do góry silnika pod dekiel

Opublikowano

W ilu tematach będziemy dyskutować o tym samym problemie?

Nie wiem co to za metoda. Ale widzę że się rozpowszechnia po forum.

Rozumiem, że chcesz naprawić, ale trzeba być cierpliwym.

Ale dziękować nie wiem komu, że chociaż nie ma założonego nowego tematu.

Opublikowano

Jeżeli chodzi o wały to teraz szlifują je do 6 stopni naprawczych. Jeżeli chodzi o tłoki to nie radził bym wkładać zetorowskich bo w zetorach było wyższe ciśnienie wtrysku co wpływa na wyższa temp. pracy motoru a jak wszyscy wiemy stopy metali na takie części są różne czyli takie jak ustalił producent. Zalecam zmianę panewek dla poprawienia ciśnienia smarowania i oczywiście regeneracje głowic dla szczelności komory spalania. regeneracja wtrysków i poprawne ustawienie pompy wtryskowej wpłynie ma moc i spalanie. taniej cię wyjdzie zdać stary i wziąć w rozliczeniu nowy na gwarancji. polecam gwarancje na motogodziny a nie na lata pracy.

Opublikowano

W których Zetorach było większe ciśnienie i o ile dokładnie, dane z książki napraw poproszę. Lepiej remontować własny silnik niż kupować "kota w worku" ładnie pomalowanego z wierzchu, tylko nie wiemy co tak naprawdę jest założone w środku.

Opublikowano

Jeżeli chodzi o wały to teraz szlifują je do 6 stopni naprawczych. Gdzie tak robią szlify wałów o ile mi wiadomo to do 5-tego szlifu, a tak w ogóle to nie widziałem jeszcze panewek na 6 szlif bo takich jeszcze nie zrobili ani bimet ani mahle.

Opublikowano

Witam Panowie!

 

Do rzeczy przeglądałem już kilka tematów i nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi więc pytam tu. A więc przyszedł czas na remont poczciwej 60. Itakie pytanie zasłyszałem, że przy remoncie silnika pasują gotowe zestawy naprawcze z Zetora 7011 oraz wtryskiwacze i pompa. I stąd moje pytanie czy to prawda? Czy wytrzyma wał z C360? I czy to pasuje bez roztaczania bloku? Proszę o odpowiedź może ktoś już się z czymś takim spotkał lub przerabiał. Zmiana silnika nie wchodzi w grę.

 

Z góry dziękuje za odpowiedź Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v