Skocz do zawartości
patrykc360

remont silnika c360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c360

patrykc360    0

ile może kosztować remont silnika w c360 mianowicie do wymiany jest wał na nowy bo stary ma już 4 szlif , tuleje ,panewki,pierścienie i tarcza 1 stopnia no i uszczelki wszystko ma być na orginalnych częściach chodzi mi o same części ponieważ remont zrobi mój brat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


pooch    58

Sprawdź sobie ceny poszczególnych części w sklepach internetowch:

 

W Grene

oraz

w Farmexpert

 

albo powysylaj im e-maile z zapytaniem, to sami ci ofertę w odpowiedzi prześlą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl




patrykc360    0

około 5 tys. Tarcze wymień obie.

tarcze drugiego stopnia wymieniałem jakieś poł roku temu bo mi nity urwało a ze i tak wiedziałem ze bedę robił remont to 1 stopnia nie ruszałem jeszcze może być ale jak będzie już rozpołowiony to już trzeba wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filipoo    14

5 tyś hmm skad zescie to wzieli :D remont kapitalny w zakłądzie naprawczym wyniósł nas coś około 3570 złotych jak dobrze jeszcze pamiętam tyle ze wał był szlifowany bo był nominał a z nowym wałem mi powiedzieli równe 4100zł tylko wiadomo mówimy tu o remoncie ale z regenerowanymi głowicami bo jakby tak wszystko nowe również pompa wtryskowa to raczej 7 tyś by nie starczyło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


januszm1    3

5 tyś hmm skad zescie to wzieli :D remont kapitalny w zakłądzie naprawczym wyniósł nas coś około 3570 złotych jak dobrze jeszcze pamiętam tyle ze wał był szlifowany bo był nominał a z nowym wałem mi powiedzieli równe 4100zł tylko wiadomo mówimy tu o remoncie ale z regenerowanymi głowicami bo jakby tak wszystko nowe również pompa wtryskowa to raczej 7 tyś by nie starczyło

Kolego jak nie masz pojecia o remontach silnikow to sie nie wypowiadaj. Policz koszt nowego walu plus reszta czesci z robocizna to ciekawe ile ci wyjdzie suma? Chyba ze chcesz skladac na chinszczyznie to powodzenia w pracy zycze. Robie remonty kapitalne silnikow wiec wiem jakie sa ceny konkretnych czesci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filipoo    14

czytaj co pisałem... zawiozłem silnik i go odebrałem nie patrzyłem co tam wkładają na pewno gówna tam nie wsadzili bo ciagnik do dzisiaj chodzi. Nie wiozłem tez silnika tam na ślepo tylko najpierw pytałem o opinie i jakoś nikt mi nie powiedział ze ciagnik po roku sie rozleciał wiec go tam zawiozłem i odebrałem płacac za remont około 3570zł. z chu..i sobie tego nie wziąłem. wecie tez pod uwage to ze zakład który robi remont nie liczy za osiowanie, planowanie, tyle ile byscie wy zapłacili robiąc to gdzieś indziej np. samo planowanie głowic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

izydor6280    481

kolego jak mozna dac za remont 5tys. :lol:

silniki na wymiane to koszt ok. 3.5tys. wiec w tej cenie wyjdzie remont razem z robocizna, chyba ze ktos umie sobie poradzic bez mechanika, podejrzewam ze zaoszczedzi ok. 1tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sebo1986    229

Ja niedawno się pytałem o silnik na wymiane w sprawdzonym zakładzie (ludzie sobie chwalą) silnik na wymiane 3400 z dowozem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

patrykc360    0

no to mówiłem ze bez robocizny bo remont mój brat zrobi bo bo to mechanik on już składał 912 i chodzi to 60 tez zrobi ale myślę że 2,5 tyś starczy bo wał ok 1,1 tyś zestawy naprawcze 800zł panewki 200zł tarcze 1 stopnia 80zł i olej, filtry, uszczelki

Edytowano przez patrykc360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

asharot    176

Zapomniałeś dopisać regeneracje głowic 4X100zł i osiowanie siedlisk wału.

Przy kapitalnym remoncie dobrze jest też zregenerować pompę i wtryskiwacze koszt 350zł.

Wałek rozrządu jeśli ma luz też trzeba wymienić na nad wymiarowy.

Często w C-360 trzeba tulejować przeżarte od wody otwory pod tuleje w miejscu gdzie są oringi w kanale wodnym,

pseudo mechanicy składają tam na czerwony silikon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


tropik250    0

Ja w tym roku robię remont kapitalny całego ciągnika, ale na sam silnik 5tyś włożyłem.

wał 1100 z ostrudy

zestawy naprawcze zetorowskie 180 za komplet 720

korbowody 120/szt 480 bo stare miały delikatny luz na tulejkach a regeneracja to 40 więc wolałem nowe kupić.

panewki 200

dwie nowe tarcze sprzęgła 150

regeneracja głowic 400

regeneracja pompy paliwowej i wtryskiwaczy 450

pompa olejowa 200

nowa przednia i tylna pokrywa silnika 170

komplet uszczelek 50

mechanik 300 (z tym, że my zawieźliśmy mu prawie rozebrany silnik, on wyjął tylko wał korbowody, tłoki i wybił tuleje, później złożył mniej więcej całego i zamontował na ciągnik z naszą pomocą)

nowy kolektor wodny 20

drążki popychaczy 70

olej Turdus 180

masa nowych śrubek i nie pamiętam co jeszcze. Już jest 4,5tyś, a jeszcze sporo innych rzeczy których nie byłem w stanie spamiętać. To tak się wydaje, ale jak się zaczniesz to chłonie kasę. Można zrobić byle jak, ale ile on pochodzi. Lepiej robić raz a porządnie. Łącznie mniej więcej około 5tyś.

I jestem przeciwny dawaniu silnika do remontu za 3,5tyś, bo na pewno tak dokładnie nie zrobią. Ja nie jestem pewien solidności co do mojego wału, a jak oni tam wsadzą jakiś za 900 czy 800, bo na pewno droższego nie wsadzają. Komplety naprawcze też pewnie po 100 i w ludzi pójdzie, ale ile pochodzi? Jak się uda to 5 lat, ale nie więcej. Co z tego, że dają gwarancję. Rok pól roku? Co to jest? Całe nic. Takie jest moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ZUCH1234    72

Witam wszystkich znających się na temacie silnika c 360 . Problem jest tego typu ciągnik stał nieodpalany 6 lat teraz dostałem go w spadku . Silnik zapalił ale strasznie się się tłuk i nierówno pracował wiec nie długo myśląc wymontowałem pompę wtryski i do pompiarza zrobił założyłem i dalej się tłukł okazało się ze nie pali na drugiego tłoka od kabiny a pompa dobra bo pompiarz był i sprawdzał .  Zdjąłem dekiel i okazało się ze w ogule nie  dale oleju . Co jest grane ? Wykręciłem głowice no niby dobra na oko ale sie nie znam sprzężyny <span style="cursor: pointer; color: rgb(255, 0, 0); text-decoration: underline; border-bottom: 1px solid rgb(255, 0, 0);" id="pxphdekpqruuxvitkjsorfno">mocno</span> trzymaja . Wyjołem tłoka ale ani rys na tuleji ani na panewkach CO JEST NIE TAK ??? Co to może być . Stawiam duże piwo za konkretna i wyczerpujacą opd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sporo może być przyczyn takiej złej pracy silnika, Złe wyregulowanie zaworów, pęknieta dźwigienka zaworowa, krzywy popychacz, żle ustawiony kąt wtrysku, nieszczelne zawory...

Posprawdzaj to na początek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ZUCH1234    72

Wydaje mi sie ze głowica jest do roboty bo jak wlewam na nia bezyne to zaraz ucieka wydechowym . wtryski sa ok zawory wyregulowane tylko chodzi mi o to ze na jednym tłoku nie ma spalania i nie daje oleju do góry silnika pod dekiel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

W ilu tematach będziemy dyskutować o tym samym problemie?

Nie wiem co to za metoda. Ale widzę że się rozpowszechnia po forum.

Rozumiem, że chcesz naprawić, ale trzeba być cierpliwym.

Ale dziękować nie wiem komu, że chociaż nie ma założonego nowego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Antoniii    0

Jeżeli chodzi o wały to teraz szlifują je do 6 stopni naprawczych. Jeżeli chodzi o tłoki to nie radził bym wkładać zetorowskich bo w zetorach było wyższe ciśnienie wtrysku co wpływa na wyższa temp. pracy motoru a jak wszyscy wiemy stopy metali na takie części są różne czyli takie jak ustalił producent. Zalecam zmianę panewek dla poprawienia ciśnienia smarowania i oczywiście regeneracje głowic dla szczelności komory spalania. regeneracja wtrysków i poprawne ustawienie pompy wtryskowej wpłynie ma moc i spalanie. taniej cię wyjdzie zdać stary i wziąć w rozliczeniu nowy na gwarancji. polecam gwarancje na motogodziny a nie na lata pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaco512    39

W których Zetorach było większe ciśnienie i o ile dokładnie, dane z książki napraw poproszę. Lepiej remontować własny silnik niż kupować "kota w worku" ładnie pomalowanego z wierzchu, tylko nie wiemy co tak naprawdę jest założone w środku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ursus55    11

Jeżeli chodzi o wały to teraz szlifują je do 6 stopni naprawczych. Gdzie tak robią szlify wałów o ile mi wiadomo to do 5-tego szlifu, a tak w ogóle to nie widziałem jeszcze panewek na 6 szlif bo takich jeszcze nie zrobili ani bimet ani mahle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

andrzeju207    2

Witam Panowie!

 

Do rzeczy przeglądałem już kilka tematów i nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi więc pytam tu. A więc przyszedł czas na remont poczciwej 60. Itakie pytanie zasłyszałem, że przy remoncie silnika pasują gotowe zestawy naprawcze z Zetora 7011 oraz wtryskiwacze i pompa. I stąd moje pytanie czy to prawda? Czy wytrzyma wał z C360? I czy to pasuje bez roztaczania bloku? Proszę o odpowiedź może ktoś już się z czymś takim spotkał lub przerabiał. Zmiana silnika nie wchodzi w grę.

 

Z góry dziękuje za odpowiedź Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam.Mam problem z odpaleniem szescdziesiatki.Otoz gdy mialem stary rozrusznik wraz z bendixem odpalał normalnie,lecz gdy rozrusznik sie spalil i zalozylismy nowy rozrusznik i nowy bendix pojawil sie problem.Otoz gdy proboje ja odpalic slychac jakby chodzil tylko sam rozrusznik,szczegolnie tak sie dzieje gdy jest zimno(w lato nie bylo takiego problemu,gorzej jest teraz w zime).Dodam ze zeby na wiencu sa wszystkie w porzadku.
      W czym moze byc problem.Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi.Pozdrawiam
    • Przez mafia5855
      Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez Sqowron
      Hejka jaki luz na zaworach ustawić w c 360 ? Z tego co wiem to ssące 0,18 - 0,22  a wydechowe 0,28 - 0,32 ale w praktyce może być chyba trochę luźniej nie? np ssący 0,25 a wydechowy 0,35 ?? Dobrze mówię? A teraz pytanie jak je ustawiać chyba na przemian tylko który z którym 1-4 2-3 ? Czy jak bo nie mam pewności ? 
×