Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego obroty ustawilem na najniższe na tym Pokrętle gaz wziełem na maksa gdzies okolo 1500 obrotów może było i zgasilem 3 razy i Pomogło :) Na dniach był serwisant i zrobił przeglad i wpisal do ksiazki i czekamy na wiosne :)Pozdro

Opublikowano

Oryginał nowy to koszt ok 28 - 30 tys netto bez osprzętu, oczywiście JD. Nowy polski to koszt ok 22 tys netto. Nie wiem jak wygląda cena jakiegoś ładowacza innego niż polskie i jd. W Polsce z używek jd mało się trafia, na zachodzie europy jest tego trochę.

Ładowacz miał by służyć do rozładunku nawozu i załadunku no i oczywiście przynieś wynieś pozamiataj. Tak więc dużo nie będzie pracować.

Opublikowano

No i różnica między kraj a oryginał jest ok 8tys. Nie jest to palący temat, do jesieni wytrzymam. A na jesień może jakoś się na MGR by co wykombinowało, o ile da radę.

@Adrenalina. Na jaką wysokość podnosi twój 633. Rozchodzi się o to czy na jakąś łódkę da radę wrzucić jakieś zboże itp ?

Opublikowano

Kolego nie mierzyłem ale raczej na niska łódke podniesie :) Ja mam ładowarke od wysokich załadunków :) Ja też bralem 633 aby móc do modelu 6 go zaczepić bo ten 583 sie nie da :) Zakładam Kule do tyłu 1000kg i ładuje ponad tone piachu jest stabilny i ładnie podnosi :) Cena jest wysoka ale jakość również Wysoka Warto

Opublikowano (edytowane)

na 5100r też mam 633 i samochód normalnie się ładuje ;) ogólnie też myślę że oryginał warto, mój z krokodylem 1,6 łyżką 0,83 chwytakiem do bel na dwa siłowniki i widły do palet kosztowało 40 tysi netto, osprzęt z warfamy (teraz ursus)

Edytowane przez kryssr
Opublikowano

Jedyne w tym zakresie cenowym to będzie jakiś model 5E lub 5M małej mocy, cena nie powinna być jedynym wyznacznikiem. Napisz do czego ciągnik potrzebny i przede wszystkim jaki duży ten ciągnik ma być.

Opublikowano

Jest jeszcze seria D ale nie wiem jak się sprawują,ale cenowo to nie są drogie.więcej mechaniki jest w nim. M -ki ,chyba nie kupisz za 150tys,chyba .że netto.

Opublikowano

Mam pytanie zalezy mi na szybkiej odpowiedzi czy tez wam tak cieko wchodziły biegi ABCD az sily brakuje mi i czy jak zmieniam bieg z B4 to przeskakuje mi na c4 ,ja chcem zeby na c1 to normalne jest ? tak samo jak mam b2 przekok na c to na c2 itp tak ma byc? jest to dla mnie nowosc bo mam nh w automacie

Opublikowano

witam.

jak jest zimny to ciężko wchodzą,ale to kwestia 30 minut pracy i jest lekko.jak będziesz miał obciązenie to przeskoczy z B4 na C 1,jak ma lekko to nie zawsze.

zależy jaką masz prędkość jazdy i ile obrotów.ale jak jedzie się z przyczepą z ciężarem to wtedy półbiegi dopasują się same do biegów,będziesz miał C4 przełączysz na D to wskoczy ci D1.i wtedy sam wbijesz D2,D3,D4.jak zmienisz na C to wskoczy C4.,albo C 3.,zależy od prędkości.

 

pozdrowienia

Opublikowano

Biegi same dopasowują się do prędkości powyżej 7km/h. Jeśli na B4 nie przekroczyłeś tej prędkości przy zmianie zakresu, to bieg pozostaje na "4". Nic innego nie ma wpływu na to, czy bieg się zmieni czy nie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v