Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
stasiekrolnik

problem w MF

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

a mianowicie chodzi o ...

ostatnio jak robiłem cos moim ferdkiem w polu no i było gorąco chciałem włączyć sobie nawiewy no i ja włączam a tu klima wyłączyłem przełączyłem na nawiewy a tu znowu klima... da się to jakoś naprawić żeby był i nawiew i klima a nie tylko klima??? a i jeszcze jedna sprawa...

mam bardzo szeroko rozstawione koła w ciągniku no i chcemy z ojcem zrobić tak żeby tylne koła się chowały pod błotnik ale nie wiem czy przód tez da się zwężyc ?? ?bo z tego co wiem to przód i tył musi iść równo...

Edytowano przez Balzak
Ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
halun20    1

z klima to nie doradzę ale jak będziesz chciał zwęzić przód to może coś da żeby zamienić kola czyli lewe na prawe i na odwrót.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ja mysle nad tym zeby same te pierscienie co sa przy ciascie obrócic na druga strone bo jak zmienie kola z lewe na prawe to wetle beda w srodku

a tak bedzie malina

Edytowano przez Balzak
Ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

halun20    1

ja mam w deutzu wentylnice (??) od środka i niczemu nie przeszkadza.

---------

agroplus 80.a na przodzie tez możesz tak zrobić zęby zamienić kola.

Edytowano przez andrzej2110
połączenie postów i błedy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musze burkai skonczyc kopac i biore sie zweze go i jade po plugi bo szlak mnie trafia...teraz to wyglada jak jakas krowa taki szeroki;/ a z ta wentylacja niewiesz co mzoe byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    33

W twoich felgach masz wiele możliwości ustawienia szerokości i nie powinno być z tym problemu. Możesz odwracać obręcz, albo "gwiazdę" albo też całą felgę. jak bieżnik będzie w odwrotną stronę to po prostu zamieniasz koła. Jak masz instrukcję od tego MF-a to powinny tam być pokazane wszystkie warianty.

 

Wydaje mi się, że to są felgi TITAN (nazwa powinna być gdzieś wybita na feldze), jeżeli tak to:

W tylnych odwróć gwiazdę i przykręć obręcz od zewnątrz, a w przednich nic nie odwracaj, tylko przykręć obręcz od wewnętrznej strony gwiazdy.

Ja mam tak ustawione w swoim MF-ie


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Z kołami to tak jak MichalR pisze, masz wiele możliwych kombinacji. Wentyle do środka w niczym nie przeszkadzają (ja mam tak z tyłu). Co do klimy to rozumiem że nie da sie jej wyłaczyć? Możesz wrzucić foto sterowania nawiewem? Tam są trzy pokrętła (klima, wiatrak, grzanie) czy jakieś guziki jeszcze? Aha, klimy bez wentylatora nie włączysz ale powinno sie dać dmuchać wentylatorem bez klimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jest trzy pokrętła i pierwsze jest od tego czy to jest klima czy wentylator i ono chyba nie rozłącza a z reszta jak będę miął aparat to zrobię fotkę to pokaże o co biega ... no a z tymi felgami jutro musze zrobić bo za szeroki jest ... a powiedzcie mi jak to jest z bitnikami z przodu... one musza być ruchome czy one są sztywne bo wiem ze u kumpla w samicy błotniki są ruchome ...

Edytowano przez Balzak
Dużo literówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    33

w mf-ach są sztywne. Mają tylko regulację szerokości.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

przy felgach jest 8 kombinacji ustawienia, do orki przód powinien byc ok 5 cm szerszy wewnątrz niż tył.jaka ma szerokość z tyłu???


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
wrzucice fotki jak to jest zamocowane i wogule jak ta ramka blotnika wyglada to ja cos zrobie

Oryginalna wygląda tak jak w załącznikach i jest regulowana. Musisz mieć dobry sprzęt na warsztacie aby coś podobnego wykonać. Ja bym zrobił to inaczej, do grubego płaskownika z dziurami na śruby dospawał pionowo i poziomo dwie rurki zagięte pod kątem 90st. zachodzące na koło i na to dał ten plastik. Oczywiście wspawałbym tez odkosy wzmacniające konstrukcje z cieńszego płaskownika bo to wszystko bedzie drgać i może sie urywać. Poziomą rurke starałbym sie wyprofilować możliwie blisko koła aby nie ograniczać skrętu. To była by chyba najprostsza do wykonania ramka na błotnik.

post-1856-1192445691_thumb.jpg

post-1856-1192445705_thumb.jpg

post-1856-1192445712_thumb.jpg

post-1856-1192445721_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki za foto ja buraki skoncyzlem teraz musze 4 ha ferdkiem ****** i bede robil te blotniki

ojcu pokaze co i jak

i bedzie malina:D

 

 

 

 

mam znowu pewny problemik... mam trochę mało oleju w silniku w moim MF i nie wiem jaki tam olej jest zalany... a jak bym chciał zmienić to jaki sie leje ?? mineralny, czy jaki???? no i jeszcze jedna sprawa gdzie jest zbiornik na płyn do spryskiwaczy??? czy to taki zbiornik który mieści sie pod kabina z prawej strony przy schodkach??

 

Cenzura a zarazem zwracaj uwagę na ortografię!!! oraz Używa sie opcji Edycja a nie piszesz posty jeden pod drugim

Edytowano przez Balzak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Primo to w używanym ciągniku bym nie dolewał tylko odrazu wymienił na nowy ale... Najbezpieczniej zalać minerałem 15W40 dobrej klasy. Ja w swoim mam lekkobieżny półsyntetyk Total 10W40 i na oleju tej lepkości ciągnik jeździ od początku. Jeżeli bardzo chcesz zalać go półsyntetykiem to polecam Valvoline MaxLife Diesel 10W40 do silników z wiekszym przebiegiem, ale najlepiej wymień olej na dobry minerał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    16
kurde to jest cos neitak z ta wentylacja

nieraz nietrzeba klimy a tu co wlacze

a jak ja zaczne sam rozbeirac to juz nic niebedize dzialac

co do klimy to masz 2pokrętła i jeden suwak

suwak służy do ciepłego lub zimnego nawiewu i jest połączony z klimą albo z wentylatorem

jedno pokrętło chyba ze śnieżynką to jest do klimy, im bardziej nakręcone to klima bardziej pracuje tak jak suwak pokazuje (ciepło albo zimno)

a 2 pokrętło to stopień dmuchawy który pompuje do ciebie chłód albo ciepło :)

 

oczywiście jeśli masz pokrętło od klimy przekręcone na zero to klima nie działa :)

post-999-1192738211_thumb.jpg

post-999-1192738277_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
u mnie jest inaczej ...:/

Wrzuć fotke pokręteł to może ktoś rozkmini jak tam jest, bo tak to można zgadywać tylko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak narazie nie mam aparatu:/ ale niedługo będę miał filmik z orania i zdjęć w kij wrzucę wszystko :)

 

chłopaki mam sprawę do was .... słyszałem ze w fergusonie zamiast grzania świec jest coś innego co ułatwia palnie powiedzcie mi w jakiej pozycji kluczyka to się włącza ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    10
chłopaki mam sprawę do was .... słyszałem ze w fergusonie zamiast grzania świec jest coś innego co ułatwia palnie powiedzcie mi w jakiej pozycji kluczyka to się włącza ???

a przypadkiem nie jest to swieca plomieniowa?? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    115
chłopaki mam sprawę do was .... słyszałem ze w fergusonie zamiast grzania świec jest coś innego co ułatwia palnie powiedzcie mi w jakiej pozycji kluczyka to się włącza ???

u mnie jest to w tej samej pozycjii co rozruch, ale żeby odpalić musze wcisnąć do końca pedał sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    115

swiece uaktywniasz kluczykiem w pozycjii rozruch bez wcisnietego sprzegla. a jak wcisniesz sprzeglo to nastepuje rozruch. same wcisniecie sprzegła nic nie daje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez TheAgroDawidTv
      Witam w skrzyni w Massey Fergusonie 590 pękł ten wąż i chciałbym sie dowiedzieć czy można go wymienić bez ściągania kabiny bądź odjeżdżania tyłem,bo z jednej strony jest normalnie na gwint a z drugiej prawdopodobnie przytwierdzony do rurki która idzie na tył ciągnika.Jest również problem z biegami-wsteczny i czwórka wyskakują a na polowym zakresie wszystkie (skrzynia 8+2) Co może być przyczyną ? (ciągnik świeżo kupiony)


    • Przez Kondzi84
      Witam 
      Jestem nowy na forum, więc proszę o wyrozumiałość.Kupilem fergusona 165 r. 1976 maszyna śmiga,ale jest jeden problem a mianowicie gdy jedzie się ciągnikiem z góry  nie trzyma bieg tylko jakby ciągnik był na luzie.czy to może być problem za żółw/zająć.Zauważył em tez ze gdy przelączam tą wajcha to nic sie niezwolnij dzieje.Jaka może byc przyczyna?
    • Przez cyganek
      panowie. od jakiego ciagnika pasuje zwolnica tyl , do mf 698.
    • Przez piotreklp13
      Mam pytanie. Chciałbym kupić ciągnik Messey ferguson 6255. Potrzebuje Waszej  pomocy. Na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie tego ciągnika?
    • Przez KrowieBieszczady
      Siemanko
      Tak jak w temacie chciałbym podnieść moc w ciągnikach MF 5410 i 5440 jednak wiem, że elektronicznie jest to nie możliwe, jedynie poprzez ustawienie/modyfikację pompy. Tutaj rodzi się moje pytanie, ma ktoś z was kontakt do osoby bądź firmy, która zajmuje się tym PROFESJONALNIE w południowej Polsce? Najlepiej podkarpackie, ew. sąsiednie województwa  
×