Skocz do zawartości

120.54 ciężko wchodza biegi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Koledzy dziś byłem oglądać Renaulta 120.54 Nectra z 92r. Wszystko ładnie ,silnik po prostu mruczy.Ale jak go odpaliłem zimnego ciężko wchodziły biegi. Jak się rozgrzał było lepiej ale nie zadowalająco.Zauważyłem że jest poniżej min. oleju w skrzyni i mruga pierwsza od prawej kontrolka z wykrzyknikiem. Jak ustawiłem dźwignię od biegów polowych i szosowych na środku to biegi wchodzą ładnie.Czy niski stan oleju może powodować takie objawy.

Edytowane przez Rafii
Opublikowano

Jak sam podkresliles jak byl zimny to ciezko biegi wchodzily. To samo jest przy nowych MF'ach (przynajmniej przedstawiciel Korbanka sasiadowi mowil ze przy jego 5425). Gdy Jest zimny olej biegi strasznie ciezko wchodza, gdy sie juz rozgrzeje jest tak jak powinno byc

Opublikowano

Koledzy dzis dowiedziałem się jakim olejem zalana jest hydraulika.Teraz zalany jest HYDROLEM PREMIUM HD 46. Jaki to jest olej czy zostawić go czy wymienic na jakiś inny?

Opublikowano

u mnie w 155-54 biegi wchodzą beż różnicy czy jest zimny czy ciepły może to wina oleju bo powinien być przekładniowo-hydrauliczny ja tam mam zalany agrol u 65 litrów w zimę ubiegłą przy mrozie -20,c nie było różnicy

Opublikowano

Rami dobrze mówisz może być wina oleju

A w tych renówkach hydraulika jest razem ze skrzynią czy osobno?

Mi się wydaje że razem i w tym wypadku olej 46 HV raczej nie wskazany

Opublikowano

piciaj a do czego ci pompa 3 sekcyjna??????? bo kiedyś widziałem nawet taką na allegro ale ja mam 2 sekcyjną ale ciekawe czy by pasowała 3 sekcyjna????

 

 

pompy 3 sekcyjne montowane są do skrzyń hydraulicznych z rewersem elektrohydraulicznym lub półbiegami pod obciążeniem

Opublikowano

koledzy nikt nie zmieniał oleju w skrzyni , żeby udzielić odpowiedzi na temat tych korków spustowych. Znalazłem 3. 1 na dole skrzyni i 2 na zwolnicach. Na przystawce napędu nie mam korka. Płukaliście czymś skrzynie przy wymianie oleju ?

Opublikowano

wiesz bierz taki aby nie był za gęsty w zimę i powinien być przekładniowo-hydrauliczny wiesz ja tam bym wziął fuscha przecież nie będziesz wymieniał co roku więc lepiej zainwestować w dobry olej i mieć spoko ze skrzynią i hydrauliką ja tak uważam

Opublikowano

ano mam własnie półbiegi pod obciazeniem i rewers elktrohydr.i jest to droga bardzo pompa... ;[ a przedniego tuza mam obslugiwanego wyjsciem jednokierunkowym ,przelaczajac zawor kulowy pod przedni tuzem. ja mam zalany olejem castrol agri MP+ 10w40 stou, i jest git MF3065 tez miałem tym zalany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v