Skocz do zawartości
Rafii

120.54 ciężko wchodza biegi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rafii    6

Koledzy dziś byłem oglądać Renaulta 120.54 Nectra z 92r. Wszystko ładnie ,silnik po prostu mruczy.Ale jak go odpaliłem zimnego ciężko wchodziły biegi. Jak się rozgrzał było lepiej ale nie zadowalająco.Zauważyłem że jest poniżej min. oleju w skrzyni i mruga pierwsza od prawej kontrolka z wykrzyknikiem. Jak ustawiłem dźwignię od biegów polowych i szosowych na środku to biegi wchodzą ładnie.Czy niski stan oleju może powodować takie objawy.

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Bardzo możliwe,że z powodu braku smarowania synchronizatory się zapiekają,po uzupełnieniu stanu oleju powinno ustąpić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master0608    0

Jak sam podkresliles jak byl zimny to ciezko biegi wchodzily. To samo jest przy nowych MF'ach (przynajmniej przedstawiciel Korbanka sasiadowi mowil ze przy jego 5425). Gdy Jest zimny olej biegi strasznie ciezko wchodza, gdy sie juz rozgrzeje jest tak jak powinno byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rafii    6

Koledzy dzis dowiedziałem się jakim olejem zalana jest hydraulika.Teraz zalany jest HYDROLEM PREMIUM HD 46. Jaki to jest olej czy zostawić go czy wymienic na jakiś inny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

u mnie w 155-54 biegi wchodzą beż różnicy czy jest zimny czy ciepły może to wina oleju bo powinien być przekładniowo-hydrauliczny ja tam mam zalany agrol u 65 litrów w zimę ubiegłą przy mrozie -20,c nie było różnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maldar    12

Rami dobrze mówisz może być wina oleju

A w tych renówkach hydraulika jest razem ze skrzynią czy osobno?

Mi się wydaje że razem i w tym wypadku olej 46 HV raczej nie wskazany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

gdzie w reno znajduje się korek wlewu oleju do skrzyni.

Co myślicie o tym oleju:

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/9277

 

a jak to jest koledzy z tym olejem Agrol U. Jedni piszą że nie wolno na nim jeździć inni wręcz przeciwnie zalecają go. Jaka jest prawda bo cena tego oleju jest atrakcyjna w porównaniu z FUSCHem.

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

a ile jest korków spustowych i gdzie się one znajdują. Też macie u siebie 4 filtry hydraulicznie. Dwa przelotowe i dwa z wkładami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

piciaj a do czego ci pompa 3 sekcyjna??????? bo kiedyś widziałem nawet taką na allegro ale ja mam 2 sekcyjną ale ciekawe czy by pasowała 3 sekcyjna????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

słyszeliście o oleju Granit. Jest podobno rozlewany przez Castrola. Gości mi go poleca zamiast Fuscha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

piciaj a do czego ci pompa 3 sekcyjna??????? bo kiedyś widziałem nawet taką na allegro ale ja mam 2 sekcyjną ale ciekawe czy by pasowała 3 sekcyjna????

 

 

pompy 3 sekcyjne montowane są do skrzyń hydraulicznych z rewersem elektrohydraulicznym lub półbiegami pod obciążeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

koledzy nikt nie zmieniał oleju w skrzyni , żeby udzielić odpowiedzi na temat tych korków spustowych. Znalazłem 3. 1 na dole skrzyni i 2 na zwolnicach. Na przystawce napędu nie mam korka. Płukaliście czymś skrzynie przy wymianie oleju ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

wiesz bierz taki aby nie był za gęsty w zimę i powinien być przekładniowo-hydrauliczny wiesz ja tam bym wziął fuscha przecież nie będziesz wymieniał co roku więc lepiej zainwestować w dobry olej i mieć spoko ze skrzynią i hydrauliką ja tak uważam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

kolego olej to już mam(fusch utto), tylko teraz strach żeby wszystko spuścić.

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

ano mam własnie półbiegi pod obciazeniem i rewers elktrohydr.i jest to droga bardzo pompa... ;[ a przedniego tuza mam obslugiwanego wyjsciem jednokierunkowym ,przelaczajac zawor kulowy pod przedni tuzem. ja mam zalany olejem castrol agri MP+ 10w40 stou, i jest git MF3065 tez miałem tym zalany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

Ponowię swoje pytanie "ile jest korków spustowych i gdzie się one znajdują."Chodzi o skrzynię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

wejdz pod ciągnik masz pod skrzynią i z tylnego mostu też jak jest umyty to sam będziesz widział razem jest 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

no w końcu konkretna odpowiedź. Kolego a do spuszczenia oleju z silnika są 2 korki. Po każdej stronie miski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×