Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

od jakiegoś miesiąca w moim ursusie 6 cyl z turbina zauważyłem spadek mocy i cieknący olej z turbiny wskźanik pokazuje prawie zero ciśnienia co może być przyczyna czy muszę wymieniać turbo czy warto naprawiać traktor nie jest stary 1996 r co o tym myślicie proszę o pomoc.

 

z góry przepraszam za złe sformułowany temat postu ale niestety nie wiem jak go zmienić

Edytowane przez tomek
ort!
Opublikowano

Ciągnik odpala ciężko dopiero po "zociagnieciu" albo na samostarcie dymienie jest duże, w dymie wydaje się jak by był olej a przed awaria nic nie zauważyłem, raptownie padło ciśnienie.

 

 

Powód Edycji: ortografia+literówki, edytowane przezNikita_Bennet

Opublikowano

hehe a moze pierscionki na tlokach popekaly (przegrzany silnik) albo z glowica jest cos nie tak i wyrzuca olej na wydech a nastepnie przez turbine co powoduje dymienie, mozna zdjac przewod ssacy z turbiny i zobaczyc czy ma luzy na wirniku oraz czy wyrzuca olej

Opublikowano
hehe a moze pierscionki na tlokach popekaly (przegrzany silnik) albo z glowica jest cos nie tak i wyrzuca olej na wydech a nastepnie przez turbine co powoduje dymienie, mozna zdjac przewod ssacy z turbiny i zobaczyc czy ma luzy na wirniku oraz czy wyrzuca olej

 

dokładnie

Opublikowano

Tu kolega pawelex5,ma chyba racje,zdejmij ten gumowy przewód co doprowadza powietrze do turbiny i sprawdź luz na wirniku,ale zastanawiam się nad tym spadkiem ciśnienia,jak turbina zaczęła poszczać olej to by nie spadło do żer.Zobacz jeszcze czy nie masz oleju w wodzie albo na odwrót.Jedno co ci mogę doradzić na tę chwile to to żebyś nie odpalaj tego ciągnika,bo jak wewali ci większą ilość oleju na tłoki to morze silnik się rozlecieć w drobny mak

Opublikowano

Zeby nie wchodzic w koszty mozna odlaczyc turbinke z kolektorem wydechu, zaslepic kanal cisnieniowy oleju i uruchomic silnik, a wtedu juz bediz ewszystko jasne jak silnik pracuje,czy ma cisnienie i czy przez kanaly wydchowe poszczegolnych cylindow nie wyrzuca spalin z olejem. A co do cisnienia to moze sie okazac ze wal jest zatarty na jednej z panewek wału korbowego.

Opublikowano

dołącze sie do tematu

pzred wejsciem w pole wsadzilem do swojej 1224 turbo wszystkie czesci nowe nowa turbina, kosztowalo mnie to ponad 4 tys a rok wczesniej byly zmienone komplety naprawcze i zalozone od turbo, kilka dni podocierałęm na pusto turbine potem rozsiał ciagnik nawozu na około 60ha i poszedł w 10 ciezkich bron po 70kg i nagle jedaoc po prostym ciagnik lekko szedł nagle zaczoł mi sie duzic zredukowałem szybko z 2 na 1 i coraz wiekrze jak by miał obciązenie wcisnełem sprzegło i silnik dostał takiego obciązenia ze sie na pusto sam zadusił( mial temperature 75 stopni około), rozebralismy go to 4 tłok sie nad topil i spuchł i trzeci spuchł, wirik od turbiny ldostał duzego luzu, (czeska turbina) i ostatnio oglądałem turbine w sklepie tez czesko z tego samego sklepu i tez ma podobny luz, a jak teraz czytam to turbina nie powinna miec wogule luzu, wiecie moze dlaczgeo tak sie stało??

Opublikowano

Tak jest ja kolega pisze. Miałem przypadek w 1012 ale powod tego bylo wypalenie sie dziury w tłoku... Turbine daje sie do regeneracji. Nie trzeba kupować nowej ! W Iławie robią takie coś własnie. 600zł koszt w turbina jak z salonu. Mam juz dwa lata i 1012 w agregacie chodzi miodzio o ile sie nie zakopie. Nie dymi ni nic. Ciśnienie na zimnym 6atm, na ciepłym, przy oraniu spada do 3 na małych obrotach.

Opublikowano

moja 1224turbo tez na poczatku dobrze szła a potem zaczeła coraz mniej gwizdac turbina i im mniej gwizdałą tym byłą duzo słabsza a chile przed zatarciem to juz szła gorzej jak 1224 :wacko: , smarowanie miała bo nie włozylem opasek na werzyk laczący dwie rórki od powrotu i olej lekko sie sączył, a turbina ma taki luz ze ten wirnik jak poruszam to az zatrzymuje sie na obudowie, a zeby ne uznac gwarancji to znalezli tysiąc powodów :angry:

Opublikowano

Turbina w ursusie to najgorsze co może być zamiast unowocześniać te ,,stare" ursusy to lepiej kupić używany zachodni ciągnik bo takie cos nie ma sensu

 

 

Pozdrawiam Pronar15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

wlozylem nowe turbo i uszczelke pod glowice i wszystko wrocilo do normy nie ma co sie z tym bawic szkoda czasu mówie wam nie warto zreszta chyba sprzedam ten ciagnik kupa złomu i tyle

Opublikowano (edytowane)
wlozylem nowe turbo i uszczelke pod glowice i wszystko wrocilo do normy nie ma co sie z tym bawic szkoda czasu mówie wam nie warto z reszta chyba sprzedam ten ciagnik kupa złomu i tyle

 

Zgadzam się z tobą że ursusy to kupa złomu i tylko na złom się nadaje.

 

Pozdrawiam Pronar15!!!

 

NIE piszemy z caps-lockiem!

Edytowane przez tomek
Opublikowano

Pronar 15 z twojego nicku domyslam sie ze jestes właścicielem pronara i nie wiem czym sie szczyciz jak MTZ czy Pronar to wogóle nie ma po co zakładac turbiny bo wiadomo ze to Ruskie maszyny i tak sa cienkie :)A co do porównania Ursusa do pronara to nie wiem czy jest takie wogóle mozliwe bo zobacz na ceny nowych ursusów a pronara za nowego Pronara kupiłbym najwyzej 1014 ale nie nowe tylko z 94r a to jest 12 lat staszy wiec sam policz sobie co jest lepsze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v