Skocz do zawartości

Polecane posty

yogi406    1

Witam

nie wiem jak było wcześniej z tymi kontrolkami (ciągnik był rozebrany jak trafił do mnie)

Problem polega na tym iż po zgaszeniu ciągnik i cofnięciu kluczyka lampki nadal się świecą a dokładnie od przełożenia dynashift, kierunek jazdy (świeci ta na którym przełożeniu był ostatnio użytkowany)

 

nie zaświeca się jedynie lampka od ciśnienia oleju po zgaszeniu

czujnik jest sprawny, ciśnienie jest ok tylko nie wiem ile czasu w układzie po zgaszeniu powinno utrzymywać się ciśnienie?, bo mi się wydaje że właśni jest ono utrzymywane za długo 10bar przez jakieś 20minut!!!!(zimny olej 10W30)

 

by sterownik zasną wystarczy zdjąć wsuwkę z czujnika i powtórnie ją założyć

 

wszystko po za tym działa poprawnie

 

skrzynia jest zablokowana na 30km/h może ktoś wie jak ją odblokować.

Edytowano przez yogi406

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

lampki chwile się poświecą i zgasna, tak ma być. Zblokowany masz na pewno na największym biegu odcina ci półbieg D po przekroczeniu 30 zrzuca co na C i tyle. Jak odblokować to nie mam pojęcia, ale jakby wyrzucić czujnik prędkości to kompo nie będzie wiedział ile ciągnik jedzie i nie zablokuje półbiega D.Tak se myśle, ale nie jestem pewien z tym czujnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

teoretycznie task praktycznie nie i żle myślisz jak 10bar utrzymuje ponad 20 in to jest problem z układem niskiego ciśnienia obsługi ciągnika i to pasowało by usunąć

 

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yogi406    1

jak jest ciągnik uruchomiony to ma 17bar, a jak go zgaszę to powoli spada do 10 i stoi tak ok 20minut i zaczyna spadać do zera. a co do odblokowania to nie interesuje mnie wyeliminowanie czujnika.

to w czym tkwi problem ?

 

to gdzie jest jakiś zawór upustowy ciśnienia z układu?

 

wiem o tym że jak się zgasi mf to lampki się jeszcze palą przez chwilę, a tu mogą się świecić i cały dzień.

Edytowano przez yogi406

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi406    1

jak jest ciągnik uruchomiony to ma 17bar, a jak go zgaszę to powoli spada do 10 i stoi tak ok 20minut i zaczyna spadać do zera. a co do odblokowania to nie interesuje mnie wyeliminowanie czujnika.

to w czym tkwi problem ?

 

to gdzie jest jakiś zawór upustowy ciśnienia z układu?

 

wiem o tym że jak się zgasi mf to lampki się jeszcze palą przez chwilę, a tu mogą się świecić i cały dzień.

 

nikt z kolegów nie miał problemu z utrzymywaniem ciśnienia w tym obwodzie 17bar???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Peron
      Witam. 
      Jaką macie opinie o ciągnikach tej serii? Szukam ciągnika ciężkiego, do ciężkich narzędzi z tyłu, moc ok. 150 km jest dla mnie wystarczająca. Do tej pory z tymi maszynami pracował ciągnik o mocy ok. 130 km (6 cylindrów). Jeśli chodzi o moc, to sobie radził ok, ale jest niestety zbyt lekki, nawet dociążanie przodu niezbyt pomaga. Po prostu szkoda mi trochę katować ciągnika. 
       
      Czy ogólnie ciągniki serii 82xx to maszyny godne polecenia? Perkins daje radę? Po ilu motogodzinach sypie się skrzynia? To taka sama skrzynia, jak w 6180 6280? Bać się przebiegu rzędu 7-8 tys MTH?
       
    • Przez jk33
      Witam ,mam pytanie czy może mi ktoś kto ma katalog części do MF6245 podać numer katalogowy tej rurki widocznej na foto a dokładnie chodzi mi o samo kolanko. Jest to rurka łącząca filtr olejowy w plastikowej obudowie z chyba tym dużym białym metalowym nie przyglądałem się dokładnie ale raczej nie łączy się ona bezpośrednio z blokiem skrzyni. Pech chciał jak na 13tego przystało że zawadziłem o korzeń i się urwała, z góry dzięki.




    • Przez macko25
      ostatnio jak robiłem orki zimowe to podnośnik zaczął mi nie trzymać na jednym poziomie bez przerwy podnosił opuszczał i orka taka nierówna mi niewychodziła a diody na panelu bez przerwy mrugały czy ktoś miał taki problem
    • Przez marekMFLD
      Witam wszystkich posiada ktoś oryginalną lub pełna instrukcje obsługi do modelu jak w temacie? kopiłem nieoryginalna instrukcje ale musi być mocno okrojona.
    • Przez DominikPocisk
      Witam, wszystkich użytkowników serii 6200. Czy ktoś może potrafi skalibrować rewers i sprzęgło? poczytałem na forum trochę tematów lecz nic konkretnego nie znalazłem.
      Ciągnik mam kilka miesięcy a sprawa wygląda tak ze jak włączę do przodu, to czuć delikatne szarpnięcie, a następnie ciągnik łagodnie ruszy, przy włączaniu do tyłu od razu delikatnie rusza posiadam MF 6280.
       
      Czym może być spowodowane szarpniecie przy ruszaniu w przód? czyżby wymagał kalibracji a może już skrzynia jest częściowo wyeksploatowana?
×