Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
casemx110

Case MX 110 - problem z odpalaniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
casemx110    0

Witam. Problem wygląda następująco ciągnik raz odpala "na dotyk" a raz kreci ok minuty (nieraz dłużej)niezależnie czy silnik jest zimy czy ciepły. Jak już odpali po tym dłuższym kręceniu to nieraz przez chwile obroty silnika są nieregularne,spadku mocy silnika nie zauważyłem. Oczywiście filtr paliwowy został wymieniony i filtr powietrza wyczyszczony, przecieków nigdzie nie widać na przewodach paliwowych, pompka paliwowa jest sprawna podaje dobrze paliwo. Wie ktoś co może być tego przyczyną? Z góry dziękuje za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekgo    0

Witam jeszcze raz pamiętaj te silniki palą na dotyk a jeżeli ci nie pali tak jak powinien to cos masz nie tak i zawsze jak chcesz odpalic podejdz i napompuj pompką paliwo ja tak robię i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotr1976    0

mam ten sam problem z maxxum 100 jak jest zimny to słabo pali, najpierw leci biały dym, nie chce wejśc na obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonek80    1

mam mxu 130 i taki sam problem, świeci ci się kontrolka od podgrzewania ? mi się tylko włącza na chwilę przy przekręcaniu kluczyka

chyba że jakoś specjalnie się włącza ten podgrzewacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx110    0

Piotr No to odpowiem wam z dużym opóźnieniem, u mnie pomogła regeneracja pompy wtryskowej oraz nowe wtryskiwacze po 1-1.5 MPa miały za małe ciśnienie ustawione i już prewencyjnie wymieniłem na nowe, dwa lata temu jakieś 3,5k PLN Powód? szajs a nie ropa naftowa ;)

 

Dragonek w serii MX jest osobny przycisk (czarny) po lewej stronie kierownicy do podgrzewania świecy żarowej umieszczonej w kolektorze dolotowym(po rozgrzaniu spala paliwo tym samym zwiększa temperaturę powietrza dolotowego), w USA nawet na podawanie eteru robili instalację.

Kontrolni nie ma ale jak się dobrze przyjrzysz to lekko podświetlenie wyświetlacza przygasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonek80    1

hmm tylko że jakoś właśnie nigdzie nie widzę u mnie tego przycisku, mógłbyś zrobić jakieś zdjęcie tego ? tak dla porównania chociaż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonek80    1

mało popularne te mxu, rocznik 2007, więc to zupełnie co innego niż na obrazku

w kolektorze dolotowym świeca jest tylko pytanie jak się ją włącza, kontrolka przy przekręcaniu kluczyka na chwilę się tylko włącza

przy psiknięciu samostarterem pali od razu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx110    0

Więc prawdopodobnie jest tak jak w samochodach osobowych, po włączeniu zapłonu podgrzewa świecę, możesz spróbować 2-3 razy przekręcić kluczyk żeby dobrze ją podgrzać ale nie wróże happy endu, możesz sprawdzić czy napięcie dochodzi do świecy, czy świeca się nagrzewa,

 

Wg mnie jeżeli zimny pali na samostarta i ciepły odpala lepiej (bez wspomagacza) to pompa paliwowa albo wtryskiwacze do sprawdzenia, ustawienia bądź regeneracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonek80    1

tz ciepły niekoniecznie dobrze pali, też trzeba mu psiknąć. pompa paliwowa jest nowa, poprzedni właściciel wymienił,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    7

o ile sie MX110 od MX150 duzo nie rozni to:

-w pewnym momencie zaczal slabo palic..dlugo krecic,...po zamontowaniu zaworu zwrotnego przed pompa,wszystko wrocilo do normy:)sitko w pompce zasilajacej bylo tez zaje..ne mulem :)

-byla tez jdenorazowa sytuacja ze albo nie palil,albo gasl...winowajca byla slaba sprezynka od zaworu gaszenia silnika,poprostu slabo trzymala i zawor sie zamykal:)

Edytowano przez mati00733

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×