Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

W ostatnim czasie założyłem świecę płomieniową w miejsce żarowej do władka aby na mrozie było łatwiej zapalać.

 

Zasilanie wziąłem z nadmiaru wtryskiwaczy wstawiając trójnik ale niestety nic z tego nie będzie bo okazuje się, że świeca jest dużo wyżej i paliwo ma "pod górę" i się cofa a co za tym idzie świeca się nagrzewa ale nie podaje paliwa bo go poprostu nie ma. Wiem, że jak bym zaczął zapalać ciągnik to wtedy paliwo przyjdzie ale chcę wcześniej nagrzać i wtedy zapalać. Wymyśliłem, że wstawie zbiorniczek nad świecą na tej ściance co fabrycznie są bezpieczniki i tutaj mam do was pytanie: z czego można by dokupic taki mały zbiorniczek żeby od spodu można było podłączyć wężyk do świecy. Podobno kiedyś w c-360 były zbiorniczki w kształcie prostokąta, czy może z malucha z płynu hamulcowego by się nadał?

Edytowane przez Witek2010
Opublikowano

zastosuj zawór zwrotny tak jak to jest w oryginalnych instalacjach tego typu ja mam założonuy u siebie w momencie zakończenia podawała paliwa zawór się zamyka i paliwo ine może isę cofnąć i świeca dzięki temu jest gotowa do pracy natychmiast po rozgrzaniu

Opublikowano

Paliwo do świecy musi być pod ciśnieniem,najlepiej wpiąć się między pompką zasilającą a pompą wtryskową.

Jak jest zbiornik na paliwo to pewnie jest i pompka która podaje paliwo na świece,inaczej marny efekt przerabiałem już to.

Opublikowano

Gdy wepnę się gdzieś między pompką zasilającą a wtryskową to też nic mi to nie da bo świeca będzie działać dopiero jak się zacznie kręcić ciągnikiem. Miałem podłączone normalnie z nadmiaru wtrysków i w miarę się paliło jak się pompowało ręczną pompką paliwa. Ze zbiorniczka powinno być ok ale zbiorniczek musi być wyżej niż świeca żeby pod własnym ciśnieniem leciało. W innym ciągniku zakładałem to jest tak, że rurka z nadmiarem paliwa idzie wyżej od świecy i tak w rurce około 15 cm zbiera się ropa i tyle wystarcza żeby nagrzać ją.

Opublikowano

Odświeżę temat. Ostatnio wreszcie nadeszły mrozy i była okazja wytestować tę świecę bo do -10 zbytnio nie było to potrzebne. Ciągnik stoi w nieogrzewanym garażu. Jak na polu było -33 to w garażu -24 i to było najzimniejsze uruchamianie. Dziś było -15 w garażu, w każdym z tych przypadków zapalił i cały czas bez użycia odprężnika ( chyba zawory trzeba wyregulować coś się stało ostatnio) . Z żarową pewnie bym nie zapalił bo zabrakło by prądu :D a płomieniówka mniej prądu pobiera można to nawet porównać po przygasaniu kontrolki. Jeszcze władek nie zastrajkował ale bez tej świecy nie było by szans zapalić bo wiem co było rok temu przy mniejszych mrozach...

 

Polecam każdemu.

Opublikowano

Kolego mani51, nie polecam Ci kupowania tych tanich świec ,ponieważ one mają mniejszy przepływ paliwa .Sam zakładałem do Casa tą pierwszą ,efekt był taki ze płomień miała ok 5 cm (zapłaciłem cos koło 20 zł),ale mnie to wcale nie zadowalało i kupiłem druga za 70 zł. ,płomień był na cały kolektor(ok.20 cm).Lepiej dołożyc i kupić tą droższą. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v