Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wierzę, tylko nie o to w tym temacie chodzi, Ty masz lepszy, wogóle jesteś lepszy, nie chodzi czy Ty czy ktoś inny ma lepszy, ładniejszy, większy, każdy ma to na co się kiedyś zdecydował, Ty chwalisz ZETORA ktoś inny będzie chwalił URSUSA. W tym temacie chodzi o opinie na temat właśnie tego modelu. Nie założyłem tego tematu jako wybór ciągnika tylko opinie o tym modelu, aby osoby które go już kupiły albo się na niego decydują mogły tu uzyskać o nim jak najwięcej informacji.

moc jak moja 902 :P a ile to wazy?? bo czytam na jd stronie i widze ze ledwo 3 tony. i gdzie tu pasażer a proximak wieksza

 

Masz zdjęcia wyżej.

A wstawisz fotki jak przyjedzie?

Opublikowano

No zgadza się, jest ich dość dużo, zwłaszcza w 2011 roku się ich bardzo dużo sprzedało, założyłem temat i postaram się go prowadzić jak najdłużej, jak go sprowadzę i zacznę użytkować to postaram się pisać jak najwięcej o tym modelu, póki co liczę że jak najwięcej osób się dołączy, myślę że i jacyś użytkownicy się znajdą.

Opublikowano (edytowane)

Z tego co słyszałem Jd E pali mało w ładowaczu czołowym potrafi się zadowolić 3l ropy. Te ciągniki są bardzo żywotne pracują już od wielu lat w Meksyku Brazylii mają bardzo dobrą opinie.

 

I właśnie o takie opinie mi chodzi, bardzo dziękuję, a wiesz może coś więcej na temat najczęstszych usterek, ceny części zamiennych????

Edytowane przez mrup
Opublikowano

Hej to dobry ciągnik przedewszystkim prosty, jest robiony w indiach, mój taki dalszy wujek kupił 5055e jak do tej pory jest zadowolony, sporo tych ciągników jeździ w Słupcu przynajmniej trzy to mozna zapytać użytkowników

Opublikowano

Witam..

Dostałem troszkę info na temat serii E od ''tommos86''

 

Gama ciągników składa się z trzech modeli: 5055 E z silnikiem o mocy 55 KM, 5065 E z silnikiem o mocy 65 KM

i 5075 E z silnikiem o mocy 75 KM. Wszystkie modele serii 5E są dostępne w wersjach z napędem 2WD i MFWD.

Cechy wszystkich silników:

Sprawdzone w praktyce silniki John Deere PowerTech M

Wtrysk mechaniczny zapewniający niezawodność i trwałość silników

Chłodnica powietrza doładowującego zapewniająca spełnienie rygorystycznych wymagań normy

TIER III regulującej dopuszczalne poziomy emisji spalin

Niskie zużycie paliwa i jedynie minimalna szkodliwość dla środowiska naturalnego

Opracowana przez firmę John Deere sprawdzona technologia chłodzenia natryskowego tłoka

i mokre tuleje cylindrowe

Maksymalne osiągi i zachowanie wysokiej wartości podczas całego okresu eksploatacji

Wydajne silniki 3-cylindrowe o mocy od 55 do 75 KM

Zapewniają 26-procentowy zapas momentu obrotowego

MECHANICZNA POMPA WTRYSKOWA

W ciągnikach serii 5E zastosowano wysokiej klasy pompę

wtryskową wyposażoną w mechaniczny dystrybutor

z precyzyjnym i ciągłym pomiarem dawki paliwa.

Pompa jest wyposażona w mechanizm, który reguluje

ilość paliwa w oparciu o ciśnienie turbosprężarki.

Technologia ta pomaga spełnić rygorystyczne

wymagania w zakresie emisji regulowane przez normę

TIER III i zapobiega powstawaniu czarnego dymu.

Pompa jest typu samosmarującego, w związku z czym

nie wymaga obsługi.

TURBOSPRĘŻARKA

We wszystkich silnikach ciągników serii 5E jest

montowana turbosprężarka zwiększająca moc

i moment obrotowy silnika, a przy tym

charakteryzująca się krótkim czasem zwłoki.

Silniki 3-cylindrowe ciągników serii 5E, cechujące się

wysoką prędkością gazów wylotowych w krótkim

kolektorze wydechowym, osiągają najwyższą

sprawność przy zastosowaniu turbosprężarki

zasilającej jednokanałowy układ zasilania powietrzem.

Starannie dobrane ustawienia turbosprężarki i silnika

sprzyjają oszczędności paliwa i minimalizują

zanieczyszczenie środowiska

Ciągniki serii 5E są standardowo wyposażone

w chłodnicę powietrza doładowującego.

Chłodnica powietrza doładowującego obniża

temperaturę opuszczającego turbosprężarkę powietrza,

zanim trafi ono do silnika. W rezultacie temperatura

powietrza dolotowego zostaje utrzymana, co poprawia

proces spalania i zapewnia optymalną moc.

W celu zapewnienia łatwej obsługi chłodnicę

powietrza doładowującego umieszczono z prawej

strony chłodnicy.

MOKRE TULEJE CYLINDROWE

Mokre tuleje cylindrowe, stosowane przez firmę

John Deere, to sprawdzone i cieszące się uznaniem

rozwiązanie.

Korzyści:

• Ich zaletą jest wysoka skuteczność chłodzenia.

Spalanie przebiega przy niższej temperaturze,

dzięki czemu spada emisja tlenków azotu.

• Jednakowa grubość ścianek zapewnia bardziej

wyrównaną charakterystykę procesu chłodzenia.

• Płyn chłodzący odbiera ciepło na całej długości

tulei, dzięki czemu chłodzenie jest bardzo

wydajne.

• Od wewnątrz powierzchnia tulei jest odpowiednio

wygładzona w celu zapewnienia przewidzianego

zachowania się oleju.

• Przeglądy silnika są szybkie i niedrogie.

CHŁODNICA PALIWA

W najwyższym modelu, 5075 E, chłodnica paliwa

stanowi wyposażenie standardowe. Umożliwia

utrzymanie temperatury w przewodzie powrotnym

i zapobiega nagrzewaniu się paliwa w zbiorniku.

CHŁODZENIE NATRYSKOWE TŁOKA

We wszystkich silnikach tłoki są dodatkowo

chłodzone filtrowanym i chłodzonym olejem, który

jest natryskiwany na spód każdego tłoku.

Korzyści:

• Większa trwałość silnika dzięki mniejszemu

zużyciu tulei i pierścieni tłokowych.

• Zmniejszone wydzielanie ciepła minimalizuje

ryzyko przywierania pierścieni

Przekładnie ciągników John Deere serii 5E — płynna zmiana biegów

Synchronizator wału górnego

Nowa generacja przekładni o płynnej zmianie biegów, które mogą być łatwo zmieniane

nawet przez niedoświadczonych operatorów

Rzędowa zmiana kierunku jazdy

Zintegrowany mechanizm zmiany kierunku jazdy sprawia, że modele serii 5E to najlepsze

ciągniki do obsługi ładowacza

Przekładnia podstawowa

Rozwiązanie o ekonomicznych parametrach i konkurencyjnej cenie — dla oszczędnych klientów.

Szeroki zakres biegów — z dziewięcioma biegami do przodu i trzema do tyłu

— sprawia, że ciągnik nadaje się do wszystkich prac rolniczych.

Wyprodukowana przez firmę John Deere i sprawdzona pod względem niezawodności

Klienci mogą zaufać tej przekładni skonstruowanej zgodnie z najwyższymi standardami

firmy John Deere

Boczne dźwignie zmiany biegów

ułatwiają szybkie i bezproblemowe zapoznanie się z obsługą

Samoregulujące, samowyrównujące i załączane hydraulicznie mokre hamulce tarczowe

zapewniają bezpieczeństwo prac transportowych i łatwe serwisowanie

Konfiguracja 2WD lub MFWD

Zapewnia dostarczanie mocy na cztery koła i znakomitą zwrotność

Szeroki zakres prędkości obrotowych WOM

Opublikowano

Bajki jak w kazdym folderze. Chłodzenie tłoków olejem to stary patent nie wiem co nowego z tym związanego opracował JD. Ale makaron na uszy można nawijać. Piszą, że cudo a potem jak z 5m tu wyje tam cieknie to brzenczy itd.

Opublikowano

Bajki jak w kazdym folderze. Chłodzenie tłoków olejem to stary patent nie wiem co nowego z tym związanego opracował JD. Ale makaron na uszy można nawijać. Piszą, że cudo a potem jak z 5m tu wyje tam cieknie to brzenczy itd.

Masz taki ciągnik???

Jeździłeś nim, jak się sprawuje w polu???

Zdaję sobię sprawę że to stronnicze wiadomości ale nic innego nie znalazłem.. Jak masz więcej info na ten ntemat to napisz.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

 

Szeroki zakres biegów — z dziewięcioma biegami do przodu i trzema do tyłu

— sprawia, że ciągnik nadaje się do wszystkich prac rolniczych.

 

 

Godny konkurent dla licencyjnych Ursusów ;) .

Opublikowano

Z ta konkuręcją dla ursusa to się zgodzę. Z tym, że konkuruje tylko nazwą bo jakość i parametry techniczne pewnie na podobnym poziomie. Po to są między innymi fora by poznać opinie innych użytkowników. O 5m przeczytałem cały temat i wiem, że nie wszyscy z nich jednakowo się cieszą. 5E to wynalazek, który znajdzie niewielu nabywców. A to z tego tytułu, że jest malutki i nie bardzo przyda się w dużych gospodarstwach na ciągnik pomocniczy, w średnich nie będze z tego powodu głównym a małych na niego nie będzie stać.

Opublikowano (edytowane)

A o jakim ciągniku wszyscy użytkownicy wypowiadają się, że są w 100% zadowoleni? Ja mam M i jestem zadowolony, mało tego mam we wniosku na MGR wpisany właśnie 5055E. Widziałem ten ciągnik i wygląda trochę jak stuningowana 60-tka, ale mi to pasuje. Potrzebuję tego ciągnika do tuneli foliowych i do obór(musi być bez kabiny i mieć napęd na cztery koła) Mnie nie rajcuje kupa elektryki i elektroniki, ma być prosty do bólu. W wakacje 2011 kupił facet dwie wsie ode mnie takie coś a teraz kumpel ojca z sąsiedniej wioski. Jak już będę miał podpisaną modernizację to się do nich przejadę. Po dobrym roku użytkowania jak już im minie zauroczenie nowym ciągnikiem to już czegoś prawdziwego się dowiem. Parę fotek z oryginalnym ładowaczem post-1923-0-45728800-1328278719_thumb.jpg post-1923-0-74674000-1328278860_thumb.jpg post-1923-0-64490400-1328279058_thumb.jpg post-1923-0-01143900-1328279144_thumb.jpg

Edytowane przez rafftti
Opublikowano (edytowane)

A o jakim ciągniku wszyscy użytkownicy wypowiadają się, że są w 100% zadowoleni? Ja mam M i jestem zadowolony, mało tego mam we wniosku na MGR wpisany właśnie 5055E. Widziałem ten ciągnik i wygląda trochę jak stuningowana 60-tka, ale mi to pasuje. Potrzebuję tego ciągnika do tuneli foliowych i do obór(musi być bez kabiny i mieć napęd na cztery koła) Mnie nie rajcuje kupa elektryki i elektroniki, ma być prosty do bólu. W wakacje 2011 kupił facet dwie wsie ode mnie takie coś a teraz kumpel ojca z sąsiedniej wioski. Jak już będę miał podpisaną modernizację to się do nich przejadę. Po dobrym roku użytkowania jak już im minie zauroczenie nowym ciągnikiem to już czegoś prawdziwego się dowiem. Parę fotek z oryginalnym ładowaczem post-1923-0-45728800-1328278719_thumb.jpg post-1923-0-74674000-1328278860_thumb.jpg post-1923-0-64490400-1328279058_thumb.jpg post-1923-0-01143900-1328279144_thumb.jpg

Powiem tak,tez się przymierzałem do tego ciągnika, do puki nim nie pojeżdżiłem u dilera.Przy temperaturze moze minus 5-7 stopni,odpalił po dłuższym kręceniu,początkowo załapaly tylko dwa cylindry ,trzeci dołączyl po kilku sekundach.W kabinie jest głosno,jeszcze do tego jest takie echo słychać.Kabina była jakaś polska,zapomniałem jakiego producenta,z tego co mówił przedstawiciel w tych od naglaka jest troche lepiej.Napewno ciszej będzie w tych orginalnych w wersi E5083 .Pod względem hałasu jednak nie jest duzo lepiej jak w ursusach c 360,czy MF 255 . Zwrotność bardzo dobra.Pozdrawiam.Grzesiek. Edytowane przez grzesiekkk
Opublikowano (edytowane)

panowie powiedzcie coś na temat 5083E (jeżeli coś na jego temat wiecie) szef jest takim zainteresowanym ma już ofertę (141tyś z groszami) zerkłem tylko na dane tego ciągnika "lekki,słaby podnośnik" i jakoś mi to nie przypadło go gustu, przypuszczam ze ciągnik byłby podczepiony pod przyczepę nasiębierna( do wywozu drewna) 8 tonowa, dotychczas była ciągana przez 914 i c-385, ogólnie ciągnik byłby używany w lesie. Dobrze myślę mu odradzić ten zakup?

Edytowane przez Filipoo
Opublikowano

z tego co czytałem to 5055e występuje bez kabiny ale można zamontować naglaka,

ale wolałbym oryginała od john deere no chyba że różnica jest niewielka - w co wątpie

 

dwie wersje:

http://www.johndeere24.pl/?page_id=501

opis kabiny do jd 5055e

http://www.johndeere24.pl/?page_id=596

 

p.s chyba coś ceny są poj**** więc ile to kosztuje?

 

 

Bardzo Ciekawa Kabina. Chyba warto. Jaki koszt 65kM z Kabiną?

 

panowie powiedzcie coś na temat 5083E (jeżeli coś na jego temat wiecie) szef jest takim zainteresowanym ma już ofertę (141tyś z groszami) zerkłem tylko na dane tego ciągnika "lekki,słaby podnośnik" i jakoś mi to nie przypadło go gustu, przypuszczam ze ciągnik byłby podczepiony pod przyczepę nasiębierna( do wywozu drewna) 8 tonowa, dotychczas była ciągana przez 914 i c-385, ogólnie ciągnik byłby używany w lesie. Dobrze myślę mu odradzić ten zakup?

 

 

Czemu odradzić? Uważam,że to bardzo dobry wybór. Ciągnik stosunkowo tani i dobry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v