Skocz do zawartości

Problem z belarusem 920 + turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! mam taki problem, kiedy daje gazu albo ciagnik wchodzi na obroty zaczyna przebierac, szczeka jak nie wiem co !! miał ktos taki problem? gadaja mi ze to wina pompy wtryskowej ! pompa w nim jest ok zetora , robi tak od nowosci, ma teraz 1300h.

Opublikowano

kiedy daje gazu albo ciagnik wchodzi na obroty zaczyna przebierac, szczeka jak nie wiem co !!pompa w nim jest ok zetora , robi tak od nowosci,

 

Co to jest kurde za opis problemu? Co to jest wg Ciebie "przebierać", "szczekać"

Forum się rozwija, a niektórzy forumowicze schodzą na psy.... przepraszam, ale niestety tak jest. Napiszcie, powiedzcie, dajcie linki.... kiedy wszystkie odpowiedzi są na Forum.

Opublikowano

są modele 920.3 z turbo ;)

On jest ogyginalny 920 bez turbo, tylko brakowalo mu mocy wiec zalozylismy wieksza turbine, myslelismy tez ze przestanie tak chodzic:P i nic z tego nadal tak robi . w najblizszym czasie nagram filmik, jak tlumnik sciagne to widac jak dym nie wylatuje równo tylko z przerwami :D nie wiem czemu tak robi, na wolnych obrotach nie slychac tego, tylko tak sie mu gazu da to od razu slychac , dodam tez ze on chodzi podobnie jak samochod z silnikowi benzynowemu wdepniemy pelen pedal i zacznie odcinac paliwo, to w ciagniku prawie tak samo slychac :P może wina POMPY WTRYSKOWEJ > u niego jest od zetora !! moze powinna byc ogyginalna od ruska??

 

jak na bio nie to na opale

Jezdze na tzw. Bialej :P

Opublikowano (edytowane)

posprawdzaj sprężanie na garach....odpowietrznikiem dym nie wali??mozlie ze sprezanie gubi i wariuje...turbo spreza powietrze na tlokach sprezanie slabe i dla motorka odwala....moje zdanie.....<oczywiscie zakladajac ze uklad paliwowy jest ok>

Edytowane przez padre1989
Opublikowano

Witam mam belarusa 952.4 i od jakiegoś czasu cos jest z silnikiem bo pod ciężarem słabnie i troszkę dymi. Czy ktoś może wie co to może być proszę o pomoc czy to wina filra powietrza czy paliwa?

Opublikowano

Filtr powietrza możesz łatwo sprawdzić. paliwo też. Wylej to co masz i zalej z dobrego cpn-nu. Osobiście zakładam że nie słabnie pod obciążeniem tylko po prostu nie rozwija swojej mocy a pod obciążeniem to dopiero czuć.

Na dzień dobry kłania się wymiana filtrów, przegląd układu zasilania powietrza i paliwa, ogólna regulacja silnika tzn. zawory, początek wtrysku paliwa. Jeśli to nie przyniesie zmian to można myśleć dalej.

Opublikowano (edytowane)

jak by uszczelka to by z płynem lub olejem coś się działo, a tu jest wszystko w normie wygląda że jeden wtrysk padł zrobiłem go i nie mogę teraz odpalić, odpowiertrzałem go ze sto razy nigdzie nie widać aby powietrze się dostawało a po przekręceniu silnikiem złapie i gaśnie i w powrocie widać powietrze

Edytowane przez Cichy1925
Opublikowano

a ja mam problem z wskaznikiem paliwa. w belarusie 920.4 kiedy mam tylko na zaplonie wskazuje normalnie. a po odpaleniu wskaznik opada na zero.. nie wiecie moze czy to idzie przez jakis przekaznik? (to jest wersja z czujnikiem oporowym)

Opublikowano

Kolego mialem to u siebie w 952.4 tylko u mnie bylo zawsze na zero, czasem cos tam pokazal. Czujnik to dwie aluminiowe rurki jedna w drugiej, czujnik nie mierzy poziomu paliwa tylko poziom powietrza nad paliwem, serwis na gwarancji odcial prawdopodobnie jakis kabelek pod wskaznikiem jak widzialem i jak mowili ale teraz dziala, ale nawet najmnieszy przechyl ciagnika widac na zegarze, wszystko takie dopracowane jak i caly ten ciagnik...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v