Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Dawid12345

Problem z belarusem 920 + turbo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dawid12345    0

Witam! mam taki problem, kiedy daje gazu albo ciagnik wchodzi na obroty zaczyna przebierac, szczeka jak nie wiem co !! miał ktos taki problem? gadaja mi ze to wina pompy wtryskowej ! pompa w nim jest ok zetora , robi tak od nowosci, ma teraz 1300h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    376

Belarus szczeka ??? :lol: :lol: :lol: Ty może to nakręć i wstaw na yt ,bo szczekającego belarusa jeszcze nie było :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

kiedy daje gazu albo ciagnik wchodzi na obroty zaczyna przebierac, szczeka jak nie wiem co !!pompa w nim jest ok zetora , robi tak od nowosci,

 

Co to jest kurde za opis problemu? Co to jest wg Ciebie "przebierać", "szczekać"

Forum się rozwija, a niektórzy forumowicze schodzą na psy.... przepraszam, ale niestety tak jest. Napiszcie, powiedzcie, dajcie linki.... kiedy wszystkie odpowiedzi są na Forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MrValterka    4

U mnie tak się działo ze też sam się zapowietrzał i mocy nie miał to ten filtr koło alternatora wyczyściliśmy i jest na razie dobrze;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid12345    0

są modele 920.3 z turbo ;)

On jest ogyginalny 920 bez turbo, tylko brakowalo mu mocy wiec zalozylismy wieksza turbine, myslelismy tez ze przestanie tak chodzic:P i nic z tego nadal tak robi . w najblizszym czasie nagram filmik, jak tlumnik sciagne to widac jak dym nie wylatuje równo tylko z przerwami :D nie wiem czemu tak robi, na wolnych obrotach nie slychac tego, tylko tak sie mu gazu da to od razu slychac , dodam tez ze on chodzi podobnie jak samochod z silnikowi benzynowemu wdepniemy pelen pedal i zacznie odcinac paliwo, to w ciagniku prawie tak samo slychac :P może wina POMPY WTRYSKOWEJ > u niego jest od zetora !! moze powinna byc ogyginalna od ruska??

 

jak na bio nie to na opale

Jezdze na tzw. Bialej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    9

posprawdzaj sprężanie na garach....odpowietrznikiem dym nie wali??mozlie ze sprezanie gubi i wariuje...turbo spreza powietrze na tlokach sprezanie slabe i dla motorka odwala....moje zdanie.....<oczywiscie zakladajac ze uklad paliwowy jest ok>

Edytowano przez padre1989

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu    0

Witam mam belarusa 952.4 i od jakiegoś czasu cos jest z silnikiem bo pod ciężarem słabnie i troszkę dymi. Czy ktoś może wie co to może być proszę o pomoc czy to wina filra powietrza czy paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    587

Filtr powietrza możesz łatwo sprawdzić. paliwo też. Wylej to co masz i zalej z dobrego cpn-nu. Osobiście zakładam że nie słabnie pod obciążeniem tylko po prostu nie rozwija swojej mocy a pod obciążeniem to dopiero czuć.

Na dzień dobry kłania się wymiana filtrów, przegląd układu zasilania powietrza i paliwa, ogólna regulacja silnika tzn. zawory, początek wtrysku paliwa. Jeśli to nie przyniesie zmian to można myśleć dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy1925    1

a mi dziś coś zaczął kopcić olej płyn wszystko w porządku lewego powietrza nie dostaje i jakoś dziwnie chodzi jak dodam gazu miał ktoś taki problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy1925    1

jak by uszczelka to by z płynem lub olejem coś się działo, a tu jest wszystko w normie wygląda że jeden wtrysk padł zrobiłem go i nie mogę teraz odpalić, odpowiertrzałem go ze sto razy nigdzie nie widać aby powietrze się dostawało a po przekręceniu silnikiem złapie i gaśnie i w powrocie widać powietrze

Edytowano przez Cichy1925

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja mam problem z wskaznikiem paliwa. w belarusie 920.4 kiedy mam tylko na zaplonie wskazuje normalnie. a po odpaleniu wskaznik opada na zero.. nie wiecie moze czy to idzie przez jakis przekaznik? (to jest wersja z czujnikiem oporowym)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Kolego mialem to u siebie w 952.4 tylko u mnie bylo zawsze na zero, czasem cos tam pokazal. Czujnik to dwie aluminiowe rurki jedna w drugiej, czujnik nie mierzy poziomu paliwa tylko poziom powietrza nad paliwem, serwis na gwarancji odcial prawdopodobnie jakis kabelek pod wskaznikiem jak widzialem i jak mowili ale teraz dziala, ale nawet najmnieszy przechyl ciagnika widac na zegarze, wszystko takie dopracowane jak i caly ten ciagnik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
×