Skocz do zawartości

Zakup kombajnu fortschritt E514 prośba o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego pleksa zbytnio nie spełni swojej funkcji jako szybe przednia boczna to tak ale nie przednia z czasem stanie sie matowa rysy od mycia i ogolnie na przód tylko szyba na boki alternatywa pleksa. takie moje zdanie

 

prosiłbym o jakies inforamcje o fortschritt saxonia takim jak podałem w linku bo jak narazie wydaje mi sie to jeden z przywoitrzych forszajów u mnie w okolicy

Opublikowano

Moim zdaniem za drogie ,choć kombajnów na oczy nie widziałem ,ale za 50 tys to 514 moim zdaniem powinna już mieć nowszą kabinę , hydrostat i perkinsa. Jeśli o mnie chodzi to w tej cenie szukałbym czegoś z d-f lub jd ale to tylko moje zdanie .

Opublikowano

Podzielam zdanie kolegów jak naten rocznik to stanowczo za drogie. Ja kupiłem za 54 000 514 z 1992 roku. Przebieg 1600 mtg. Stół z kosami elektrycznymy wyłączanymi z kabiny, przekłądnia schumachera sieczkarnia Biso przekładnia zwalniająca do omłotu rzepaku w naprawde idealnym stanie z kompletem sit. Ciemno niebieski ostatni wypust wersja Ernte Meister. Za rok pewnie wymienie na coś innego bo brakuje mi w nim hydrostatu.

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo to w E 514 jest sprzęgło mechaniczne, pewnie po zimie skleiły Ci się tarcze sprzęgłowe.

 

Ile my się tego narobiliśmy... o ja p.... ale póżniej mieliśmy szybkość jak serwis w formule F1 :D

Opublikowano (edytowane)

Panowie do czego podlaczyc waz wychodzacy spod korka wlewu oleju? Bo domyslam sie ze filtr powietrza polaczyc z rura wydechowa?

Edytowane przez wojcik1207
Opublikowano

Miałem kiedyś taki.

Na pierwszy rzut oka to pięknie wygląda przenośnik pochyły.

Obejrzyj dokładnie targaniec hedera. Jak jest już coś spawane to będzie Ci się tam bankowo urywać wszystko. Słabymi punktami są jeszcze sprzęgło i przyspieszacz jazdy.

Opublikowano (edytowane)

Łańcuch ma przestawiony na zębatce, na zdjęciach wygląda całkiem nieźle.

Ja mam 512 od paru lat i przy przyspieszaczu nic nie robiłem jeszcze, sprzęgło robiłem na samym początku i na razie jest ok.

Ciekawe tylko czy przebieg oryginalny?

Edytowane przez PrzemoO
Opublikowano

ja wszystki luzy na klinach napawałem i wyszlifowałem i chodzi jak złoto. w e514 jest jeszcze coś takiego że jak stoi na deszczu lub jest nie garażowany to może tarcza sprzegłowa sie przyklejić i nie wbijesz biegu :( ALE JAK DBASZ TO MASZ!!

 

a co o tym kombajnie to nie moge za dużo powiedzieć bo zdjecia są z daleka zrobione ,ale widac opony ładne zbiornik nie kryty ,podajnik w gardle widać ze już zmęczony ,a i cena to też jest dość wysoka

Opublikowano

no to chyba porozkręcam i lece do tokarza

 

Przebieg wydaje mi sie oryginalny, patrząc na wytarcie ślimaka w hederze jak i zużycie opon. Ze zdjęć fajna fura :)

Opublikowano

no to chyba porozkręcam i lece do tokarza

 

Przebieg wydaje mi sie oryginalny, patrząc na wytarcie ślimaka w hederze jak i zużycie opon. Ze zdjęć fajna fura :)

 

 

 

to co bedziesz całą oś wyciągał że chcesz dawać do tokarza??

nie lepiej samemu spawareczką??

Opublikowano

Witam. Mamy w planach zakup E514 do naszego malutkiego gospodarstwa. Większość koszenia byłby to zarobek na usługach ponieważ u nas na wsi są 4 kombajny tylko z czego dwa cały czas stoją bo się psują, często nie ma kto kosić i trzeba się prosić żeby ktoś przyjechał. Mój wujek kupił w 98 roku Forszaja tak zadbanego że do dzisiaj nie miał żadnej ważnej awarii. Teraz podobno z Cech nie warto bo są same graty. Czy opłaca się kupować kombajn tylko na zarobek i ile pieniędzy jest się w stanie zarobić na koszeniu u ludzi. Następne pytanie czy ktoś może widział lub wie czy można kupić w Polsce E514 z kabiną tzw AKWARIUM bo nigdzie nie ma puki co. :) W ile taki kombajn może się zwrócić. Nasz budżet to coś koło 40 tysięcy.

Bardzo proszę o odpowiedź i proszę mi konkretnie napisać a nie coś w stylu na g****o wam kombajn tylko na zarobek tylko proszę w miarę sensowną i pomocną odpowiedź.

Proszę też o wyrozumiałość bo jestem tutaj nowy.  

Opublikowano

ja Ci napisze co do zarobku, zalezy ile skosisz, jak bez awarii drogich to cos Ci tam zostanie, jak cos Ci padnie drogiego raz czy 2 razy w sezonie to abys na zero wyszedl bedzie dobrze, zeby zostala jakas lepsza kasa to bez awarii trzeba ponad 100ha zrobic na usludze, teraz znow paliwo drogie, wiec tez to nie pomaga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v